Arezo Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 Wachten op de 2-2. Mentaal toch nog wel labiel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 4 minuten geleden zei Arezo: Wachten op de 2-2. Mentaal toch nog wel labiel. Voetballend gelukkig niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 Jezus wat is Carranza langzaam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 Die Steijn heeft ze ook niet allemaal in het potje zitten hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 Schandalige actie. Donkerrood Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 Op 28-11-2023 om 23:02 zei MetalMichael: Punt is: tijdrekken loont altijd. Â Mooie actie van Lotomba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 2 minuten geleden zei Sick Blik: Schandalige actie. Donkerrood Welnee man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 Wat irritant zeg continu die swalbes van Feyenoord. Zou je aanvoerder maar zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 2 minuten geleden zei Sick Blik: Schandalige actie. Donkerrood Gewoon twee keer doorhalen terwijl die no way de bal kan spelen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 Zojuist zei putdus: Wat irritant zeg continu die swalbes van Feyenoord. Zou je aanvoerder maar zijn.  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 1 minuut geleden zei putdus: Wat irritant zeg continu die swalbes van Feyenoord. Zou je aanvoerder maar zijn. Jaaaaaaaaaa een zure putdus want Feyenoord heeft gewonnen  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 Hoppa, belangrijk dat je deze over de streep trekt. De manier waarop hebben we het later nog wel eens over. Steijn een prima voetballer, maar die twee acties... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 Zojuist zei ReneLeBlanc: Jaaaaaaaaaa een zure putdus want Feyenoord heeft gewonnen   Azijnput? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 Zojuist zei ReneLeBlanc: Jaaaaaaaaaa een zure putdus want Feyenoord heeft gewonnen  Hij heeft wel gelijk. Erg onnodig die schwalbes. Vooral die van Lotomba was echt schandalig. Is gewoon een kaart waard. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 Putdus heeft wel gelijk natuurlijk. Belachelijk hoe we ons vandaag weer laten kennen. Paixaõ voorop, maar ook Lotomba en Timber weer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 Gefeliciteerd mannen. Fijn dat jullie het derde deel van de cursus 'Als je ze zelf niet maakt, dan maakt de tegenstander ze wel (Twente-editie)' op je hebben genomen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 1 minuut geleden zei Kelvin: Gefeliciteerd mannen. Fijn dat jullie het derde deel van de cursus 'Als je ze zelf niet maakt, dan maakt de tegenstander ze wel (Twente-editie)' op je hebben genomen. Een keer andersom. Zuur is dat he haha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 (edited) 16 minuten geleden zei Sick Blik: Jezus wat is Carranza langzaam  Viel mij inderdaad ook al op. Was hier iemand die op basis van niets hem graag in de basis zag. Maar tot nu toe ben ik niet onder de indruk.  7 minuten geleden zei MetalMichael: Steijn een prima voetballer, maar die twee acties...  Zou normaal 2x geel moeten krijgen vandaag. Daarentegen kon Quinten ook zijn 2e krijgen voor een schwalbe en mist Serdar een pingel. Vond verder dat veel duels en kleine overtredingen wel onze kant op gingen. Maar overall weer een slecht optreden van de scheids.   Overigens 2 schoten op doel vandaag en afgelopen woensdag ook maar 2. Priskeball hoor Edited October 6, 2024 by 007mark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 1 minuut geleden zei 007mark: Overigens 2 schoten op doel vandaag en afgelopen woensdag ook maar 2. Priskeball hoor Daarvoor kom je naar het stadion Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 3 minuten geleden zei bas huijsmans: Een keer andersom. Zuur is dat he haha  Tuurlijk zuur, maar ik vind ook dat de Europese wedstrijden van Twente nog steeds het gebrek aan stootkracht camoufleren in de voorhoede. Twente heeft slechts 5 fitte aanvallende spelers: Ltaief, Rots zijn hopeloos uit vorm, Lammers is afhankelijk en daardoor wisselvallig en van Wolfswinkel is nu afwezig. Van Bergen is als enige in topvorm  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 3 minuten geleden zei 007mark: Â Viel mij inderdaad ook al op. Was hier iemand die op basis van niets hem graag in de basis zag. Maar tot nu toe ben ik niet onder de indruk. Â Â Zou normaal 2x geel moeten krijgen vandaag. Daarentegen kon Quinten ook zijn 2e krijgen voor een schwalbe en mist Serdar een pingel. Vond verder dat veel duels en kleine overtredingen wel onze kant op gingen. Maar overall weer een slecht optreden van de scheids. Â Â Overigens 2 schoten op doel vandaag en afgelopen woensdag ook maar 2. Priskeball hoor That was me, maar goed het is nou ook nou niet dat je een beeld van deze Argentijnse mooiboy kan hebben. Hopelijk kan die een pingel nemen #PrattoVibes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 2 minuten geleden zei Kelvin:  Tuurlijk zuur, maar ik vind ook dat de Europese wedstrijden van Twente nog steeds het gebrek aan stootkracht camoufleren in de voorhoede. Twente heeft slechts 5 fitte aanvallende spelers: Ltaief, Rots zijn hopeloos uit vorm, Lammers is afhankelijk en daardoor wisselvallig en van Wolfswinkel is nu afwezig. Van Bergen is als enige in topvorm   Van Bergen in topvorm?  Heeft nog geen enkele assist gegeven of een goal gemaakt dit seizoen (en vorig seizoen maar 1 assist) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 2 minuten geleden zei Thomassje123: Â Van Bergen in topvorm? Â Heeft nog geen enkele assist gegeven of een goal gemaakt dit seizoen (en vorig seizoen maar 1 assist) Â Precies, dat is het probleem juist. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 2 uur geleden zei Kelvin:  Tuurlijk zuur, maar ik vind ook dat de Europese wedstrijden van Twente nog steeds het gebrek aan stootkracht camoufleren in de voorhoede. Twente heeft slechts 5 fitte aanvallende spelers: Ltaief, Rots zijn hopeloos uit vorm, Lammers is afhankelijk en daardoor wisselvallig en van Wolfswinkel is nu afwezig. Van Bergen is als enige in topvorm  Oh het was meer een grapje omdat Feyenoord normaal stukken beter is dan Twente en dat unnerstal dan echt alles pakt wat er mogelijk is. Nu is het dan een keer andersom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost October 6, 2024 Share Gepost October 6, 2024 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Oh het was meer een grapje omdat Feyenoord normaal stukken beter is dan Twente en dat unnerstal dan echt alles pakt wat er mogelijk is. Nu is het dan een keer andersom  Ongetwijfeld, al kan ik mij er ook een herinneren voor het tijdperk-Slot waar ik een beetje deja-vu meekreeg. 2021 als ik Wikipedia moet geloven met Narsingh aan Twentse zijde. Nog zo'n speler die beter tot zijn recht zou komen op de FBK Games Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts