Urbeto Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Citaat In de catacomben van het Stadio Olimpico liepen Slot en Mourinho langs elkaar, de Portugees zag dit als een moment om wat dingen te roepen naar de trainer van Feyenoord, zo vertelt Slot aan Veronica. ''Hij schreeuwde van alles, maar volgens mij kwam het er vooral op neer dat ik niet alleen naar Napoli en Manchester City moest kijken. Wellicht heeft hij daar gelijk in, omdat ze zoveel karakter hebben dat ze van dit Feyenoord kunnen winnen.'' Citaat Apart moment tijdens de persconferentie met Jose Mourinho na afloop van #romfey, die na een vraag van NOS-collega Joep Schreuder opstaat en hem vervolgens een sleutelhanger geeft in de vorm van de Conference League. Toch knap dat die Mourinho in z'n gedragingen wederom laat zien wat een enorm kleinzerig mannetje het is. Net een klein kind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 (bewerkt) 6 uur geleden zei Urbeto: Je bent de eerste die weer een zeer korte lach op m'n gezicht heeft gekregen. Hoe kan je dit nu met droge ogen beweren?! Werkelijk ridicuul. Je speelt gewoon uitstekend mee en verliest door de individuele kwaliteiten van Dybala en - in mindere mate - Abraham. Deze nederlaag zit hem net in dat kleine beetje geluk en de breedte van je selectie. Als je ziet dat zij Dybala en Abraham brengen en wij stellen daar Pedersen en Dilrosun tegenover.. tja. Trots op Feyenoord. Enorm gestreden en werkelijk alles gegeven maar het was op enkele cruciale momenten net niet genoeg. Desalniettemin genoten van hele mooie wedstrijden (vandaag uiteraard niet meegerekend). In de eerste helft doe je misschien leuk mee, maar al voordat Dybala ingewisseld komt, zijn de grootste kansen voor Roma. Verlies heeft weinig met geluk te maken. Smalling ging er nog af bij Roma, en kort daarna scoort Feyenoord een goal. Vervolgens loop je achteruit en loopt Roma over je heen. Dat mag je anders zien, maar ik zie een Feyenoord dat echt weggespeeld werd. Zeker in dat gedeelte van de wedstrijd. Ben het verder met je eens dat er slechte wissels inkomen, maar op dat moment was het al klaar natuurlijk. Met name de vleugelspelers (op Paixao na) en Trauner zijn echt toch een niveautje te laag voor dit tegen soort tegenstanders. Dat is niet erg, maar wel de realiteit. Dapper gevochten, maar uiteindelijk toch tekort gekomen. Geen schande, Roma heeft ook de betere spelers, zeker in de breedte. En daar is Dybala er zeker in eentje van. 21 april 2023 bewerkt door aron24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 34 minuten geleden zei aron24: Roma heeft ook de betere spelers, zeker in de breedte. Ik denk dat dit het vooral was. Nu brachten zij met Abraham en Dybala dan ook wel hun twee beste spelers in, maar het team wat er daarvoor stond was ook al van een aardig niveau. Omdat het allemaan niet echty flitsende spelers zijn met een flitsende speelstijl lijkt het niet alsof je weg gespeeld wordt, maar vanaf de rust kwam je zelf eigenlijk niet echt meer onder de druk uit en waren zowel Belotti en Abraham in de lucht toch echt te goed voor Trauner en Hancko. Vond dat Feyenoord de hele tijd in een soort tweestrijd zat tussen of hoog druk zetten of het compact houden. Houden ze het compact dan roep je het een beetje over jezelf af dat een balletje toch goed gaat vallen. Zet je hoger druk, dan was Roma gewoon echt heel goed in het zoeken van Belotti/Abraham en dan verder voetballen met de aansluitende mensen. Gisteren gewoon gestreden, maar toch net te kort komen in de 89e minuut door echt een wereldgoal van Dybala is ongelooflijk zuur. Volgend jaar wordt belangrijk dat je toch gaat doorselecteren met namelijk de vleugelaanvallers, centraal achterin een mannetje erbij en betere backs/backups daarvoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 Vanwege een griepje vroegtijdig in slaap gevallen dus helaas niks gezien.. Maar kijkend naar de statistieken is de gelijkmaker (overall) in de 89e minuut nog tegenkrijgen wel extreem zuur. Weet niet hoe het spelbeeld was, of dat Roma allang had moeten scoren of wat dan ook? In ieder geval jammer voor de heren Feyenoord supporters hier op MU! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 Zuur dat we 'm zo laat nog tegen krijgen.. Verschil zit 'm vooral in de breedte van de selecties denk ik. Wij brengen Danilo (weer op 10 ), Pedersen, Dilrosun, Lopez.. En zij Abraham en Dybala. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 Ja dat is natuurlijk een behoorlijk verschil, maar ook geen gek verschil kijkend naar de grootte van de clubs. Tuurlijk is Feyenoord groot, maar dat is nog niet te vergelijken met de naam die AS Roma heeft :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 Jammer boys, niet zeuren over Abraham en Dybala want die zijn bij 100% fitheid natuurlijk gewoon basisspelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 25 minuten geleden zei cimbomcu: Jammer boys, niet zeuren over Abraham en Dybala want die zijn bij 100% fitheid natuurlijk gewoon basisspelers. Ik vind dit een beetje een rare opmerking. Niemand hier ontkent dat Dybala en Abraham in de basis horen, maar wanneer ze zoals gisteren invallen mag je dus niet zeggen dat zij gisteren vanaf de bank gewoon véél meer kwaliteit het veld in brengen dan Feyenoord met Dilrosun, Danilo en Pedersen? Dat heeft ook niets met 'zeuren' te maken, eerder met hoe de wedstrijd simpelweg verlopen is. 3 uur geleden zei aron24: In de eerste helft doe je misschien leuk mee, maar al voordat Dybala ingewisseld komt, zijn de grootste kansen voor Roma. Verlies heeft weinig met geluk te maken. Smalling ging er nog af bij Roma, en kort daarna scoort Feyenoord een goal. Vervolgens loop je achteruit en loopt Roma over je heen. Dat mag je anders zien, maar ik zie een Feyenoord dat echt weggespeeld werd. Zeker in dat gedeelte van de wedstrijd. Ben het verder met je eens dat er slechte wissels inkomen, maar op dat moment was het al klaar natuurlijk. Met name de vleugelspelers (op Paixao na) en Trauner zijn echt toch een niveautje te laag voor dit tegen soort tegenstanders. Dat is niet erg, maar wel de realiteit. Dapper gevochten, maar uiteindelijk toch tekort gekomen. Geen schande, Roma heeft ook de betere spelers, zeker in de breedte. En daar is Dybala er zeker in eentje van. Als je ziet in welke mate Roma tot het gaatje heeft moeten gaan gisteren vind ik het hoe dan ook echt onzin om te zeggen dat ze Feyenoord 'hebben weggespeeld'. Toegegeven, in de verlenging was de tank bij Feyenoord duidelijk leeg, maar van weggespeeld zijn is dan echt geen sprake. Je was er tot de 3-1 heel dichtbij en het viel net de verkeerde kant op. Daarin schetst de 4-1 uitslag ook een geflatteerd en ietwat vertekend beeld. Uiteraard heeft Roma meer kwaliteit, maar Feyenoord zette daar echt het maximale tegenover. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 Ontzettend zuur, maar hier zie je wel even de persoonlijke klasse van Paulo hoor. Ontzettend knappe en mooie goal natuurlijk maar wel heel zuur. Heel jammer ook dat we die arrogante blaaskaak niet de mond hebben kunnen sneren, maar ik was er al bang voor. Op dit niveau zie je wel het verschil in de breedte en ook de onervarenheid van sommige spelers. Wieffer had het echt heel zwaar en dat is ook niet gek. Grootste pluspunten: Kokcu (deze man is echt klaar voor een Dortmund oid), Geertruida, Hancko en Bijlow. Hoop dat Szymanski inmiddels ook naar die familie Kroon gaat. Volgend jaar mag je echt door gaan selecteren, op de vleugels moet je echt klappers gaan halen. Een Idrissi en Jahanbaksh komen op dit niveau echt zwaar te kort. Kan iemand mij verder vertellen wat er met Dilrosun is gebeurd joh? Vond het al geen geweldige voetballer maar dit slaat echt alles. Pedersen ga ik niet eens meer m'n bek over opentrekken. Wel ontzettend trots op de manier waarop wij ons gemanifesteerd hebben in Europa hoor. Dat we hier nu te kort komen is niets om voor te schamen. Denk dat die Dybala meer verdient dan de gehele selectie van Feyenoord. Vandaar denk ook die financiële situatie van Roma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 Oh en deze aanval Was echt genieton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 10 uur geleden zei Urbeto: Toch knap dat die Mourinho in z'n gedragingen wederom laat zien wat een enorm kleinzerig mannetje het is. Net een klein kind. Ik vond het moment zijn opmerkingen aan het adres van Joep Schreuder wel grappig eigenlijk. De man geweldig op zijn nummer gezet na zijn domme opmerkingen eerder rondom dit duel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 10 uur geleden zei Urbeto: Toch knap dat die Mourinho in z'n gedragingen wederom laat zien wat een enorm kleinzerig mannetje het is. Net een klein kind. Die man wordt meer en meer een karikatuur van zichzelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 2 minuten geleden zei ElMarcos: Ik vond het moment zijn opmerkingen aan het adres van Joep Schreuder wel grappig eigenlijk. De man geweldig op zijn nummer gezet na zijn domme opmerkingen eerder rondom dit duel. Joep Schreuder is gewoon een karikatuur van een journalist natuurlijk, dus daar heb ik niet zo heel veel problemen mee, maar vind het hele showtje erom heen zo typisch. Je weet hoe het gaat met Italianen, maar dat Mourinho zich steeds zo uitlaat komt denk ik vooral door dit soort berichten in de media aldaar. Uitspraken van Slot worden volledig uit de context getrokken waardoor een narratief ontstaat dat Feyenoord (ofwel heel Nederland) 'tien maanden heeft lopen huilen' na de finale. Terwijl, wanneer je daadwerkelijk de persconferenties bekijkt, Slot juist enkel respect heeft geopperd voor Mourinho en Roma, ondanks dat het niet zijn geprefereerde speelstijl is. Gelukkig staat Slot wel boven dit soort spelletjes, zelfs na een nederlaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 3 minuten geleden zei Urbeto: Joep Schreuder is gewoon een karikatuur van een journalist natuurlijk, dus daar heb ik niet zo heel veel problemen mee, maar vind het hele showtje erom heen zo typisch. Je weet hoe het gaat met Italianen, maar dat Mourinho zich steeds zo uitlaat komt denk ik vooral door dit soort berichten in de media aldaar. Uitspraken van Slot worden volledig uit de context getrokken waardoor een narratief ontstaat dat Feyenoord (ofwel heel Nederland) 'tien maanden heeft lopen huilen' na de finale. Terwijl, wanneer je daadwerkelijk de persconferenties bekijkt, Slot juist enkel respect heeft geopperd voor Mourinho en Roma, ondanks dat het niet zijn geprefereerde speelstijl is. Gelukkig staat Slot wel boven dit soort spelletjes, zelfs na een nederlaag. Ik dacht dat de tien maanden huilen opmerking juist uit de koker van Joep Schreuder kwam, maar verder eens. Daarnaast is het natuurlijk een show van Mourinho. Heb ook weleens gelezen waarom hij dit doet, maar dat maakt het niet minder irritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 Gisteren ook eens gekeken. Wat was Feyenoord slecht zeg. Ze hebben geluk dat ze er nog een verlenging uitgesleept hebben. Is dit nu het niveau van de huidige nummer 1 van de Eredivisie? Om te janken zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 Bedankt voor je extreem nuttige bijdrage weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 27 minuten geleden zei MisterX: Gisteren ook eens gekeken. Wat was Feyenoord slecht zeg. Ze hebben geluk dat ze er nog een verlenging uitgesleept hebben. Is dit nu het niveau van de huidige nummer 1 van de Eredivisie? Om te janken zeg Wat lees ik hier toch een prachtig beargumenteerde post zeg. Ik ga hier gelijk in mee!1!@ Eredivisie is niveau kelderklasse!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 We hebben zelf echt prima gespeeld gister dus niet iets om rouwig om te zijn. Die romeinen zijn teringhonden zeg belagen alles en iedereen wat Feyenoord is op internet, Tiny club mentality. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 10 uur geleden zei cimbomcu: Jammer boys, niet zeuren over Abraham en Dybala want die zijn bij 100% fitheid natuurlijk gewoon basisspelers. Maar als je dan ziet wie er normaal op de bank zouden zitten. Die spelers zouden ook bij elk team in de Eredivisie gewoon bassispelers zijn natuurlijk. Dat is denk ik meer hoe je het moet zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Matchday weer. Lastigse pot die nog over is, tegen Utrecht. En dat na een verlenging in een Europese uitwedstrijd. Ben er daarom niet gerust op, zeker niet met Toornstra daar in de gelederen. Maar spelen natuurlijk wel thuis en kunnen ons ook een gelijkspelletje veroorloven. Ben benieuwd weer, ondanks dat ik weinig kan zien (verjaardag van neefje). Hopelijk straks een gunstige uitslag bij de concurrenten. Gelijkspelletje zou wel heel lekker zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Waarom zouden we een gelijkspel tussen Ajax en PSV willen eigenlijk? Dan is de kans aanwezig dat je straks op zaterdag 6 mei (PSV tegen Sparta, Ajax tegen AZ) kampioen wordt zonder te spelen. Dat vind ik echt de meest kutte manier om kampioen te worden hoor. Doe maar lekker niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Liever kampioen zonder te spelen, dan het misschien nog weggeven..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Mensen die nu nog denken dat Feyenoord het (misschien nog) gaat weggeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Zojuist zei MetalMichael: Mensen die nu nog denken dat Feyenoord het (misschien nog) gaat weggeven. Zijn Feyenoorders zelf ook met hopen op gelijkspel in Eindhoven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 1 minuut geleden zei Kyrill: Zijn Feyenoorders zelf ook met hopen op gelijkspel in Eindhoven Hoe eerder kampioen, hoe beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten