Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

De daders mogen toch wel wat hogere straffen krijgen dan alleen een stadionverbod? Als ik ineens een paar winkelruiten ga injanken dan mag ik toch ook minstens een paar dagen in een cel zitten? Ook een dikke schadevergoeding halen en een strafblad zodat dit soort mensen nergens meer echt aan de bak kunnen. 

Ben benieuwd hoe er in het buitenland over deze wedstrijd is gesproken, dus dat ga ik eventjes opzoeken :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei La Pulga:

De daders mogen toch wel wat hogere straffen krijgen dan alleen een stadionverbod? Als ik ineens een paar winkelruiten ga injanken dan mag ik toch ook minstens een paar dagen in een cel zitten? Ook een dikke schadevergoeding halen en een strafblad zodat dit soort mensen nergens meer echt aan de bak kunnen. 

Ben benieuwd hoe er in het buitenland over deze wedstrijd is gesproken, dus dat ga ik eventjes opzoeken  

Uiteraard. Volgens mij is de maximale gevangenisstraf op vernieling 2 jaar, maar in de praktijk is het vaak een boete of een taakstraf. Alleen dat is een discussie die niet geschikt is voor dit topic. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei MarcFR:

Wat een ontzettend klein clubje ben je dan. Ze mogen blij zijn dat het restant nog uitgespeeld word.

Eerste deel eens hoor, maar tweede deel slaat toch nergens op wat je zegt? Of is dat nog even onderbuik frustratie?

Als letterlijk alle wedstrijden uitgespeeld worden waarbij dit gebeurd, waarom zou deze dan niet uitgespeeld worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei timpy00:

Eerste deel eens hoor, maar tweede deel slaat toch nergens op wat je zegt? Of is dat nog even onderbuik frustratie?

Als letterlijk alle wedstrijden uitgespeeld worden waarbij dit gebeurd, waarom zou deze dan niet uitgespeeld worden?

Omdat alle andere wedstrijden binnen 2/3 dagen werden uitgespeeld. Ajax wil pas in november inhalen, dat is lachwekkend en sneu. Toont aan dat er enkel mensen zonder enkel verstand daar de leiding hebben momenteel. Nederigheid is nu op zijn plaats. Dat Volendam boos is kan ik wel begrijpen.

Ajax mag blij zijn dat de KNVB de wedstrijd tegen Volendam heeft verplaatst zodat ze nu tegen Feyenoord de wedstrijd uit kunnen spelen. Anders was er geen ruimte geweest in het speelschema en had de KNVB de 0-3 als einduitslag moeten noteren.

bewerkt door MarcFR
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei cimbomcu:

Nou die ruimte was er wel, namelijk in november.

Klopt, die ruimte was er dus niet. Een wedstrijd die begon in september, uitspelen in november waarbij de wereld er voor beide clubs er totaal anders uit kunnen zien. Feyenoord kan wel 3 geblesseerden hebben tegen die tijd en Ajax kan het op de rit hebben, gigantische vorm van competitievervalsing.

Jullie hebben na zondag echt helemaal niets te willen, dus hou je gedeisd. Dat er bij jullie überhaupt gedacht word aan juridische stappen geeft aan hoe ziek het zooitje is bij jullie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei cimbomcu:

Ik las al dat er een paar malloten tegen Volendam ook de boel willen verzieken, hoop dat daar 50.000 man onder mogen lijden en dat Gaaei 10 eigen goals maakt en we iedere wedstrijd verliezen en als nummer 18 naar de KKD gaan.

Dat is ons verdiende loon!

Bron: Valentijn Driessen bij het meest domme televisieprogramma van Nederland, namelijk Vandaag Inside.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Matchday weer en nog zenuwen ook, ondanks de tussenstand. Veel minder ideale situatie om nu uit te spelen i.p.v. zondag natuurlijk nadat de Europese wedstrijden wsren geweest. Ergens dus nog wel bang voor een fris ajax dat alles of niets gaat spelen en ineens ook dodelijk efficiënt gaat zijn. Ja mensen, door hoe lang we daar niet hadden gewonnen is het echt een beetje een trauma geworden.

Hopelijk komt het niet zo ver en weten we die 0-3 vast te houden. Of maakt Santi zijn hattrick, zou ook heel fijn zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Urbeto:

Matchday om de week lekker doormidden te breken. Denk dat het wel goed zit in onze groep. Die weten ook wat ze zondag ontnomen is en zullen er natuurlijk alles op zetten om alsnog door te pakken. 

Ik kan mij voor Feyenoord geen betere motivatie bedenken dan deze hele situatie. Dit gaat echt 0-5/6 worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei 007mark:

Matchday weer en nog zenuwen ook, ondanks de tussenstand. Veel minder ideale situatie om nu uit te spelen i.p.v. zondag natuurlijk nadat de Europese wedstrijden wsren geweest. Ergens dus nog wel bang voor een fris ajax dat alles of niets gaat spelen en ineens ook dodelijk efficiënt gaat zijn. Ja mensen, door hoe lang we daar niet hadden gewonnen is het echt een beetje een trauma geworden.

Hopelijk komt het niet zo ver en weten we die 0-3 vast te houden. Of maakt Santi zijn hattrick, zou ook heel fijn zijn.

Ik hoop echt dat Ajax en Feyenoord gewoon lekker een half uur rond de middenstip die bal gaan rondspelen. Puur om een statement te maken naar de KNVB en naar de supporters van F-side.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ik hoop echt dat Ajax en Feyenoord gewoon lekker een half uur rond de middenstip die bal gaan rondspelen. Puur om een statement te maken naar de KNVB en naar de supporters van F-side.

Laat Feyenoord maar een statement maken naar de KNVB van 0-10 hoor. KAN JE DAT NIET HOREN DAN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei timpy00:

Enige echte statement zou zijn 4 - 3 voor Ajax, waardoor de KNVB wel iets moet veranderen aan het huidige beleid.

Daarmee zou je inderdaad uitstekend laten zien hoe het wangedrag van supporters in het clubbelang kan dienen. 

Man man man, wat een domme take.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Urbeto:

Daarmee zou je inderdaad uitstekend laten zien hoe het wangedrag van supporters in het clubbelang kan dienen. 

Man man man, wat een domme take.

Dat is dus precies wat je wilt voorkomen in de toekomst toch?

Zou vooral ook niet alles al te serieus nemen, maar ben daar schijnbaar te dom voor om op jou over te brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Beppu:

Dat is zijn punt volgens mij. Dan móet de KNVB wel een andere weg inslaan.

Dat begrijp ik ook wel, maar daarmee bevoordeel je dus de boosdoeners. Die geef je een triomf voor de eeuwigheid met deze actie mocht het zo lopen. Dat het beleid daarna aangepast wordt doet er dan voor die gasten echt niet toe. Dát maakt het een hele domme take. De KNVB gaat na afgelopen zondag intern sowieso wel aan de gang met de reglementen lijkt me, daar heb je een tweede farce op eerlijke competitie niet voor nodig. 

8 minuten geleden zei timpy00:

Dat is dus precies wat je wilt voorkomen in de toekomst toch?

Zou vooral ook niet alles al te serieus nemen, maar ben daar schijnbaar te dom voor om op jou over te brengen.

Ik noem je take dom. Niet jou. Wel blijven lezen hé!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Urbeto:

Dat begrijp ik ook wel, maar daarmee bevoordeel je dus de boosdoeners. Die geef je een triomf voor de eeuwigheid met deze actie mocht het zo lopen. Dat het beleid daarna aangepast wordt doet er dan voor die gasten echt niet toe. Dát maakt het een hele domme take. De KNVB gaat na afgelopen zondag intern sowieso wel aan de gang met de reglementen lijkt me, daar heb je een tweede farce op eerlijke competitie niet voor nodig. 

Ik noem je take dom. Niet jou. Wel blijven lezen hé!

Waarom denk je dat? Willem II - NAC heeft toch ook geen verandering gebracht? Is vrijwel identieke situatie, FC Groningen vorig jaar heeft ook tot weinig verandering geleid.

Daarmee is het dus een domme aanname om te denken dat het zomaar verandert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei timpy00:

Waarom denk je dat? Willem II - NAC heeft toch ook geen verandering gebracht? Is vrijwel identieke situatie, FC Groningen vorig jaar heeft ook tot weinig verandering geleid.

Daarmee is het dus een domme aanname om te denken dat het zomaar verandert.

Dus je denkt dat deze nationale schande tijdens een Klassieker niet zwaarder weegt dan de duels die jij aanhaalt? Dat is wel een vrij naïeve gedachte. Je merkt niet voor niets nu dat het beleid al op meer plekken in de waagschaal wordt gelegd. Vaessen afgelopen weekend bij RKC, Te Kloese later in voorzichtige termen ook. Dit incident ging de wereld over, de andere voorbeelden niet. Dat legt echt wel wat druk bij de KNVB. Ik zeg niet dat ze nu 123 met een nieuw beleidsplan komen, dat blijft namelijk gissen, maar deze hele situatie heeft de bal wel aan het rollen gebracht. 

Anyway, het is voor iedereen te hopen dat Feyenoord er alsnog verder overheen loopt vanmiddag. Dan heb je 1. De F-Side alsnog in hun hemd gezet en 2. Het agendapunt voor de KNVB desalniettemin nog even aangestipt. Zo'n historische pot hoort namelijk met publiek. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Urbeto:

Dus je denkt dat deze nationale schande tijdens een Klassieker niet zwaarder weegt dan de duels die jij aanhaalt? Dat is wel een vrij naïeve gedachte. Je merkt niet voor niets nu dat het beleid al op meer plekken in de waagschaal wordt gelegd. Vaessen afgelopen weekend bij RKC, Te Kloese later in voorzichtige termen ook. Dit incident ging de wereld over, de andere voorbeelden niet. Dat legt echt wel wat druk bij de KNVB. Ik zeg niet dat ze nu 123 met een nieuw beleidsplan komen, dat blijft namelijk gissen, maar deze hele situatie heeft de bal wel aan het rollen gebracht. 

Anyway, het is voor iedereen te hopen dat Feyenoord er alsnog verder overheen loopt vanmiddag. Dan heb je 1. De F-Side alsnog in hun hemd gezet en 2. Het agendapunt voor de KNVB desalniettemin nog even aangestipt. Zo'n historische pot hoort namelijk met publiek. 

Als het 0 - 5 wordt verandert er niet heel veel richting de KNVB hoor. En ik snap wel dat voor hen een klassieker meer telt. Maar het is behoorlijk naief dat na de vele voorbeelden die er geweest zijn. En dan ook een Feyenoord - Ajax vorig jaar, die dan uit angst voor supporters wordt uitgespeeld niet echt heeft geleid tot een heel helder idee wat als dit misbruikt wordt.

Want dat het misbruikt wordt was al duidelijk en als ze dachten dat zal bij topclubs nooit gebeuren zou dat al helemaal dom zijn. En als deze situatie ineens alle ballen aan het rollen brengt dan moet de KNVB zich ook afvragen wat ze met al die ander voorbeelden en situaties niet hebben gedaan.

Dus ja ik denk oprecht als het om noodzaak gaat om iets te veranderen het beter 4-3 zou kunnen worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites