Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Kelvin:

Ongetwijfeld, al kan ik mij er ook een herinneren voor het tijdperk-Slot waar ik een beetje deja-vu meekreeg. 2021 als ik Wikipedia moet geloven met Narsingh aan Twentse zijde. Nog zo'n speler die beter tot zijn recht zou komen op de FBK Games

Dan ben ik oprecht benieuwd welke. Want dit is het resultaat uit 2021 (0-0 in Enschede) en de uitslagen daaronder betekenen niet heel veel goeds voor Twente haha. Zie Twente geen enkele wedstrijd met betere stats namelijk

image.png.64851a11f56df2d21cdc40aba9767f69.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei bas huijsmans:

Dan ben ik oprecht benieuwd welke. Want dit is het resultaat uit 2021 (0-0 in Enschede) en de uitslagen daaronder betekenen niet heel veel goeds voor Twente haha. Zie Twente geen enkele wedstrijd met betere stats namelijk

image.png.64851a11f56df2d21cdc40aba9767f69.png

Neem aan dat hij doelt op die 2-2 in februari ‘21. Weet de wedstrijd niet meer tot in detail maar wel dat Twente de eerste helft veel beter was en bij ik geloof 2-0 miste Narsingh alleen op niet de keeper (die was al voorbijgespeeld) maar een verdediger die in het doel stond. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Arles:

Neem aan dat hij doelt op die 2-2 in februari ‘21. Weet de wedstrijd niet meer tot in detail maar wel dat Twente de eerste helft veel beter was en bij ik geloof 2-0 miste Narsingh alleen op niet de keeper (die was al voorbijgespeeld) maar een verdediger die in het doel stond. 

Oh dat kan maar zo hoor. Een 3-0 gooit zo'n wedstrijd natuurlijk wel helemaal op slot. Denk dat het qua statistieken dan deze wedstrijd is:

image.png.1bd7a3fa0c87b9b0543992945e52bc0b.png

Qua statistieken is dat dus ook nog wel gelijk. Plaats ik uiteraard direct de kanttekening dat je nooit alleen op statistieken uit moet gaan omdat inderdaad een 3-0 wel definitief zou zijn geweest. Gaat me er meer om dat Kelvin het over een wedstrijd 3 jaar geleden heeft en (ik denk) alle edities onder Slot echt met een magnifieke Unnerstal (of scheidsrechter vorig jaar haha ;) ) zijn geweest waar Feyenoord beter was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Beppu:

Nog andere kameraden in Lissabon over anderhalve week?! Of evt andere uitpot? 

@lennard95 had het er laatst nog wel over om te gaan toch? Verder denk ik dat jij de MU representatie gaat zijn. Ga je lang die kant op of echt vliegensvlug heen en weer? Ik ben wel jaloers hoor :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Urbeto:

@lennard95 had het er laatst nog wel over om te gaan toch? Verder denk ik dat jij de MU representatie gaat zijn. Ga je lang die kant op of echt vliegensvlug heen en weer? Ik ben wel jaloers hoor 

Dinsdagochtend heen (met tussenstop), donderdagochtend terug!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trauner basis. Dat kon je wel zien aankomen na de foutjes van Beelen en hoe Trauner zich heeft laten zien voor Oostenrijk.

Overigens zie ik het wel weer in een gelijkspel eindigen vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites