Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Thierryvane:

Die ploeg uit Israël moet je toch gewoon oprollen? Zit net die selectie te bekijken met sterspeler Chery. Dat is geen CL haha.

Feyenoord heeft nu niet bepaald de status dat ze in Europees verband gemakkelijk uitwedstrijden winnen. Wie de tegenstander ook is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei himan:

Lijkt me gewoon niet goed genoeg dit, Maccabi is de slechtste tegenstander van de drie, dus daar moet je uit van winnen.

Hmm ja en nee. Het is gewoon echt rul dat je dit weekend niet gespeeld hebt (eerste helft leek iedereen gewoon afwezig) tweede helft was een stuk beter en moet je gewoon scoren. Als we gewoon een spits in het veld hadden staan op dat moment was het 1-0 maar alleen Linssen krijgt het voor elkaar om de bal te schampen. Ook had Sinisterra moeten afleggen (tot twee keer toe) snap wel dat Toornstra daar de P in had. Het is ook wel heel knullig dat Alireza dan niet mee doet(naja reden laat ik maar even in het midden wat ik daarvan vind) maar dat de gehaalde back-up ook nog is niet fit is. ;c Typisch weer haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Dit tijdrekken en 'vervelende' gele kaarten pakken vind ik toch wel zo minderwaardig gedrag hè. Bah. 

Die kaart van Kokcu was ook echt onnodig. Bovendien had hij hem wmb ook eerder al kunnen keijgen voor het vervelend wegtrappen van de bal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Erwin.:

Die kaart van Kokcu was ook echt onnodig. Bovendien had hij hem wmb ook eerder al kunnen keijgen voor het vervelend wegtrappen van de bal

Ja, die kaart bedoelde ik specifiek. Geen gevaarlijke situatie die je onderbreekt, gewoon spel dood maken omdat je niet durft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites