MetalMichael Gepost October 5, 2024 Share Gepost October 5, 2024 2 minuten geleden zei Kyrill: r/woosh Tsja, zo kun je natuurlijk ook blijven reageren als je grappen niet snapt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost October 5, 2024 Share Gepost October 5, 2024 14 minuten geleden zei MetalMichael: Tsja, zo kun je natuurlijk ook blijven reageren als je grappen niet snapt. Nee dit keer ben jij de grap, grap die jij niet snapt. En die grap is dat jij mij een vraag stelt,die als je beetje creatief en logisch nadenkt, antwoord zelf ook al had kunnen bedenken en de vraag niet had hoeven stellen. Maar zou wel als nog antwoord geven namelijk "fans" aanhalingstekens omdat ze hooligan trekjes hebben en andere Feyenoord fans slecht imago geven. Zoals vroeger fonteinen slopen of PSV "fans" die losgeld muntjes naar zwervers gooien. Immers op zn allerminst hebben ze iets gedaan niet hoort/normaal is. Als niks raars of vreemds aan hand was waarom hebben al die mannen dan blokjes voor hun gezicht op de foto? Ergo ze worden ergens van verdacht bijvoorbeeld kind meenemen die op foto naar zijn zin lijkt te hebben maar de moeder zijn en of waren misschien wel doodongerust. Of zijn zusje whatever. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost October 5, 2024 Share Gepost October 5, 2024 (edited) Niet reageren is ook een vak (voor beiden en in de toekomst) ontopic: Morgen zal het spannend worden wie er gaat winnen of het wordt een gruwelijk saaie 0-0. Edited October 5, 2024 by sennid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost October 5, 2024 Share Gepost October 5, 2024 3 minuten geleden zei Kyrill: Nee dit keer ben jij de grap, grap die jij niet snapt. En die grap is dat jij mij een vraag stelt,die als je beetje creatief en logisch nadenkt, antwoord zelf ook al had kunnen bedenken en de vraag niet had hoeven stellen. Maar zou wel als nog antwoord geven namelijk "fans" aanhalingstekens omdat ze hooligan trekjes hebben en andere Feyenoord fans slecht imago geven. Zoals vroeger fonteinen slopen of PSV "fans" die losgeld muntjes naar zwervers gooien. Immers op zn allerminst hebben ze iets gedaan niet hoort/normaal is. Als niks raars of vreemds aan hand was waarom hebben al die mannen dan blokjes voor hun gezicht op de foto? Ergo ze worden ergens van verdacht bijvoorbeeld kind meenemen die op foto naar zijn zin lijkt te hebben maar de moeder zijn en of waren misschien wel doodongerust. Of zijn zusje whatever. Zegt de 1908 in de twitterhandle van de maker van de post je iets icm Feyenoord? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 3 uur geleden zei sennid: Niet reageren is ook een vak (voor beiden en in de toekomst) ontopic: Morgen zal het spannend worden wie er gaat winnen of het wordt een gruwelijk saaie 0-0. 0-0 met Priske gaat sowieso niet gebeuren (en dan doel ik op de defensie). Eerder 1-1 dan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 Nog 1 keer doodergeren voor de interland periode mannen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 In principe is het waarschijnlijk zoals elk jaar. Je tikt het niveau van City aan maar die tyfusduitser van 4 bij 4 pakt alles. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 Wedstrijden tegen FC Twente zijn vaak het meest fristerend van het hele seizoen, ja. Voetballend zijn ze op dit moment verder, maar wij hebben het voordeel van een dagje meer rust. Ik ga inderdaad ook voor 1-1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renato Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 Dezelfde opstelling als tegen Girona, dus helaas nog steeds Wellenreuther. Hopelijk maakt hij een keer geen grote fout. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 Dat overdreven gezeur hier op Wellenreuther is ook wel om moe van te worden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 57 minuten geleden zei Renato: Dezelfde opstelling als tegen Girona, dus helaas nog steeds Wellenreuther. Hopelijk maakt hij een keer geen grote fout. Zoals elke wedstrijd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 29 minuten geleden zei Beppu: Dat overdreven gezeur hier op Wellenreuther is ook wel om moe van te worden Blijkbaar heeft de bühne altijd een pispaaltje nodig, en aangezien Bijlow misschien wel de meest geliefde Feyenoorder is zal die altijd 3-0 achter staan. Weinig hoopgevende eerste 3 minuten zeg. Allemachtig, hebben we de bal al in bezit gehouden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 Wat word ik moe van dat gekloot van Paixao Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 Zojuist zei Sick Blik: Wat word ik moe van dat gekloot van Paixao Pffffffff. En dan die colgate smile erachteraan. Tering, ik irriteer me al weer mateloos. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 Dat opbouwen van Wellenreuther is zo erbarmelijk slecht. De eerste keer lost Bueno waar ik vrolijk van wordt het iig goed op, maar die bal van net over de zijlijn, kom op man. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 Gelukkig zijn beide keepers aan het klootviolen. Misschien eindelijk geen prime Buffon bij Twente dit jaar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 Het zou helpen als Ueda een keer een duel wint of een bal vast kan houden. Lijkt in ieder geval nergens op vandaag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 Het is echt schandalig slecht. Iedereen loopt te falen in de opbouw. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 4 minuten geleden zei 007mark: Het zou helpen als Ueda een keer een duel wint of een bal vast kan houden. Lijkt in ieder geval nergens op vandaag. At your service Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 En dan opeens lekkere goal! Doet Ueda eindelijk goed. Ff de bal vasthouden. Bueno heeft echt heerlijk zachte voeten ook. Top hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 Blijkt dus dat Ueda alles met het hoofd moet doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: At your service Was Hwang volgens de commentator!! Wel slechtste 25min van het seizoen. En dan totaal tegende verhoudingen in ineens zo'n aanval Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 Zojuist zei PJHoutman: Blijkt dus dat Ueda alles met het hoofd moet doen. Pingel met t koppie volgende keer dus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 (edited) Hwang zijn passing is zwak vandaag, maar wat verovert die de bal vaak in het middelste deel zeg. Erg fijn. Ik moet daarnaast wel eerlijk bekennen dat ik nog niet heb kunnen ontdekken waar Osman nou goed in zou moeten zijn. Edited October 6, 2024 by Sick Blik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 Osman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts