Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Pfoe, uiteindelijk moet je hem nog winnen met de mogelijkheden die je krijgt. Maar ook in de laatste fase gaat het nog iets te vaak, te makkelijk fout. Stengs was echt belachelijk slecht, zelfs de 17-jarige Sauer heeft meer body. Viel goed in, en die goal was zelfs nog geplaatst en relatief rustig afgemaakt. Heel knap voor zo'n jonge speler. Vond zelfs Minteh vandaag ook prima invallen, wat ik niet persé had verwacht na zijn eerdere optredens. Ueda biedt ook wel perspectief.

Al met al nu wel al 4 punten achter PSV. Hopelijk komen er snel versterkingen die ook écht de basis helpen. Want vandaag starten er maar 2 van de 8 aankopen in de basis (en Beelen is geen starter als Trauner fit is). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch nog een punt. Al had hier winnen nog best gekund in de slotfase (jammer van die redding van Olij). Sauer, Ueda en Minteh waren goed vanaf de bank. Als er nog nieuwe aankoop is, zou ik Ueda op 10. En dan Sauer gewoon basis zetten. 

En dat startmiddenveld was echt waardeloos. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei putdus:

Meeste aankopen zijn leuk voor de subtop van Nederland maar als je een stap wilt maken komen ze zwaar te kort.

Stengs, zerrouki vd Belt enz zijn typisch Feyenoord aankopen van een aantal jaar terug. En ze doen het zo weer…

Grotendeels oneens, zal er aan het eind van de transferperiode op terugkomen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei La Pulga:

Als Feyenoord zijnde zou ik doorschakelen naar Branderhorst trouwens 

Slotta is het in ieder geval met mij eens dat er een nieuwe keeper moet komen, jammer dat het misschien ten koste gaat van die linksbuiten dus dan vind ik het niet waard. 

Ik zou proberen die Branderhorst een jaartje te huren van Utrecht en die linksbuiten halen. Voor alle partijen een prima oplossing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei La Pulga:

Slotta is het in ieder geval met mij eens dat er een nieuwe keeper moet komen, jammer dat het misschien ten koste gaat van die linksbuiten dus dan vind ik het niet waard. 

Ik zou proberen die Branderhorst een jaartje te huren van Utrecht en die linksbuiten halen. Voor alle partijen een prima oplossing.

Bijlow zolang eruit dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei La Pulga:

Slotta is het in ieder geval met mij eens

Slot wil dan ook tot in het absurde risico's uitsluiten. Jeugdspelers moeten wel heel goed zijn, wil hij de een kans geven. Het liefst heeft hij alles (minimaal) dubbel bezet met aankopen.

Zo zou Milambo prima op het middenveld kunnen in de roulatie, maar moet hij het doen met wedstrijdjes onder 21, of invalbeurten van een paar minuten. 

@timpy00gebroken pols. Eer die weer opgetraind is etc, zijn we wel 2,5 a 3 maanden verder.

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei timpy00:

Poeh dat is zeker pijnlijk. Soms lees ik wel eens dat het veel pech blessures zijn, maar dat argument kan toch ook geen steek blijven houden zou je zeggen.

image.png.7bfb4eb460dce25a2f4f056c8ce7f9aa.png

Deze wiki stats geven het veel beter weer hoe pijnlijk het is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei timpy00:

Poeh dat is zeker pijnlijk. Soms lees ik wel eens dat het veel pech blessures zijn, maar dat argument kan toch ook geen steek blijven houden zou je zeggen.

Veruit de meeste waren contactblessures die te herleiden waren naar zijn stijl van keepen, voornamelijk het zich overal tot in het absurde voor gooien. Die stijl heeft hij ondertussen wel een beetje afgeleerd, maar we weten niet hoe hij deze polsbreuk heeft opgelopen toch? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei PJHoutman:

Veruit de meeste waren contactblessures die te herleiden waren naar zijn stijl van keepen, voornamelijk het zich overal tot in het absurde voor gooien. Die stijl heeft hij ondertussen wel een beetje afgeleerd, maar we weten niet hoe hij deze polsbreuk heeft opgelopen toch? 

Volgens Slot dus bij een schot op doel tijdens de afsluitende training. Gaf hij voor de wedstrijd aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afstandsschot waarna hij veel pijn had aan de pols (weet niet of het dezelfde pols is als de vorige keer). Gaf ook niet aan of het in de val is gebeurd of met het schot. Persoonlijk ben ik geen voorstander van een nieuwe keeper. Wellenreuther vind ik een prima doelman, en heb liever dat ze het geld ergens anders in steken dan een doelman. Hadden ze Thijs Jansen maar niet verhuurd, had nu prima 3e doelman kunnen spelen. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Afstandsschot waarna hij veel pijn had aan de pols (weet niet of het dezelfde pols is als de vorige keer). Gaf ook niet aan of het in de val is gebeurd of met het schot. Persoonlijk ben ik geen voorstander van een nieuwe keeper. Wellenreuther vind ik een prima doelman, en heb liever dat ze het geld ergens anders in steken dan een doelman. Hadden ze Thijs Jansen maar niet verhuurd, had nu prima 3e doelman kunnen spelen. :D 

2e dan, want dan was Lamprou niet gehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las ergens op Twitter dat Utrecht vorig jaar dicht bij zijn komst was voor 2,5 miljoen maar dat er wat twijfels waren over zijn kwaliteiten. Weet ook niet in hoe verre die informatie klopt. Voor wat ik van hem gezien heb is het een harde werker, jongen met een groot loopvermogen en een uitstekende positionering. 

@Richarð. volgens 1908 (voor hoeverre die nog primeurs hebben want ook deze jongen hadden zij niet voorspeld) staat de komst van Lingr los van Ivanusec. Heeft meer te maken dat ze Stojkovic niet gaan halen/kunnen halen en daarom doorgeschakeld hebben.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

volgens 1908 (voor hoeverre die nog primeurs hebben want ook deze jongen hadden zij niet voorspeld) staat de komst van Lingr los van Ivanusec. Heeft meer te maken dat ze Stojkovic niet gaan halen/kunnen halen en daarom doorgeschakeld hebben.  

Is er iets bekend over waarom dit nog niet rond is? Leek toch al in kannen en kruiken, en wachten op de voorronde van Dinamo Zagreb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rogier.:

Is er iets bekend over waarom dit nog niet rond is? Leek toch al in kannen en kruiken, en wachten op de voorronde van Dinamo Zagreb.

Volgens mij ligt dit aan de priotering van Feyenoord (lees Slot). Ik heb een beetje het idee dat Slot een beetje teveel doorslaat in zijn "Nederlandstalige" kern en dat er te weinig meer naar de scouting geluisterd wordt. Geld kan je natuurlijk maar één keer uit geven en Slot wilt eigenlijk een nieuwe doelman halen (wat ik echt de grootst mogelijke onzin vind). Je moet gewoon creativiteit halen, de rest staat prima. Een 10 heb je nu dus binnen maar een linksbuiten en een 8 a la Kokcu zijn echt broodnodig. Duurt allemaal weer veels te lang en ik ben alleen maar blij dat wij geen voorrondes hoefden te spelen. ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites