MetalMichael Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Punt naar voren op het middenveld. Opbouwen via het middenveld, niet via de backs. Aanvalspatronen inslijpen, denk niet dat Advocaat daarvan heeft gehoord. Ik zou op het middenveld persoonlijk Fer hebben ingewisseld voor AEB of Wehrmann/Burger. Kwalitatief niet hoogstaand, maar wel in staat om een taak uit te voeren op het middenveld. Daarnaast Toornstra. Berghuis en Sinisterra op de flank. Dynamiek zat op de flanken met ook nog Geertruida erbij. 100% dat dit met een tactisch capabele coach mogelijk is. Je zou zelfs nog met Jorgensen of Berghuis op 10 kunnen gaan spelen als dat voor je veldbezetting beter is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Ik kan inderdaad ook niet zoveel met al die mensen die roepen dat dit het is en er niks meer in zit dan dit. Dat zou dan betekenen dat het logisch is dat we volledig weggespeeld worden door ADO? Dat je in eigen huis inzakt en met pijn en moeite een puntje pakt tegen clubs als Emmen, Sparta en Heracles? Daar geloof ik niet in hoor. Ik vind oprecht niet dat wij een mindere selectie hebben dan Vitesse of zelfs AZ, maar bij die ploegen wordt het in ieder geval allemaal logisch neergezet en krijgen de spelers vertrouwen. Wij krijgen Haps op linksbuiten voorgeschoteld, Jorgensen die dit kalenderjaar gewoon goed begon wordt er ineens naast gezet om godbeterd Linssen in de spits te zetten, Bozenik die vanaf week 1 te horen krijgt hoe kut hij wel niet is (terwijl Dickie z'n eigen wereldaankopen Diemers en Linssen continu buiten schot blijven).... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 Nou, van Persie als assistent erbij in de jeugd (O16) was dus al paar daagjes bekend. Vandaag ook bekend geworden dat hij als veldtrainer aan de slag gaat bij 1. Echt een aanwinst voor de Academy / de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 Haha die Dick. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 3 minuten geleden zei cimbomcu: Haha die Dick. Wat een nuttige bijdrage dit zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 5 mei 2021 Share Geplaatst 5 mei 2021 Op 3-5-2021 om 20:50 zei Socrates: Slot gaat straks net als Stam een bepaald spel willen spelen en daar poppetjes bij neer zetten. Dit is iets dat je nog helemaal niet kunt beweren. Je kunt net zo goed zeggen dat Slot uitstekend in staat is om het spel af te stemmen op het beschikbare materiaal. Of dat hij voortbouwt op het werk én de visie van zijn voorganger. Hij heeft namelijk alledrie de dingen gedaan in zijn enige baan als hoofdtrainer. Waarom je dan de ene eruit pikt en de andere dingen negeert, om dat ene vervolgens vrij stellig te poneren... Tja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 mei 2021 Share Geplaatst 5 mei 2021 Jawel, Slot staat uitgesproken voor offensief voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 Ik denk inderdaad ook dat Slot voor offensief voetbal staat, maar ik denk ook dat hij langer de tijd gaat krijgen. Ze hebben nu echt de 'kroonprins' van het Nederlandse trainersgilde aangetrokken en ze zouden gek zijn om hem niet de tijd te geven. Ik had voorafgaand aan dit seizoen al het idee dat dit seizoen er geen voor de boeken zal zijn (al kan dat nog steeds door de slechtste prestatie in jaren ). Volgend jaar zal de hele selectie op de schop gaan en ik denk dat de belangrijkste stap is: snelheid in je defensie. Hoe vaak wij er wel niet uitgerend worden met die twee slome cono's achterin... Ik ben ook vooral benieuwd welke jongens er echt de kans gaan krijgen. Als ik die Ramon Hendriks en Antonucci in die KKD zie spelen denk ik dat ze nog best wat kunnen toevoegen aan dit huidige Feyenoord. Zet die Hendriks maar centraal met Geertruida, slechter wordt het waarschijnlijk niet. Malacia moet je per direct alleen nog maar op zijn spelhervatting en voorwaartse passing laten trainen, verdedigen ken die wel maar de pass naar voren. Poh poh, wat is dat matig zeg. Rechtsback wordt interessant, Denzel Hall zal waarschijnlijk wel aanhaken als back-up maar die kan ik niet beoordelen maar er moet sowieso een nieuwe back bijkomen. Voorin zal er ook wel het een en ander gaan gebeuren, Bannis zou ik nog een jaartje verhuren maar nu aan een club die zich meer begeeft op de helft van de tegenstander, bovenkant KKD dus. Zo kan die namelijk meer wennen aan wat er van hem verwacht wordt bij Feyenoord. Berghuis moet je zijn contract gewoon ontbinden. Jammer van die 4 miljoen, maar wat een droeftoeter is dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 20 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ik denk inderdaad ook dat Slot voor offensief voetbal staat, maar ik denk ook dat hij langer de tijd gaat krijgen. Ze hebben nu echt de 'kroonprins' van het Nederlandse trainersgilde aangetrokken en ze zouden gek zijn om hem niet de tijd te geven. Ik had voorafgaand aan dit seizoen al het idee dat dit seizoen er geen voor de boeken zal zijn (al kan dat nog steeds door de slechtste prestatie in jaren ). Volgend jaar zal de hele selectie op de schop gaan en ik denk dat de belangrijkste stap is: snelheid in je defensie. Hoe vaak wij er wel niet uitgerend worden met die twee slome cono's achterin... Ik ben ook vooral benieuwd welke jongens er echt de kans gaan krijgen. Als ik die Ramon Hendriks en Antonucci in die KKD zie spelen denk ik dat ze nog best wat kunnen toevoegen aan dit huidige Feyenoord. Zet die Hendriks maar centraal met Geertruida, slechter wordt het waarschijnlijk niet. Malacia moet je per direct alleen nog maar op zijn spelhervatting en voorwaartse passing laten trainen, verdedigen ken die wel maar de pass naar voren. Poh poh, wat is dat matig zeg. Rechtsback wordt interessant, Denzel Hall zal waarschijnlijk wel aanhaken als back-up maar die kan ik niet beoordelen maar er moet sowieso een nieuwe back bijkomen. Voorin zal er ook wel het een en ander gaan gebeuren, Bannis zou ik nog een jaartje verhuren maar nu aan een club die zich meer begeeft op de helft van de tegenstander, bovenkant KKD dus. Zo kan die namelijk meer wennen aan wat er van hem verwacht wordt bij Feyenoord. Berghuis moet je zijn contract gewoon ontbinden. Jammer van die 4 miljoen, maar wat een droeftoeter is dat. Maar waar komt dat misplaatste vertrouwen in Slot weg dan? Die heeft het bij AZ prima op de rit gehad ja, met een ploeg die ook prima afgestemd was op waar hij als trainer voor staat. Hij komt voor een groep te staan, die vrijwel op alle posities qua kwaliteit een stuk minder is. Nog even buiten beschouwing dat er een aantal jongens gaan vertrekken. Volgens mij was het qua geld weer geen porum bij Feyenoord, dus stel je verkoopt Senesi voor 20 mil, mag dat geld weer geinvesteerd worden in de selectie? Of moet je dan inderdaad weer met jeugd gaan spelen? Ik heb het idee dat de realiteit altijd een beetje voorbij schiet aan de Feyenoord supporters. Je selectie bestaat voor 80% uit hele middelmatige voetballers. Wat wil je daar dan van verwachten? Daar gaat Slot het toch niet veel beter mee doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 Haha. Slot was voor die naar Feyenoord ging één van de meest getalenteerde trainers van Nederland, en nu hij getekend heeft is hij ineens die trainer zonder ervaring en had hij geluk met het beschikbare materiaal bij AZ. Slot heeft als trainer van Feyenoord, terwijl die nog moet beginnen, al meer kritiek gehad dan Dick Advocaat, terwijl die de trainer is. Echt schandalig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 Volgens mij heeft Sjorro meer kritiek op de selectie van Feyenoord en dat Slot ook weer geen wondercoach is die RKC kampioen kan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 Op 3-5-2021 om 19:41 zei 007mark: Bizar eigenlijk. Elke andere trainer had er maanden terug al uitgelegen. Klopt, eens. Maar je wil Slot toch niet nu restjes van Advocaat laten afmaken dit seizoen? Of ga je echt voor die laatste 3 duels interim trainer aanstellen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 54 minuten geleden zei Elsjorro1990: Maar waar komt dat misplaatste vertrouwen in Slot weg dan? Die heeft het bij AZ prima op de rit gehad ja, met een ploeg die ook prima afgestemd was op waar hij als trainer voor staat. Hij komt voor een groep te staan, die vrijwel op alle posities qua kwaliteit een stuk minder is. Nog even buiten beschouwing dat er een aantal jongens gaan vertrekken. Volgens mij was het qua geld weer geen porum bij Feyenoord, dus stel je verkoopt Senesi voor 20 mil, mag dat geld weer geinvesteerd worden in de selectie? Of moet je dan inderdaad weer met jeugd gaan spelen? Ik heb het idee dat de realiteit altijd een beetje voorbij schiet aan de Feyenoord supporters. Je selectie bestaat voor 80% uit hele middelmatige voetballers. Wat wil je daar dan van verwachten? Daar gaat Slot het toch niet veel beter mee doen? Ik weet niet of het misplaatst vertrouwen is, ik benoem ook nergens dat ze zomaar even om het kampioenschap gaan mee doen. Wat ik wel vind is dat er een visie is, ze hebben een bepaalde manier van spelen in hun hoofd en daar sluit Slot dus goed op aan. Als je dan kijkt wat hij bij AZ heeft neergezet denk ik dat er potentie in zit. Er is op dit moment zeker geen geld, en ook als Senesi verkocht wordt is het inderdaad de vraag hoeveel er geïnvesteerd kan worden, maar toch heb ik een onderbuikgevoel dat er meer speelt dan je denkt. Waarom zou Slot instappen als hem niets is toegezegd? Of hij is echt een heel groot Feyenoord fan of hij is gek. Ik denk dat de investeerders dichterbij zijn dan er daadwerkelijk gezegd word. Ik weet niet wat ik er helemaal van vind maar ik denk wel dat het de enige mogelijkheid is om nog iets van aansluiting te houden met de rest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 Stap van AZ naar Feyenoord is op vele gebieden voor Slot, eigenlijk stap terug. Maar mooi dat ie van uitdaging houdt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 34 minuten geleden zei Erwin.: Volgens mij heeft Sjorro meer kritiek op de selectie van Feyenoord en dat Slot ook weer geen wondercoach is die RKC kampioen kan maken. Het was ook geen reactie van mij op Sjorro, meer een algemene. 2 minuten geleden zei Kyrill: Stap van AZ naar Feyenoord is op vele gebieden voor Slot, eigenlijk stap terug. Maar mooi dat ie van uitdaging houdt Haha, op vele gebieden is het ook vooruit. AZ is geen topclub, en zal dat ook niet worden. De laatste 10 jaar is AZ misschien 3 (?) keer boven Feyenoord geëindigd, over de media aandacht nog maar niet te spreken. Sportief gezien is het qua materiaal zeker een stap terug, maar op eigenlijk een hoop andere gebieden is het een stap vooruit. Zelfs financieel (qua salaris). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 1 minuut geleden zei Goatruida: Het was ook geen reactie van mij op Sjorro, meer een algemene. Haha, op vele gebieden is het ook vooruit. AZ is geen topclub, en zal dat ook niet worden. De laatste 10 jaar is AZ misschien 3 (?) keer boven Feyenoord geëindigd, over de media aandacht nog maar niet te spreken. Sportief gezien is het qua materiaal zeker een stap terug, maar op eigenlijk een hoop andere gebieden is het een stap vooruit. Zelfs financieel (qua salaris). Sinds 2014-2015 met dit seizoen erbij AZ 4x boven Feyenoord en Feyenoord 3x boven AZ. Is te lang geleden maar las artikel vorig jaar op VI over Transfers en Feyenoord. Qua verkopen, aankopen, winst etc doet AZ veel beter dan Feyenoord maar zelfs ploegen als Utrecht en Heerenveen verkopen gelijkwaardig of beter dan Feyenoord Maar moet je wel nageven ja druk van fans bij Feyenoord veel hoger is dan AZ en salarissen ook ja maar gezien begrotingen van beide clubs haalt AZ veel meer uit laatste jaren sportief gezien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 4 minuten geleden zei Kyrill: Sinds 2014-2015 met dit seizoen erbij AZ 4x boven Feyenoord en Feyenoord 3x boven AZ. Is te lang geleden maar las artikel vorig jaar op VI over Transfers en Feyenoord. Qua verkopen, aankopen, winst etc doet AZ veel beter dan Feyenoord maar zelfs ploegen als Utrecht en Heerenveen verkopen gelijkwaardig of beter dan Feyenoord Maar moet je wel nageven ja druk van fans bij Feyenoord veel hoger is dan AZ en salarissen ook ja maar gezien begrotingen van beide clubs haalt AZ veel meer uit laatste jaren sportief gezien Ja en sinds 2014-2015, als je 2013-2014 erbij pakt is het vermoedelijk alweer anders, anders noem je niet specifiek dat seizoen 7 jaar geleden. Feyenoord heeft al jarenlang structureel meer omzet dan AZ, vrijwel het dubbele. Dat AZ het dan beter doet is de verdienste van hun, en het slechte van Feyenoord, maar wel bewijs dat het nog steeds 'groter' is daarin. Qua financiën ziet er zóveel onbenut potentieel bij Feyenoord, zelfs nu. Bij AZ zal d'r op de één of andere manier toch een plafond zijn en is het straks afwachten hoe ze de (eventuele) transfers van Wijndal, Koopmeiners en Boadu moeten gaan opvangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 4 minuten geleden zei Goatruida: Ja en sinds 2014-2015, als je 2013-2014 erbij pakt is het vermoedelijk alweer anders, anders noem je niet specifiek dat seizoen 7 jaar geleden. Feyenoord heeft al jarenlang structureel meer omzet dan AZ, vrijwel het dubbele. Dat AZ het dan beter doet is de verdienste van hun, en het slechte van Feyenoord, maar wel bewijs dat het nog steeds 'groter' is daarin. Qua financiën ziet er zóveel onbenut potentieel bij Feyenoord, zelfs nu. Bij AZ zal d'r op de één of andere manier toch een plafond zijn en is het straks afwachten hoe ze de (eventuele) transfers van Wijndal, Koopmeiners en Boadu moeten gaan opvangen. Komt omdat ik Eredivisie stand had gegoogled die gaat maar terug tot 2014-2015 Maar je hebt gelijk je meeste punten, ben ik mee eens. Alleen Feyenoord verkoopt laatste seizoenen dan iig slecht toch qua spelers iig ivm met PSV en vooral Ajax? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 16 minuten geleden zei Goatruida: Het was ook geen reactie van mij op Sjorro, meer een algemene. Haha, op vele gebieden is het ook vooruit. AZ is geen topclub, en zal dat ook niet worden. De laatste 10 jaar is AZ misschien 3 (?) keer boven Feyenoord geëindigd, over de media aandacht nog maar niet te spreken. Sportief gezien is het qua materiaal zeker een stap terug, maar op eigenlijk een hoop andere gebieden is het een stap vooruit. Zelfs financieel (qua salaris). Het was niet bedoeld als aanval op slot inderdaad. Meer de verbazing over dat mensen denken dat slot jongens als Diemers wel ineens aan het voetballen krijgt. Ik snap de stap van slot overigens prima hoor, die gaat daar heel wat meer salaris pakken dan dat hij bij AZ gedaan heeft. 6 ton las ik? Ben je in 1 klap klaar toch? Contract Feyenoord uitdienen en je hoeft nooit meer te werken. Maar zoals gezegd: kwalitatief snap ik het niet. In deze selectie zit barre weinig kwaliteit en waarde. Koppel dat aan de corona crisis en dan ziet het er niet naar uit dat dat op korte termijn gaat veranderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 1 uur geleden zei Erwin.: Volgens mij heeft Sjorro meer kritiek op de selectie van Feyenoord en dat Slot ook weer geen wondercoach is die RKC kampioen kan maken. Er is werkelijk geen enkele Feyenoordsupporter met zo'n verwachtingspatroon. Sterker nog, ik proef erg veel geduld met Slot. Het vertrouwen zit hem in het neerzetten van een team met vertrouwen en een idee, een tactisch plan en het inpassen van jeugd. Zeg maar alles waar Advocaat in tekort is geschoten. Velen zullen daarbij zelfs 5e plekken accepteren, als er maar vooruitgang in ontwikkeling van spelsysteem en (jonge) spelers te zien is. Het is wel bijzonder dat (zeker in de praatprogramma's en columns) sinds de aanstelling van Slot voor komend seizoen, hij is gegaan van de reden van het succes van Van den Brom en een moderne, beloftevolle tacticus, naar iemand die mazzel had met het materiaal en voort kon bouwen op het succes van Van den Brom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 12 minuten geleden zei Kyrill: Komt omdat ik Eredivisie stand had gegoogled die gaat maar terug tot 2014-2015 Maar je hebt gelijk je meeste punten, ben ik mee eens. Alleen Feyenoord verkoopt laatste seizoenen dan iig slecht toch qua spelers iig ivm met PSV en vooral Ajax? Daar heb je zeker gelijk in. Zit bij Feyenoord in vergelijking met AZ nu ook veel minder waarde. Denk dat Wijndal, Koopmeiners en Boadu meer gaan opleveren dan de spelers bij Feyenoord. Ajax & PSV hoef ik denk ik niet eens te benoemen. Op Kokcu zou een bod van 25 (!) miljoen zijn afgewezen, maar als we hiervoor 15 ontvangen ben ik al ontzettend tevreden. Dat vind ik nog steeds hoog. Senesi zal ook zoiets moeten opleveren, maar wellicht laat ik me teveel meesleuren in de geruchten die ik over die twee hoor. Feyenoord heeft qua financiën (als je kijkt naar bijv. omgeving qua sponsoring, omzet, stadioncapaciteit) sowieso een hoop onbenut potentieel, want je zou PSV voorbij moeten streven alleen door goed beleid is het andersom. 10 minuten geleden zei Elsjorro1990: Het was niet bedoeld als aanval op slot inderdaad. Meer de verbazing over dat mensen denken dat slot jongens als Diemers wel ineens aan het voetballen krijgt. Ik snap de stap van slot overigens prima hoor, die gaat daar heel wat meer salaris pakken dan dat hij bij AZ gedaan heeft. 6 ton las ik? Ben je in 1 klap klaar toch? Contract Feyenoord uitdienen en je hoeft nooit meer te werken. Maar zoals gezegd: kwalitatief snap ik het niet. In deze selectie zit barre weinig kwaliteit en waarde. Koppel dat aan de corona crisis en dan ziet het er niet naar uit dat dat op korte termijn gaat veranderen. Dat ben ik volledig met je eens. Diemers komt te kort, en volgend jaar ook. Wel ben ik van mening dat er uit dit team meer te halen is. Als er 1 of 2 transfers plaatsvinden deze zomer is er al heel wat meer te besteden. Ik vermoed dat Slot (zoals eerder gemeld) wat toezeggingen gekregen heeft, want als het is wat wij weten denk ik dat die al flink spijt heeft. Slot moet ook gewoon de tijd krijgen want volgend jaar ga je weer om plek 3/4 strijden alleen dan hopelijk met leuker voetbal en persoonlijke ontwikkeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 8 minuten geleden zei MetalMichael: Er is werkelijk geen enkele Feyenoordsupporter met zo'n verwachtingspatroon. Sterker nog, ik proef erg veel geduld met Slot. Het vertrouwen zit hem in het neerzetten van een team met vertrouwen en een idee, een tactisch plan en het inpassen van jeugd. Zeg maar alles waar Advocaat in tekort is geschoten. Velen zullen daarbij zelfs 5e plekken accepteren, als er maar vooruitgang in ontwikkeling van spelsysteem en (jonge) spelers te zien is. Het is wel bijzonder dat (zeker in de praatprogramma's en columns) sinds de aanstelling van Slot voor komend seizoen, hij is gegaan van de reden van het succes van Van den Brom en een moderne, beloftevolle tacticus, naar iemand die mazzel had met het materiaal en voort kon bouwen op het succes van Van den Brom. Het was een overdrijving natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 (bewerkt) 11 minuten geleden zei Erwin.: Het was een overdrijving natuurlijk Joh. Maar om even aan te geven hoe het verwachtingspatroon tav Slot ligt onder de supporters. Kunnen de posts van supporters van andere clubs achterwegen blijven als Feyenoord de eerste twee wedstrijden verliest volgend seizoen. 6 mei 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 30 minuten geleden zei MetalMichael: Joh. Maar om even aan te geven hoe het verwachtingspatroon tav Slot ligt onder de supporters. Kunnen de posts van supporters van andere clubs achterwegen blijven als Feyenoord de eerste twee wedstrijden verliest volgend seizoen. Ik weet zeker dat er genoeg Feyenoord fans zijn die dan al om een ontslag roepen. Ik zie best wat fans (met namelijke de oude garde) nu al kritiek leveren omdat hij niet in de top gevoetbald heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 8 minuten geleden zei Goatruida: Ik weet zeker dat er genoeg Feyenoord fans zijn die dan al om een ontslag roepen. Ik zie best wat fans (met namelijke de oude garde) nu al kritiek leveren omdat hij niet in de top gevoetbald heeft. Hmm, de overgrote meerderheid die ik lees zit op mijn lijn. Linkje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten