Jump to content

Feyenoord

Fabian.

Recommended Posts

1 uur geleden zei PJHoutman:

Kökcu en De Toorn vandaag echt kut. Zag Ayoub in de 53e min al warmlopen, kwam er toch niet in. Belachelijk, hoeveel slechter moet je spelen om gewisseld te worden?

Narsingh erin was ook weer een enorme kutwissel he. Grossierde in balverlies. Berghuis die wederom verzuimt om een goal te maken in blessuretijd.

@PJHoutman kroketten wel warm deze keer?

@cimbomcu Ik ook. Polonaise wordt gelopen na overwinningen tegen de onderste twee ploegen in de Eredivisie, en verder 3x gelijk gespeeld tegen Groningen, Rangers en Young Boys . Alles oom positief benaderen en bedekken met de mantel der liefde, waarschijnlijk om de selectie 'vertrouwen te geven'. Krijg er de kriebels van.

Onbegrijpelijke wissel ook om direct na de 2-2 Narsingh te brengen. Heeft heel het seizoen nog niets laten zien.

3 uur geleden zei 007mark:

@cimbomcu Ik ook. Polonaise wordt gelopen na overwinningen tegen de onderste twee ploegen in de Eredivisie, en verder 3x gelijk gespeeld tegen Groningen, Rangers en Young Boys . Alles oom positief benaderen en bedekken met de mantel der liefde, waarschijnlijk om de selectie 'vertrouwen te geven'. Krijg er de kriebels van.

Onbegrijpelijke wissel ook om direct na de 2-2 Narsingh te brengen. Heeft heel het seizoen nog niets laten zien.

Larsson was geblesseerd, andere aanvallers hadden we niet. Bannis zat niet bij de selectie. Kroketten heb ik dit keer bij Ome Bram gehaald. 

23 uur geleden zei 007mark:

Naja, dat vertrouwen geven is denk ik onzin. Dickie is gewoon een angsthaas. Blij met een gelijkspel tegen Groningen, verwachten vooraf dat je niet gaat winnen thuis tegen Rangers. Zeuren over de pers dat ze competities als Schotland niet serieus nemen. Wordt een zwaar jaar. Je bent coach van Feyenoord man, komop.

Zojuist zei cimbomcu:

Naja, dat vertrouwen geven is denk ik onzin. Dickie is gewoon een angsthaas. Blij met een gelijkspel tegen Groningen, verwachten vooraf dat je niet gaat winnen thuis tegen Rangers. Zeuren over de pers dat ze competities als Schotland niet serieus nemen. Wordt een zwaar jaar. Je bent coach van Feyenoord man, komop.

Juist daarom. 

Op 1-12-2019 om 19:42 zei 007mark:

Lichtpuntje inderdaad.

Wel onbegrijpelijk dat ze na de wedstrijd zo lovend waren over Kokcu. Was de Feyenoorder met het meeste balverlies.

Is dat niet een beetje de Ziyech discussie in het klein? Hij verliest de bal vaker, maar hij creëert wel als één van de weinigen mogelijkheden voor anderen.