Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei MetalMichael:

3 punten, maar niveau was wel mager. Fer was bedroevend zeg. Fijn dat Jörgensen er twee maakt en Sini, groeibriljantje hoor. :<

Ik ben het niet zo mee eens dat Sinisterra een groeibriljantje is. Goede techniek en voetballend uitstekend, echter enige voetbalintelligentie ontbreekt het imho volledig aan. Hij doet maar wat aan en het pakt vaak goed uit. Het is niet eens intuïtief, het is gewoon wat aan kutten... Prachtige speler met een goede mentaliteit, maar als hij de echte top haalt roep ik Elsjorro uit tot voetbalkenner van de eeuw...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-1-2020 om 01:07 zei frietsaus:

Ik ben het niet zo mee eens dat Sinisterra een groeibriljantje is. Goede techniek en voetballend uitstekend, echter enige voetbalintelligentie ontbreekt het imho volledig aan. Hij doet maar wat aan en het pakt vaak goed uit. Het is niet eens intuïtief, het is gewoon wat aan kutten... Prachtige speler met een goede mentaliteit, maar als hij de echte top haalt roep ik Elsjorro uit tot voetbalkenner van de eeuw...

Lozano kostte 40 miljoen en dat vind ik ongeveer een zelfde soort speler.. En dan is Sinisterra nog een stuk minder vervelend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Jespresso:

Ziet er simpel uit, maar toch wel nuttig hoor. Zo'n rapportje had je spelers als Kramer, Kazim Richards en nog een aantal kunnen besparen denk ik:-D

Ik denk dat Van Beukering er ondanks zijn postuur toch wel tussendoor was gekomen.

bewerkt door frietsaus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-1-2020 om 01:07 zei frietsaus:

Dat laatste kan ik wel inkomen. Maar echte top is wel ver weg ja. Zie ook te weinig van hem, maar pikt zijn doelpuntjes wel mee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei The Kerfts:

Ik kan zo genieten van Sinisterra he. Veruit beste speler dit seizoen.

Weet niet of hij echt de beste is, maar zijn inzet en dribbels kan ik enorm van genieten ja. Is nog redelijk ongepolijst, en moet nog wat meer spelinzicht krijgen. Zie het echter wel in hem zitten, want lijkt de juiste mentaliteit te hebben. Zie hem dan ook 100x liever dan Samba.

Ayoub overigens transfervrij naar Panathinaikos. Krijgen er niet eens een transfersom voor :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei 007mark:

Weet niet of hij echt de beste is, maar zijn inzet en dribbels kan ik enorm van genieten ja. Is nog redelijk ongepolijst, en moet nog wat meer spelinzicht krijgen. Zie het echter wel in hem zitten, want lijkt de juiste mentaliteit te hebben. Zie hem dan ook 100x liever dan Samba.

Ayoub overigens transfervrij naar Panathinaikos. Krijgen er niet eens een transfersom voor :D

Mochten ze godverdomme ook nog eens willen ja. Transfervrij halen, nooit opstellen en dan winst op maken. Hopen dat die jongen Griekenland helemaal de moeder speelt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei PJHoutman:

Mochten ze godverdomme ook nog eens willen ja. Transfervrij halen, nooit opstellen en dan winst op maken. Hopen dat die jongen Griekenland helemaal de moeder speelt. 

Had wel nog een contract tot de zomer van 2022.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei MetalMichael:

Met optie tot koop las ik. Beetje vreemd voor een 27-jarige speler als je het mij vraagt. Cijfers die ik voorbij zag komen zagen er wel aardig uit.

Er wordt gesuggereerd dat hij terug zou willen keren naar Nederland. Dus in die zin kan ik het wel begrijpen, voor Feyenoord altijd prima om een optie tot koop te hebben. Ben wel benieuwd wat dit betekent voor danwel Kökcu, danwel Toornstra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar kwam bij Besiktas niet meer aan spelen toe en de Besiktas-fans zijn blij dat hij weg is. De vorige keer dat dat het geval was ging het om Magallan van Ajax en dat viel achteraf goed te begrijpen. Maar goed, wat creativiteit en techniek maakt je op het Feyenoord-middenveld al snel imponerend. Zou alleen fijn zijn als het gepaard kan gaan met wat uithoudingsvermogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites