ReneLeBlanc Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 Wat een pot jongens Zelden zo genoten van Feyenoord in de afgelopen jaren, deze wedstrijd had alles. Goede spelhervattingen is ook vrij zeldzaam in de Kuip. Pedersen groeit ook echt met de wedstrijd, en ik denk dat de komst van die Aursnes hem alleen maar meer gaat helpen. Aursnes werd ook voorzichtig genoemd bij Atletico, Leeds en dus Wolfsburg, lijkt me geen verkeerde aankoop zeker gezien het feit dat die nog maar half jaar vast lag. Dit zal wel het einde zijn (eindelijk) van Leroy en Mark. Opgerot staat netjes. 14 uur geleden zei PJHoutman: Wéér een middenvelder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 @MetalMichael en @ReneLeBlanc Jullie zeggen Wolfburg, maar in het artikel wat MM deelt staat Werder Bremen? Anyway, en vertrek van 'aanvoerder' Lerra en Marcel Diemers zou ik ook toejuichen. Benieuwd wat die Aursnes kan. Sowieso wel het idee dat er tegenwoordig wordt nagedacht over aankopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 Gaat nooit meer goedkomen, haal die twee al jaren door elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 1 uur geleden zei 007mark: @MetalMichael en @ReneLeBlanc Jullie zeggen Wolfburg, maar in het artikel wat MM deelt staat Werder Bremen? Anyway, en vertrek van 'aanvoerder' Lerra en Marcel Diemers zou ik ook toejuichen. Benieuwd wat die Aursnes kan. Sowieso wel het idee dat er tegenwoordig wordt nagedacht over aankopen. Ghehe, zelfde probleem als MM. Verwarring alom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 Vond dit een mooi mini draadje over Aursnes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Kan je die arrogante pleuristoon van je wel weer aanslaan, maar het feit dat we met vijf overbodige middenvelders zitten waarvan er voor drie niet direct belangstelling lijkt, maakt dat er wel gelijk druk op deze transfer komt. Aursnes moet dus echt iets toevoegen, anders is het wéér een zinloze toevoeging op het middenveld zoals we er afgelopen jaren eigenlijk elk jaar één hebben. Je hebt Toornstra, Fer, Burger en El Bouch al op die positie, dan zullen er dus eigenlijk drie van die vier moeten vertrekken. Dat zie ik echt niet snel gebeuren. Sowieso ben ik geen fan van spelers halen voor de bank, en Toornstra - Kökcu - Til zal toch wel het beoogde basismiddenveld zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 28 minuten geleden zei PJHoutman: Kan je die arrogante pleuristoon van je wel weer aanslaan, maar het feit dat we met vijf overbodige middenvelders zitten waarvan er voor drie niet direct belangstelling lijkt, maakt dat er wel gelijk druk op deze transfer komt. Aursnes moet dus echt iets toevoegen, anders is het wéér een zinloze toevoeging op het middenveld zoals we er afgelopen jaren eigenlijk elk jaar één hebben. Je hebt Toornstra, Fer, Burger en El Bouch al op die positie, dan zullen er dus eigenlijk drie van die vier moeten vertrekken. Dat zie ik echt niet snel gebeuren. Sowieso ben ik geen fan van spelers halen voor de bank, en Toornstra - Kökcu - Til zal toch wel het beoogde basismiddenveld zijn. Och arme, ben je op je teentjes getrapt? Ik hoor je gewoon echt heel veel onzin uitkramen, je noemt 4 spelers voor die positie maar wie voldoet er nou daadwerkelijk op die positie? Van de vier die jij er opnoemt zit er één echte 6 tussen (Leroy) en die is gewoon niet goed genoeg meer. Jammer maar helaas. Burger lijkt zich te mogen richten op de CV positie (aangezien die geen enkele keer op het middenveld speelde) en AEB is ook geen 6. Toornstra zal mogen concurreren met alle drie de posities op het middenveld, Fer zal wel vertrekken aangezien die ook niet voor het middenveld in aanmerking komt. Prima transfer, die zich nog mag bewijzen maar het is een jongen die er meteen zou kunnen staan. Ga jij maar weer lekker in een hoekje Pedersen lopen afkraken ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 16 uur geleden zei PJHoutman: Wéér een middenvelder. Maar wel op de plek waar er geen één was. Feyenoord speelde de afgelopen weken met drie aanvallende middenvelders (vooruit Toornstra mag je nog een centrale middenvelder noemen). Kökcu, Toornstra en Till. Dat is echt gewoon te aanvallend. Aursnes is een verdedigende middenvelder en die hadden we echt nodig. Dus wat betreft is het qua positie een goede aankoop. Ik moet eerlijk zijn dat ik geen idee wat ik van hem kan verwachten, maar gezien het budget dat Feyenoord tot zijn beschikking hebt, zijn er gewoon goede aankopen gedaan, in elk geval voor de posities waar dat nodig was. Nu Fer en Diemers nog weg, dat zou helemaal mooi zijn. Want die Fer is echt verschrikkelijk slecht tegenwoordig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 Wat een verademing om de interviews en persconferentie van Slot te horen zeg. Rustig, weet waar hij het over heeft en erg realistisch. Vernieuwend voor een club als Feyenoord. Hopelijk wordt Europees voetbal gehaald en halen ze aankomend seizoen de 3e plaats, zodat de weg naar boven verder ingezet kan worden. Arnesen is in ieder geval goed bezig, gezien de beperkte middelen. Nu hopen dat de aangetrokken spelers ook daadwerkelijk goed genoeg zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 38 minuten geleden zei aron24: Maar wel op de plek waar er geen één was. Feyenoord speelde de afgelopen weken met drie aanvallende middenvelders (vooruit Toornstra mag je nog een centrale middenvelder noemen). Kökcu, Toornstra en Till. Dat is echt gewoon te aanvallend. Aursnes is een verdedigende middenvelder en die hadden we echt nodig. Dus wat betreft is het qua positie een goede aankoop. Ik moet eerlijk zijn dat ik geen idee wat ik van hem kan verwachten, maar gezien het budget dat Feyenoord tot zijn beschikking hebt, zijn er gewoon goede aankopen gedaan, in elk geval voor de posities waar dat nodig was. Nu Fer en Diemers nog weg, dat zou helemaal mooi zijn. Want die Fer is echt verschrikkelijk slecht tegenwoordig. Als hij zo goed is als beschreven die Noor, wie gaat er dan banken? Dat lijkt dan Toornstra re worden. Datzou wel zonde zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 56 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Och arme, ben je op je teentjes getrapt? Ik hoor je gewoon echt heel veel onzin uitkramen, je noemt 4 spelers voor die positie maar wie voldoet er nou daadwerkelijk op die positie? Van de vier die jij er opnoemt zit er één echte 6 tussen (Leroy) en die is gewoon niet goed genoeg meer. Jammer maar helaas. Burger lijkt zich te mogen richten op de CV positie (aangezien die geen enkele keer op het middenveld speelde) en AEB is ook geen 6. Toornstra zal mogen concurreren met alle drie de posities op het middenveld, Fer zal wel vertrekken aangezien die ook niet voor het middenveld in aanmerking komt. Prima transfer, die zich nog mag bewijzen maar het is een jongen die er meteen zou kunnen staan. Ga jij maar weer lekker in een hoekje Pedersen lopen afkraken ofzo. Ik zeg letterlijk dat ze overbodig zijn. Maar dat ze niet voldoen betekent niet dat we plots hun salaris niet meer hoeven uit te keren, daar doel ik op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 1 uur geleden zei PJHoutman: Ik zeg letterlijk dat ze overbodig zijn. Maar dat ze niet voldoen betekent niet dat we plots hun salaris niet meer hoeven uit te keren, daar doel ik op. Kan je die betweterige pleuristoon wel weer tegen mij aanslaan, in Arnesen we trust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 (bewerkt) 13 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Kan je die betweterige pleuristoon wel weer tegen mij aanslaan, in Arnesen we trust. Ik in ieder geval niet. 9 augustus 2021 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 20 minuten geleden zei PJHoutman: Ik in ieder geval niet. 'Pjotr Houtman heeft zijn profielfoto aangepast'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 1 uur geleden zei PJHoutman: Ik in ieder geval niet. Nee dat snap ik als je tijdje terug met Toornstra op rechtsbuiten op de proppen kwam. Denk ook niet dat er veel mensen in jouw ideologie geloven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 6 uur geleden zei MetalMichael: Gaat nooit meer goedkomen, haal die twee al jaren door elkaar. 5 uur geleden zei ReneLeBlanc: Ghehe, zelfde probleem als MM. Verwarring alom. Gelukkig is het dit jaar wat makkelijker. Wolfsburg is gedegradeerd en speelt op het tweede niveau. En Werder Bremen heeft nu een Nederlandse trainer, dus die zullen wat sneller in het nieuws komen. jk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 21 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Nee dat snap ik als je tijdje terug met Toornstra op rechtsbuiten op de proppen kwam. Denk ook niet dat er veel mensen in jouw ideologie geloven. De tijd leert dat ik bijna altijd gelijk krijg als het om Feyenoord-middenvelders gaat, dus ik wacht rustig af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 15 minuten geleden zei Richarð.: Gelukkig is het dit jaar wat makkelijker. Wolfsburg is gedegradeerd en speelt op het tweede niveau. En Werder Bremen heeft nu een Nederlandse trainer, dus die zullen wat sneller in het nieuws komen. jk Ja, ik weet dat @Tim'echt stuk zat na de degradatie van zijn cluppie ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Ja, ik weet dat @Tim'echt stuk zat na de degradatie van zijn cluppie ? Pff, was het maar andersom. Wolfsburg naar de 2. Bundesliga had ik prima gevonden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 augustus 2021 Share Geplaatst 10 augustus 2021 16 uur geleden zei PJHoutman: De tijd leert dat ik bijna altijd gelijk krijg als het om Feyenoord-middenvelders gaat, dus ik wacht rustig af. en je gelooft ook nog dat de aarde plat is zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 augustus 2021 Share Geplaatst 10 augustus 2021 El Bouch mag dus weg. Niet verrassend imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 augustus 2021 Share Geplaatst 10 augustus 2021 24 minuten geleden zei PJHoutman: El Bouch mag dus weg. Niet verrassend imo. Nee, het begint op beleid te lijken. De Noorse Frenkie de Jong en de Spijkenissese Frenkie de Jong () die hem voorbij streven. Fer, Diemers en Teixeira weg. Dan heb je elke positie dubbel bezet en is het middenveld klaar. Ik hoop nog op een CV en een spitsie en dan gewoon lekker top 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 10 augustus 2021 Share Geplaatst 10 augustus 2021 Hoop donderdag Milambo en/of Hartjes in actie te zien, en Aursner ook snel. Waar ik Arnesen vorig jaar zwaar door de mand vond vallen met zijn transfer, oogt het nu positief. Pedersen zie ik ook wel zitten, al moet die nog een hoop verbeteren. Zou ook wel is lekker zijn als er stewards bij de ingang van de vakken staan donderdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 augustus 2021 Share Geplaatst 11 augustus 2021 Op 9-8-2021 om 10:46 zei MetalMichael: Gaat nooit meer goedkomen, haal die twee al jaren door elkaar. Ik heb ze nog nooit door elkaar gehaald Bremen nu gedegradeerd helaas maar wel veel mooiere club dan Wolfsburg. Meer Volksclub. En Wolfsburg Volkswagen club badumm tshh. OT:Heb de nieuwe VI gekocht. Super tof interview met Frank Arnesen. Heel open en eerlijk oa over Dick Advocaat Slot halen heeft lopen aanmoedigen en rapport van Sportsology. Gaan en zijn ook mensen gekomen die TD ondersteunen bij PSV Vennegoor of Hesselink voor John de Jong... Ik luister nu voor eerst ooit Cor Podcast hier op werk van die met Guus Til van 23 juli. Wordt alleen maar gelachen eerste 8 minuten, vind onwijs chaotisch, verwarrend en moeilijk te volgen tot nu toe.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 augustus 2021 Share Geplaatst 11 augustus 2021 (bewerkt) 11 augustus 2021 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten