Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Lekker slotoffensief ook zeg. Blessuretijd enkel nog op onze helft gestaan.

Gooi die achterlijke Deen er alsjeblieft uit. Kan echt niet dit. Woensdag met rust ook gewoon weer 3-0 achter, als je zo speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je het voor elkaar krijgt om bij een vrije trap buitenspel te gaan staan, dan mag je wat mij betreft direct vijf strafrondjes lopen.

Tegen Groningen zag ik al geen enkele lijn in het spel en dat heeft nu een dubieus vervolg gekregen. Nul pit, nul creativiteit, nul verrassing. Dit gaat een lang seizoen worden zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het meest ernstige is dat er op het moment vrij veel ploegen zijn die gewoon beter spelen dan Feyenoord. Ook subtoppers als AZ, FC Utrecht en FC Twente. Gaat een hele kluif worden om daar een heel seizoen mee te moeten strijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Urbeto:

#PriskeOut. Wederom geen enkele lijn in het spel en dat zie ik ook niet meer veranderen. Wat een ongekende puintrainer. 

100%. Ik denk dat we nog beter een willekeurig iemand van ons hoofdtrainer kunnen maken dan deze prutser

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Feyenoord is met slechts tien punten uit zes wedstrijden bezig aan zijn slechtste competitiestart sinds het seizoen 2019/20 onder Jaap Stam. Destijds stond de teller in dit stadium van het seizoen eveneens op tien punten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Urbeto:

Feyenoord is met slechts tien punten uit zes wedstrijden bezig aan zijn slechtste competitiestart sinds het seizoen 2019/20 onder Jaap Stam. Destijds stond de teller in dit stadium van het seizoen eveneens op tien punten.

Qua resultaat echt heel matig ja. Stam was voor november weg toch?

Zijn er eigenlijk nog (goede) opties beschikbaar als je Priske er nu uitflikkert? En zou Te Kloese niet ook gewoon gelijktijdig moeten opstappen dan? Snap nog steeds niet hoe ze bij Priske zijn uitgekomen als je alles wat Slot heeft opgebouwd wilde voortzetten.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Michaelinho*:

Qua resultaat echt heel matig ja. Stam was voor november weg toch?

Zijn er eigenlijk nog (goede) opties beschikbaar als je Priske er nu uitflikkert? En zou Te Kloese niet ook gewoon gelijktijdig moeten opstappen dan? Snap nog steeds niet hoe ze bij Priske zijn uitgekomen als je alles wat Slot heeft opgebouwd wilde voortzetten.

Klopt. Stam stapte na een meer dan kansloze 4-0 in Amsterdam eind oktober zelf op. 

De droomoptie als Priske nu vertrekt is Graham Potter. Heeft bij Östersunds hier in Zweden en later natuurlijk bij Brighton laten zien echt een opbouwende coach te zijn. Dat heb je momenteel echt nodig. Probleem is echter wel dat Potter duur is en je maar moet zien of hij wilt. 

Zo niet kom je uit in de categorie Kasper Hjulmand, Mark van Bommel en Karel Geraerts. Daar word ik ook nog niet wild enthousiast van. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei 007mark:

Denk trouwens dat ik maar begin aan een vroege winterslaap, want naar deze reeks wedstrijden kijk ik nog niet echt uit.

image.png.cf9abd6284764bacc7029ccb79abcd5d.png

Lekkere open deur, maar met een of 2 goede resultaten in de 1e 2-3 wedstrijden kan het ook ineens je seizoen omdraaien. Al is het met het huidige spel aannemelijker dat je vooral gelijke spelen en verliespotten bij kunt schrijven.

29 minuten geleden zei PJHoutman:

Gio is volgende week vrij!!

Die maakt al jaren een zeer sterke indruk ja :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Priske, Priske, Priske, Kroonjuweel van een topcoach die je er bent. Wat heb je het verlies (ach wie denkt er nog aan hem) van Slot perfect opgevangen. Prachtig hoe we wel maximaal 3x de bal naar de juiste kleur kunnen spelen, waar dit voorheen alleen bij de tegenstander lukte. Flitsende combinaties, de ene na de andere kans creërend met spelers die sowieso niet voor je willen lopen... Geen meter teveel, je zou bijna denken dat we een Zeeuws elftal waren. Ons Zeeuwen ons ben zuunig... Priske alsjeblieft teken een contract voor het leven en leidt ons naar de onderste regionen van het amateurvoetbal. Oh wacht, degradatieregeling in KKD is er nog niet. Dat je Milambo eraf haalt voor Natje op het droge of was het andersom? Zegt mij best veel. Zechiël die niet als 6 wordt gebruikt is ook een complimentje waard. Immers met Timber en Hwang ervoor ben je zoveel zwakker dan nu met Hwang in een positie waar die niet hoort. En waarom je die Duitse krokettenraper erin laat staan is ook logisch. Immers Bijlow is dan wel eens geblesseerd maar is vele malen minder (HAHA, idiote kutDeen). Ik pleit voor een verplichting van het hebben van Scandinavische trainers bij Feyenoord, immers hadden we hiervoor ooit niet eens de geweldige, zeer motiverende en van het charisma overlopende Gunder Bengtsson die ons ook naar ongekende laagtes liet dalen. Pluim Prikse, al het werk van Slot had je al kapot gemaakt... Maar nu maak je er bijna een HCS periode 2 van. Waar kan ik een standbeeld voor deze man bestellen. Beter nog, we moeten actionfigures hebben van deze Koning van het Trainersgilde... Verkopen als warme broodjes bij de Ajax-, PSV-, AZ-, Twente-, en laten we niet vergeten de club van Rotterdam. Tot slot nog een complimentje voor Nijhuis die Beelen compleet neutraliseerde! Chapeau, op naar de KKD!

Schermafbeelding 2024-09-28 214953.png

bewerkt door frietsaus
Link naar opmerking
Deel via andere websites