Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei MetalMichael:

Maar totaal niet in de Ajax transferfilosofie, speler van 29 die Europees het verschil niet gaan maken. Meer zo'n "kijk we zijn rijk en kopen de aanvoerder van de aardsrivaal" actie. Zie ik Overmars en Van der Sar niet echt voor aan. Daar schat ik ze te netjes voor in. 

Dat ben ik met je eens. Maar Ajax kiest et ook al paar jaar bewust voor om een bepaalde balans qua leeftijd, ervaring etc tr hanteren. Met het vertrek van Neres en Tagliafico moet er dan wat bij. Of Berghuis dan de juiste optie is betwijfel ik.

Sem Valk gaat wel een paar trappen krijgen morgen op de training he

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Regis:

Dat ben ik met je eens. Maar Ajax kiest et ook al paar jaar bewust voor om een bepaalde balans qua leeftijd, ervaring etc tr hanteren. Met het vertrek van Neres en Tagliafico moet er dan wat bij. Of Berghuis dan de juiste optie is betwijfel ik.

Sem Valk gaat wel een paar trappen krijgen morgen op de training he

Je verwacht van de ervarener spelers in je selectie toch wel wat mentale stabiliteit. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei MetalMichael:

Je verwacht van de ervarener spelers in je selectie toch wel wat mentale stabiliteit. ;c

Dat is zeker waar haha. Misschien komt dat als hij bij Ajax merkt dat hij toch niet zo goed is als hij zelf dacht. Bij Ajax zullen meerdere spelers hem iig wel op zijn plek zetten, denk ik. 

4 minuten geleden zei Rogier.:

Is dit lek van hem denk je? In ieder geval niet zo lekker dit nee :-D 

Die verhalen gaan wel, ja. Ook wel 1 van de logische namen zoals PJ ook zegt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was Sem Valk ja. Je ziet ook boven namen van jeugdspelers staan (dus nummers opgeslagen) maar Bryan en Jens enzo zijn niet opgeslagen (want net bij de selectie dus nog niet gedaan). 

Maar goed, ik blijf het van alle kanten een bijzondere transfer vinden. Van Berghuis omdat ik denk dat ie op de bank gaat eindigen. Vanuit Ajax snap ik het ook niet helemaal met Antony en Neres in de selectie. Denk ook niet dat hun supporters hem gaan accepteren als ik de algemene tendens lees. Het komt op mij bijna over als een wraak voor Vermeer, niks meer dan dat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei cairo:

Wehrmann, Berghuis en Burger weg levert toch 5,5 miljoen op ;e Wat moet je daar voor terug halen? 

Berghuis alleen gaat toch al voor 6 weg? ;c + 2/3 miljoen aan salarisbudget wat vrij komt, niet echt verkeerd. Vernam ook via FeyenoordTM dat er een nieuwe nummer 6 aangetrokken gaat worden, en dat er sowieso nog twee middenvelders aankomen. Zal ook nog wel een spits komen en een vervanger voor Berghuis, Zeballos zou wel onmogelijk zijn maar dat dit soort namen genoemd worden is een goed teken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei RicoV1989:

Was Sem Valk ja. Je ziet ook boven namen van jeugdspelers staan (dus nummers opgeslagen) maar Bryan en Jens enzo zijn niet opgeslagen (want net bij de selectie dus nog niet gedaan). 

Vraag me toch wel af wat je dan in je kokosnoot hebt zitten daarboven als je zoiets doet. Zeker met zo'n achtergrond op je whatsapp. Komt altijd uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, qua transfergeruchten gaan we los vandaag. Een heleboel Noren (zal mijn moeder leuk vinden, ze heet Noor) een een Israëlische keeper (dan stoppen de 'supporters' vaak met dat gehamas. Die Bjorkan ziet er in mijn FM game wel lekker uit.

Toornstra op rechtsbuiten gaan we gewoon niet doen, ok?

Sini Bozi Linsi lijkt me een fantastische aanval voor in de Conference Leaugue

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Rogier.:

Vraag me toch wel af wat je dan in je kokosnoot hebt zitten daarboven als je zoiets doet. Zeker met zo'n achtergrond op je whatsapp. Komt altijd uit.

Vraag je dat echt af? Kom op Rogier, beetje creatief denken... Niemand kende Sem Valk nog, nu heel veel mensen hierdoor die hem kennen. Publiciteit=Publiciteit. Maakt geen zak uit of positief of negatief is... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Vraag je dat echt af? Kom op Rogier, beetje creatief denken... Niemand kende Sem Valk nog, nu heel veel mensen hierdoor die hem kennen. Publiciteit=Publiciteit. Maakt geen zak uit of positief of negatief is... 

Daar heeft 'ie vast niet over nagedacht hoor, ik denk namelijk niet dat zo'n jongen dat überhaupt uitmaakt. En als wel, is 'ie nog een stukje dommer, want nu staat 'ie er slecht op bij de trainer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Dat werkt zo bij een bedrijf, maar in zo'n team niet. Toornstra en Linssen die andere nummers moeten nemen, dat zal hem zeker in dank worden afgenomen. En de trainer denkt ook wel twee keer na voor hij deze jongen er weer bij haalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Rogier.:

Daar heeft 'ie vast niet over nagedacht hoor, ik denk namelijk niet dat zo'n jongen dat überhaupt uitmaakt. En als wel, is 'ie nog een stukje dommer, want nu staat 'ie er slecht op bij de trainer.

4 minuten geleden zei Tim':

Dat werkt zo bij een bedrijf, maar in zo'n team niet. Toornstra en Linssen die andere nummers moeten nemen, dat zal hem zeker in dank worden afgenomen. En de trainer denkt ook wel twee keer na voor hij deze jongen er weer bij haalt.

Jeugdige onvolwassenheid dan. Misschien iets met zijn vrienden? Lekken gebeuren zelfs bij overheid en dingen als CIA. Promes heeft zijn vrouw in elkaar geslagen, en zijn neef neer gestoken. Die is zelfs nog steeds international. Aurier heeft een politie agent aangevallen. Ik denk echt niet situatie over Berghuis lekken per se invloed heeft op carrière van Sem Valk. Als tiener zelf misschien wel ergere dingen gedaan of meegemaakt. 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-6-2021 om 19:48 zei lennard95:

Arzakan loopt toch ook nog rond?

We moeten echt stoppen met denkem dat Azarkan het gaat redden. Daar zie ik echt helemaal niets in.

15 uur geleden zei PJHoutman:

Die Israëlische tweede keeper is binnen. Geen idee wat die kan, maar gezien de blessurevoeligheid van Bijlow kunnen we maar beter hopen dat hij een beetje niceau heeft.

Basiskeeper in de Schotse Premierleague. Stelt niet veel voor qua niveau, maar als 2e keeper dan in ieder geval iemand met ervaring en een hoop wedstrijden achter zijn naam. Prima zo op het eerste oog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites