Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Ik vind die hele opmerking ‘geen vervanger voor Minteh’ echt bullshit. Dat was gewoon een gok die uiteindelijk pas aan het einde echt z’n waarde had, maar waar je van te voren eigenlijk niets van kon verwachten. Daar hebben we nu eenzelfde soort project voor met Osman. Dat je geen vervanger hebt voor Wieffer is wel echt zonde maar tegelijkertijd zou je nu een middenveld kunnen krijgen waarin Zevhiel en Milambo ook echt de kans krijgen. Met de komst van een Bidstrup oid hadden Zechiel en Milambo er echt minder aan te pas gekomen. Ik ben van mening dat je met deze selectie echt wel tweede moet kunnen worden. 

Hoop dat ze intern kritischer gaan kijken naar de transferperiodes onder DtK en gaan concluderen dat er voor de inkomende transfers echt iets moet gaan gebeuren. Desnoods halen ze daar iemand voor bij. Verkopen kan die namelijk als de beste. 

Ook wel mooi dat de bronnen van 1908 wel echt aan het opdrogen zijn. Dreyer nooit een optie geweest, Diao waren ze al vanaf zondag mee bezig. Goede ontwikkeling. Hopelijk krijgen we een Watcher als die van PSV, alles in het clubbelang

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Urbeto:

Klopt, maar kon zijn dat je weer via iemand naar enige waarschijnlijkheid een kaart in het uitvak krijgt.

Ik verwacht geen tripjes te maken dit jaar want zal van thuisvakken afhankelijk zijn. Misschien dat het last minute voor Benfica nog gaat jeuken, maar ik reken er nu niet op. Manchester ben ik al eens geweest en vind ik dus niet zo aantrekkelijk. Saaie stad.  

Heb me laten vertellen dat we 6 'uitkaarten' hebben en dat de kans daarom heel groot is dat we aan kaartjes kunnen komen. Geen idee wat dat allemaal betekend maar ik vind het allemaal prima, ga wel mee. Zie wel dat de vliegtickets van Schiphol - Lissabon die dagen minimaal 550 moeten kosten voor een retourtje:D.

Manchester trekt mij ook niet nee. Aantal jaar geleden bij United uit geweest, was wel leuk, maar ga liever naar een mooie stad met een beetje knappe temperatuur. Komt de sfeer ook wel echt ten goede zagen we vorig jaar in Madrid. Heb gisteravond nog even wat filmpjes teruggekeken. Wat was dat genieten hé:<.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Magikarp:

Tja. Dit soort dingen. Als je tot het laatste moment wacht ben je afhankelijk van dat soort charlatans en laaierlichters. 

Vind het argument salarisruimte ook onzin. Dan schuif je maar ff 2 miljoen van al die uitgaande transfers door. Al die dingen zijn toch zo arbitrair als de pest. Zeker als je weet dat je nog meer gaat verkopen. Gewoon eerder handelen.

Kun je ook op een briefje geven wat gaat gebeuren. Feyenoord wilt nog een poging wagen in de winter, maar dan kaapt een PL club hem voor onze neus weg. Of presteert komende half jaar ineens zo goed, dat hij niet meer te betalen is :D

Verder even een nachtje over geslapen, maar in deze selectie zit alsnog genoeg kwaliteit om 2e te worden. CL gaat wel een afgang worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ik vind die hele opmerking ‘geen vervanger voor Minteh’ echt bullshit. Dat was gewoon een gok die uiteindelijk pas aan het einde echt z’n waarde had, maar waar je van te voren eigenlijk niets van kon verwachten. Daar hebben we nu eenzelfde soort project voor met Osman. Dat je geen vervanger hebt voor Wieffer is wel echt zonde maar tegelijkertijd zou je nu een middenveld kunnen krijgen waarin Zevhiel en Milambo ook echt de kans krijgen. Met de komst van een Bidstrup oid hadden Zechiel en Milambo er echt minder aan te pas gekomen. Ik ben van mening dat je met deze selectie echt wel tweede moet kunnen worden. 

Hoop dat ze intern kritischer gaan kijken naar de transferperiodes onder DtK en gaan concluderen dat er voor de inkomende transfers echt iets moet gaan gebeuren. Desnoods halen ze daar iemand voor bij. Verkopen kan die namelijk als de beste. 

Ook wel mooi dat de bronnen van 1908 wel echt aan het opdrogen zijn. Dreyer nooit een optie geweest, Diao waren ze al vanaf zondag mee bezig. Goede ontwikkeling. Hopelijk krijgen we een Watcher als die van PSV, alles in het clubbelang

Nou ja, we hebben gewoon geen enkele fatsoenlijke rechtsbuiten. Osman is alleen maar gekomen omdat die goedkoop en toevallig beschikbaar was. Speelt overal vooral wel, maar is idd een project. Ga je weer een jeugdspeler van een Engelse club ontwikkelen en als die een beetje goed wordt dan gaat die weer terug naar Brighton.

En zo lang Zerrouki wordt verkozen over Zechiel heb je daar gewoon een extra optie nodig, want Zerrouki kan echt niet meer.

Verder eens, 1908 is gewoon een speelbal van zaakwaarnemers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Kun je ook op een briefje geven wat gaat gebeuren. Feyenoord wilt nog een poging wagen in de winter, maar dan kaapt een PL club hem voor onze neus weg. Of presteert komende half jaar ineens zo goed, dat hij niet meer te betalen is :D

Verder even een nachtje over geslapen, maar in deze selectie zit alsnog genoeg kwaliteit om 2e te worden. CL gaat wel een afgang worden.

:-D is exact uit te tekenen ja. Schijnbaar willen ze hem nog wel huren, maar zie ook dat Betis dan opeens geen koopoptie wil. Vraag me af waarom dat anders zou zijn voor ze. Schuif dat geld gewoon die kant op en schud elkaar de hand. Komen we er na een week achter dat we hem definitef over willen nemen, kan toch? Beetje creatief omgaan met de regels mannen.

3 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Kansen voor Zechiel en Milambo zijn mooi maar zijn beide niet echt een 6 volgens mij. Zechiël meer dan Milambo, maar volgens mij (kan ik mis hebben) moet Zechiël gewoon de bal hebben en niet afpakken. Kan alsnog dan, dan moet de rest wat harder lopen. Maarja. Priske.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Sick Blik:

Nou ja, we hebben gewoon geen enkele fatsoenlijke rechtsbuiten. Osman is alleen maar gekomen omdat die goedkoop en toevallig beschikbaar was. Speelt overal vooral wel, maar is idd een project. Ga je weer een jeugdspeler van een Engelse club ontwikkelen en als die een beetje goed wordt dan gaat die weer terug naar Brighton.

En zo lang Zerrouki wordt verkozen over Zechiel heb je daar gewoon een extra optie nodig, want Zerrouki kan echt niet meer.

Verder eens, 1908 is gewoon een speelbal van zaakwaarnemers.

Heel eerlijk? Ik vind Paixao eigenlijk beter presteren op rechts dan op links. Ja leuk dat die af en toe een bal erin ramt vanaf afstand, maar Christus te paard het houdt ook vaak niet over met hem. Als hij gaat trainen op strakke lage voorzetten kan het echt wel wat worden, al moeten we er ook niet raar van op kijken dat we nu alsnog 3-4-3 gaan spelen aangezien er geen rechtsbuiten/zes is gekomen. Osman is wel ietsje beter dan een jeugdspeler verwacht ik hoor, die heeft iig al 60 wedstrijden in de benen. Minteh kwam echt net van het zand afgelopen in Gambia. 

Zerrouki werd boven Zechiel gekozen in de wereld waar Hwang er nog niet bij was en Milambo geblesseerd was. Zou zomaar kunnen zijn dat Zerrouki nu gewoon ernaast gaat eindigen. We gaan het over een weekje of 1,5 allemaal zien. Heb wel wat beelden van die Hwang gezien, is wel echt een spelversneller. Dat is wel iets wat echt mist sinds Wieffer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Magikarp:

:-D is exact uit te tekenen ja. Schijnbaar willen ze hem nog wel huren, maar zie ook dat Betis dan opeens geen koopoptie wil. Vraag me af waarom dat anders zou zijn voor ze. Schuif dat geld gewoon die kant op en schud elkaar de hand. 

Kansen voor Zechiel en Milambo zijn mooi maar zijn beide niet echt een 6 volgens mij. Zechiël meer dan Milambo, maar volgens mij (kan ik mis hebben) moet Zechiël gewoon de bal hebben en niet afpakken. Kan alsnog dan, dan moet de rest wat harder lopen. Maarja. Priske.

Zechiel kan volgens mij juist uitstekend op 6. Volgens mij is hij van origine juist meer een zes dan een acht. Milambo is meer een 8/10. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei ReneLeBlanc:

Heel eerlijk? Ik vind Paixao eigenlijk beter presteren op rechts dan op links. Ja leuk dat die af en toe een bal erin ramt vanaf afstand, maar Christus te paard het houdt ook vaak niet over met hem. Als hij gaat trainen op strakke lage voorzetten kan het echt wel wat worden, al moeten we er ook niet raar van op kijken dat we nu alsnog 3-4-3 gaan spelen aangezien er geen rechtsbuiten/zes is gekomen. Osman is wel ietsje beter dan een jeugdspeler verwacht ik hoor, die heeft iig al 60 wedstrijden in de benen. Minteh kwam echt net van het zand afgelopen in Gambia. 

Zerrouki werd boven Zechiel gekozen in de wereld waar Hwang er nog niet bij was en Milambo geblesseerd was. Zou zomaar kunnen zijn dat Zerrouki nu gewoon ernaast gaat eindigen. We gaan het over een weekje of 1,5 allemaal zien. Heb wel wat beelden van die Hwang gezien, is wel echt een spelversneller. Dat is wel iets wat echt mist sinds Wieffer.

Dat dacht ik eerst ook, maar vorig jaar was Paixao echt heel zwak de keren dat die van rechts kwam. Stukje onvoorspelbaarheid verdwijnt dan met het naar binnen komen. Hwang schijnt geen controleur te zijn, maar meer een passende versie van Timber. Lees overal dat die verdedigend te kort komt voor de 6 positie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ze zagen Hwang niet als 6, dacht ik.

16 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Zechiel kan volgens mij juist uitstekend op 6. Volgens mij is hij van origine juist meer een zes dan een acht. Milambo is meer een 8/10. 

Ja, maar dat was in wedstrijden waar het toch vooral zelf voetballen was. Ik weet niet of het verdedigend wat is, want dat heb ik hem nog nooit zien doen.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Sick Blik:

Dat dacht ik eerst ook, maar vorig jaar was Paixao echt heel zwak de keren dat die van rechts kwam. Stukje onvoorspelbaarheid verdwijnt dan met het naar binnen komen. Hwang schijnt geen controleur te zijn, maar meer een passende versie van Timber. Lees overal dat die verdedigend te kort komt voor de 6 positie.

Hij is ook niet gehaald voor de zes positie. Moet ook zeggen dat Wieffer eigenlijk ook meer tussen de 6/8 positie in zat. Was eigenlijk gewoon een box-to-box maar verdedigend wel ijzersterk natuurlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Beppu:

Heb me laten vertellen dat we 6 'uitkaarten' hebben en dat de kans daarom heel groot is dat we aan kaartjes kunnen komen. Geen idee wat dat allemaal betekend maar ik vind het allemaal prima, ga wel mee. Zie wel dat de vliegtickets van Schiphol - Lissabon die dagen minimaal 550 moeten kosten voor een retourtje:D.

Manchester trekt mij ook niet nee. Aantal jaar geleden bij United uit geweest, was wel leuk, maar ga liever naar een mooie stad met een beetje knappe temperatuur. Komt de sfeer ook wel echt ten goede zagen we vorig jaar in Madrid. Heb gisteravond nog even wat filmpjes teruggekeken. Wat was dat genieten hé:<.

Lekker zeg! Die prijzen gaan echt door het dak heen inderdaad. Met dit soort dingen moet je eigenlijk direct boeken wil je niet €300 teveel betalen. Ik ga het nog even aanzien komende maand. Mocht er een goedkope last-minute te halen zijn vanuit Stockholm en ik kan eventueel het thuisvak op zou ik best willen gaan. Zoniet komt er altijd een volgende trip. 

Madrid vorig jaar was echt fantastisch. Wat een weer, wat een sfeer, wat een wedstrijd. Dat tanken op Plaza Mayor was echt schitterend. Ook dat je op een gegeven moment door de Feyenoordstickers op hun kleding die Afrikaanse zonnebrillenverkopers haast niet meer kon zien :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei PJHoutman:

Lingr dus ook nog weg. Prima wat mij betreft, buiten twee à drie keer tegen een bal aanlopen maar weinig laten zien. 

Heeft natuurlijk nooit echt een echte kans gehad. Heeft het volgens mij met enkel invalbeurten moeten doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hier ben ik niet zo rouwig om. Grappig ventje maar ik vond m echt een slap aftreksel van Jensie. 

GK: Bijlow (over 1 maandje)

RA: Lotomba

RCV: Beelen

LCV: Hancko

LA: Bueno/Hartman

CM: Timber

CM: Zechiel

CAM: Hwang/Milambo

RVA: Stengs/Paixao

SP: Santi/Carranza

LVA: Osman/Ivanusec

Ja hier had versterking bij moeten komen maar zo erg is het ook weer niet. Het kan echt slechter en je moet met deze selectie toch echt wel 2e kunnen worden imo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

En Ivanusec op 10?

Zie ik ook wel zitten maar deze Kroaat lijkt het momenteel echt helemaal kwijt te zijn. Is sowieso denk ik te lui in zijn druk zetten om echt op 10 te kunnen excelleren. Is bij Zagreb ook pas echt doorgebroken toen die op linksbuiten kwam, op 10 was het niet veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Nee hier ben ik niet zo rouwig om. Grappig ventje maar ik vond m echt een slap aftreksel van Jensie. 

GK: Bijlow (over 1 maandje)

RA: Lotomba

RCV: Beelen

LCV: Hancko

LA: Bueno/Hartman

CM: Timber

CM: Zechiel

CAM: Hwang/Milambo

RVA: Stengs/Paixao

SP: Santi/Carranza

LVA: Osman/Ivanusec

Ja hier had versterking bij moeten komen maar zo erg is het ook weer niet. Het kan echt slechter en je moet met deze selectie toch echt wel 2e kunnen worden imo. 

Met deze opstelling moet je alsnog van de meeste clubs in de eredivisie kunnen winnen en dus gewoon op zijn minst 2e worden. Enkel PSV heeft op papier een betere basiself namelijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Lenstra:

Heb je gekeken? Of geintjuh?

Niet gekeken, maar met dit soort instagramstories diskwalificeer je jezelf als uithangbord van een grote club. Dit kan niet de frontman van je band zijn. Schoolmeester Priske. Met z'n punten achter z'n emoji's. 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites