ReneLeBlanc Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Wij zijn bang want Hwang is erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 1 uur geleden zei Kelvin: Ongetwijfeld, al kan ik mij er ook een herinneren voor het tijdperk-Slot waar ik een beetje deja-vu meekreeg. 2021 als ik Wikipedia moet geloven met Narsingh aan Twentse zijde. Nog zo'n speler die beter tot zijn recht zou komen op de FBK Games Dan ben ik oprecht benieuwd welke. Want dit is het resultaat uit 2021 (0-0 in Enschede) en de uitslagen daaronder betekenen niet heel veel goeds voor Twente haha. Zie Twente geen enkele wedstrijd met betere stats namelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 18 minuten geleden zei bas huijsmans: Dan ben ik oprecht benieuwd welke. Want dit is het resultaat uit 2021 (0-0 in Enschede) en de uitslagen daaronder betekenen niet heel veel goeds voor Twente haha. Zie Twente geen enkele wedstrijd met betere stats namelijk Neem aan dat hij doelt op die 2-2 in februari ‘21. Weet de wedstrijd niet meer tot in detail maar wel dat Twente de eerste helft veel beter was en bij ik geloof 2-0 miste Narsingh alleen op niet de keeper (die was al voorbijgespeeld) maar een verdediger die in het doel stond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober https://www.livescore.com/en/football/netherlands/eredivisie/feyenoord-vs-fc-twente/1252212/h2h/ Twente gaat bepaalt niet slecht onderling tegen Feyenoord... Vorig seizoen 4/6 punten gepakt bijvoorbeeld en in 21/22 uit nog 1-2 winst. Alleen in 22/23 dan wel weer 4/6 voor Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 55 minuten geleden zei Arles: Neem aan dat hij doelt op die 2-2 in februari ‘21. Weet de wedstrijd niet meer tot in detail maar wel dat Twente de eerste helft veel beter was en bij ik geloof 2-0 miste Narsingh alleen op niet de keeper (die was al voorbijgespeeld) maar een verdediger die in het doel stond. Oh dat kan maar zo hoor. Een 3-0 gooit zo'n wedstrijd natuurlijk wel helemaal op slot. Denk dat het qua statistieken dan deze wedstrijd is: Qua statistieken is dat dus ook nog wel gelijk. Plaats ik uiteraard direct de kanttekening dat je nooit alleen op statistieken uit moet gaan omdat inderdaad een 3-0 wel definitief zou zijn geweest. Gaat me er meer om dat Kelvin het over een wedstrijd 3 jaar geleden heeft en (ik denk) alle edities onder Slot echt met een magnifieke Unnerstal (of scheidsrechter vorig jaar haha ) zijn geweest waar Feyenoord beter was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober En maar zeiken hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Zerrouki is één van de weinige spelers die zelfs bij het geven van een assist iets fout kan doen, want dit is natuurlijk eigenlijk een ziekenhuisbal. Baller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Voor de geïnteresseerde in de nieuwe VI,staat er flinke lap tekst over Ueda. Zkr de moeite waard. Heb hèt gisteren helemaal gelezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Nog andere kameraden in Lissabon over anderhalve week?! Of evt andere uitpot? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober 21 uur geleden zei Beppu: Nog andere kameraden in Lissabon over anderhalve week?! Of evt andere uitpot? @lennard95 had het er laatst nog wel over om te gaan toch? Verder denk ik dat jij de MU representatie gaat zijn. Ga je lang die kant op of echt vliegensvlug heen en weer? Ik ben wel jaloers hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober 2 uur geleden zei Urbeto: @lennard95 had het er laatst nog wel over om te gaan toch? Verder denk ik dat jij de MU representatie gaat zijn. Ga je lang die kant op of echt vliegensvlug heen en weer? Ik ben wel jaloers hoor Dinsdagochtend heen (met tussenstop), donderdagochtend terug! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Op 11-10-2024 om 19:25 zei Beppu: Nog andere kameraden in Lissabon over anderhalve week?! Of evt andere uitpot? Yep zondag tot vrijdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Timber komt zwaar te kort voor dit niveau hoor. De tandjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober 16 uur geleden zei ReneLeBlanc: Timber komt zwaar te kort voor dit niveau hoor. De tandjes. Prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober https://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-tegenstander-benfica-beschuldigd-van-corruptie-en-matchfixing Schrijf die drie puntjes maar even bij. Aursnes en Kökcu ook terugsturen, zonder dat het ons iets kost natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober 2052. Hebben ze waarschijnlijk de liefdesbaby van Ramiz Zerrouki en Marcus Pedersen opgesteld daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober Laat dit @Djurovski.JR maar niet zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober MATCHDAY! Lower uit, die in vorm zijn dus ik denk dat ik blij moet zijn dat ik naar ADE ben en niets kan zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober 2 uur geleden zei ReneLeBlanc: MATCHDAY! Lower uit, die in vorm zijn dus ik denk dat ik blij moet zijn dat ik naar ADE ben en niets kan zien Met zo'n tegenstander zou ik ook niet op mijn Loweren gaan rusten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober GAE uit is altijd zo'n wedstrijd waarin je nog extra hoopt dat ze winnen. Anders heb je morgen in de kantine weer allemaal mensen die ineens hardcorde GAE supporter zijn geworden de avond ervoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober 1 uur geleden zei Grote Ree: Met zo'n tegenstander zou ik ook niet op mijn Loweren gaan rusten Dit moest natuurlijk Kowet zijn, maar mijn autocorrectie liet me vanochtend in de steek, zoals lower altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Na zo'n interlandperiode extra veel zin in de wedstrijd, dus dat zal straks wel huilen met de pet op worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Trauner basis. Dat kon je wel zien aankomen na de foutjes van Beelen en hoe Trauner zich heeft laten zien voor Oostenrijk. Overigens zie ik het wel weer in een gelijkspel eindigen vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Kan dat kutpubliek niet even hun mond houden? Dat gebler steeds als Go Ahead een pass over 3 meter goed geeft. Wat een 'sfeer'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten