Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Op 24-7-2023 om 10:51 zei Arezo:

Stengs onderweg naar Feyenoord. Hoe deed hij het daar lieve Belgen? Er zijn weken dat ik de Jupiler League niet aanzet, dat waren er 52 afgelopen jaar. Bij AZ was hij heel wisselvallig. Nu meer een middenvelder (8 en 10) begreep ik. Zal dit dan de vervanger van Szymanski zijn?

En dit mannetje? Ayase Ueda? van Cercle Brugge

Ueda is een 'kleine' beweeglijke, vinnige en snelle spits.. loopt en werkt veel, en hij weet het doel staan, denk dat jullie er daar een bruikbare speler bijhebben. En trouwens een speler die in België makkelijk zijn weg naar de netten vindt, scoort in de Eredivisie ook vaak vrij vlot

Is Hancko eigenlijk van zin om te blijven of zijn er geruchten over een mogelijk vertrek?

bewerkt door Gnolfdolf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen geruchten, wel aan het eind van het seizoen dat hij er in Engeland goed op staat, maar niks daarna gelukkig. Want die is misschien wel degene die het makkelijkst mee zou kunnen een flinke stap hogerop.

Burnley zou daarentegen serieuze interesse hebben in Hartman. Feyenoord probeert zijn contract weer te verlengen en zou onder de 20 miljoen niet willen praten. Burnley zou dat bedrag wel in zn hoofd hebben voor hem. 

20 miljoen voor een speler die eigenlijk per ongeluk is doorgebroken vorig jaar is een hoop geld. Toch hoop ik dat hij blijft. Stormachtige ontwikkeling en in een belangrijke rol voor het team. Niet je standaard linksback. 

Heeft ook volgens mij wel een goede band met Slot wat betreft zijn ontwikkeling, dus zie hem ook wel blijven eerlijk gezegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan mij niet voorstellen dat Hartman voor de eerste de beste club direct weg gaat eigenlijk. Voetballend al een betere optie dan Malacia ooit is geweest, verdedigend ook sterk. Soms misschien iets teveel op het randje, maar denk dat hij in het aanvalsspel nog belangrijker kan worden. Zo ook de assist op Santi van het weekend :<

Komt er een bedrag van 25 miljoen moet je het als club denk ik wel accepteren, temeer om de reden die MM hierboven aangeeft. Geeft je ook weer mogelijkheden om schulden aan de VVF af te lossen en misschien een vervanger te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Hartman heeft wel echt alles wat de toekomstige back moet hebben. Kan geweldig als inverted back spelen, is aan de bal sterk en heeft een echte winnaarsmentaliteit. Kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat hij nu al weg zou gaan, juist omdat we nu CL gaan spelen en hij volgens mij ook echt een Feyenoorder is. Als hij een jaartje blijft zie ik m zo uitgroeien tot vaste linksback van Oranje en vertrekt die volgend jaar naar een grotere club dan Burlney/West Ham. Bizar natuurlijk ook gezien het feit dat we vorig seizoen 2 (soort van 3) linksbacks hebben gehaald en hij uiteindelijk gewoon zijn kans heeft gepakt. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Bizar natuurlijk ook gezien het feit dat we vorig seizoen 2 (soort van 3) linksbacks hebben gehaald en hij uiteindelijk gewoon zijn kans heeft gepakt. :D 

Die backs waren natuurlijk ook gehaald omdat er twijfel was over zijn fitheid en absoluut niet door zijn kwaliteiten. Geluk voor hem was dat die Bjorkan (ja die heeft gewoon nog voor Feyenoord gespeeld) in die wedstrijd tegen GAE er echt helemaal niets van bakte en dat Rasmussen centraal ook erg tegenviel waardoor Hancko daar vast kwam te spelen en er een plaatsje vrij kwam.

De ontwikkeling van hem is wel echt extreem goed inderdaad. Vooral nu die inderdaad ook steeds beter gaat spelen als Inverted Back met Pedersen aan de andere kant als meer een wing back. Zorgt voor veel meer balans t.o.v. twee wingbacks zoals vorig jaar vaker was als Pedersen speelde. 

Heb echt wel zin in het komende jaar als er nog minimaal 1 buitenspeler bij gaat komen. Twee zou nog helemaal heerlijk zijn, maar denk niet dat daar de financiële middelen voor aanwezig zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei bas huijsmans:

Die backs waren natuurlijk ook gehaald omdat er twijfel was over zijn fitheid en absoluut niet door zijn kwaliteiten. Geluk voor hem was dat die Bjorkan (ja die heeft gewoon nog voor Feyenoord gespeeld) in die wedstrijd tegen GAE er echt helemaal niets van bakte en dat Rasmussen centraal ook erg tegenviel waardoor Hancko daar vast kwam te spelen en er een plaatsje vrij kwam.

Dit is wel een beetje achteraf het verhaal geworden toch? Ik meen niet dat Hartman er vooraf zó goed opstond, was meer een potentiële selectiespeler dan een zekere. Ik was in ieder geval nog al verbaasd toen na het kampioenschap plots door iedereen geroepen werd dat het puur door blessures kwam. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei PJHoutman:

Dit is wel een beetje achteraf het verhaal geworden toch? Ik meen niet dat Hartman er vooraf zó goed opstond, was meer een potentiële selectiespeler dan een zekere. Ik was in ieder geval nog al verbaasd toen na het kampioenschap plots door iedereen geroepen werd dat het puur door blessures kwam. 

Mwoah in december heeft Slot het er hier al over dus niet persé na het kampioenschap pas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt gelijk Cim. Zo, kunnen we weer verder.

Jammer wel dat Bullaude anderhalf jaar verhuurd gaat worden. Voor hem vast het beste, maar ik zag het nog steeds wel zitten in hem. Veel diepgang, komt veel bij de goal en technisch echt wel sterk. Hopelijk ontwikkelt hij zich daar goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei 007mark:

Je hebt gelijk Cim. Zo, kunnen we weer verder.

Jammer wel dat Bullaude anderhalf jaar verhuurd gaat worden. Voor hem vast het beste, maar ik zag het nog steeds wel zitten in hem. Veel diepgang, komt veel bij de goal en technisch echt wel sterk. Hopelijk ontwikkelt hij zich daar goed.

Vind het ook jammer dat die voor anderhalf jaar wordt verhuurd aan een Zuid Amerikaanse ploeg. Had liever gehad dat die in Europa/Nederland zou blijven. Kan die ook beter wennen, want wat Slot zoal zei was dat het vooral

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij kan hier gewoon niet aarden. Als ik hem op beelden voorbij zag komen lijkt het me ook een hele introverte jongen, waar overigens niets mis mee is, maar lijkt er gewoon sterk op dat hij nooit z'n plekkie heeft gevonden in Rotterdam. Het is geen Santi met zo'n loco chick naast m die alles op instagram pleuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Lenstra:

Wel leuk draadje. 

@007mark het commerciële aspect is wel iets waar Te Kloese veel mee bezig is, Japan staat ook op de radar, meen dat ik laatst iets las dat dit de overgang van Linssen daar ook mee te maken had.  

Japan staat zeker op de rader want Feyenoord is een samenwerking aangegaan met de club van Bryan Linssen, Urawa Red Diamonds. :D Draadje is inderdaad leuk, las ook dat hij erg sterk is met zijn linkervoet en met 24 jaar natuurlijk gewoon nog een hele mooie leeftijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Lenstra:

Gvardiol naar City, ik vrees dat we Geert dan gaan kwijtraken. 1908 heeft het over 25 miljoen + variabelen en doorverkooppercentage. 

Hopelijk gaat het, mocht het zover komen, dan richting 30 miljoen + 5 aan variabelen en 20% doorverkoop. Dan kaap je Josip Sutalo alsnog voor de neus van Ajax weg en haal je Elias Jelert Kristensen als rechtsback. Zijn de posities weer dubbel bezet en houd je misschien nog wat geld over ook.

Heb vanaf begin van de transferperiode wel gedacht dat Geert weg zou gaan, dus zou er niet van opkijken.

Zojuist zei PJHoutman:

En Ramos naar PSG. Dat kan ook nog wel iets betekenen voor Giménez, toch?

Van Gimenez ben ik dus vrij overtuigd dat hij gaat blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites