Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Blij dat we van dat popie jopie gedoe van hem af zijn. Hoop dat die niet snel terugkeert.

Och wat is het toch gieren en brullen elk interview met hem, en types als Hans Kraay en Jan-Joost die vinden het ge-wel-dig. Och kiek ze toch saampjes die Jens en Bryan wat leuuuuuuuuuukkk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens schijnt het zo te zijn dat Feyenoord en financieel helemaal niet goed voor staat, mede door alle coronaperikelen de afgelopen jaren. Van wat ik heb gelezen willen ze daarom ook werken aan een snelle deal omtrent Tyrell Malacia, om het huidige boekjaar, dat loopt tot 1-juli, nog af te sluiten in de groene cijfers. Maakt de onderhandelingspositie er ook niet beter op.

Wel tegenstrijdige berichten verder hoor, aangezien de Feyenoord bronnen (1908 en FeyenoordTM) zeggen dat dichtbij is, terwijl Telegraaf meld dat nog niks van een akkoord is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Overigens schijnt het zo te zijn dat Feyenoord en financieel helemaal niet goed voor staat, mede door alle coronaperikelen de afgelopen jaren. Van wat ik heb gelezen willen ze daarom ook werken aan een snelle deal omtrent Tyrell Malacia, om het huidige boekjaar, dat loopt tot 1-juli, nog af te sluiten in de groene cijfers. Maakt de onderhandelingspositie er ook niet beter op.

Precies dit. Bij een andere club had Malacia waarschijnlijk wel meer opgeleverd. Het is zonde dat Malacia geen CL-ervaring heeft, dan had je er al 5 miljoen bij op mogen tellen. Denk dat Feyenoord blij mag zijn met 15 miljoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Rogier.:

Precies dit. Bij een andere club had Malacia waarschijnlijk wel meer opgeleverd. Het is zonde dat Malacia geen CL-ervaring heeft, dan had je er al 5 miljoen bij op mogen tellen. Denk dat Feyenoord blij mag zijn met 15 miljoen.

Geen ervaring? Hij debuteerde in de CL ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei 007mark:

Geen ervaring? Hij debuteerde in de CL ;c 

;c Tot zover mijn inbreng.

Even zonder gekheid, ik zie dat hij er maar 1 heeft gespeeld en hij wordt deze zomer toch al 23 jaar. Dat gecombineerd met dat Feyenoord geld nodig heeft, is 15 miljoen geen gek bedrag denk ik. Als je kijkt naar waar andere backs voor weggaan, zit je prima denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Chiemel:

Lekker banken bij Man Utd en daardoor het WK mislopen. Die is toch verre van goed genoeg voor Man Utd? 

Een aanvallende back is gewoon goed hoor. Shaw is best vaak geblesseerd. En je speelt toch zo'n 50 a 60 wedstrijden als je ver komt in Europa en de bekers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verwacht niet dat Shaw en Telles aanblijven met de komst van Malacia, die Williams gaat sowieso ook de deur uit en dan verwacht ik dat Telles wel kind van de rekening wordt aangezien Shaw home grown speler is. Wel mooi bedrag 15 + 2 met doorverkoop clausule las ik, dat is gewoon prima voor Ty. Hopelijk dat Gnonto en Maatsen daarna zo snel mogelijk tekent en dat zelfde geldt voor Taabouni. Denk dat we dan alleen achterin nog wat versterking nodig hebben en eigenlijk een nieuwe tweede doelman. Rechtsbuiten zal wel tot het allerlaatste moment op zich laten wachten, kan je in de tussentijd mooi Kokcu en Sini verlengen. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei delichris:

Een aanvallende back is gewoon goed hoor. Shaw is best vaak geblesseerd. En je speelt toch zo'n 50 a 60 wedstrijden als je ver komt in Europa en de bekers.

Maar dat is het juist, ik vind dat Malacia het vooral van zijn verdedigende kwaliteiten moet hebben. Aanvallend moet die nog stuk beter. Corrigeer mij maar Feyenoorders als ik dat verkeerd zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei cimbomcu:

Maar dat is het juist, ik vind dat Malacia het vooral van zijn verdedigende kwaliteiten moet hebben. Aanvallend moet die nog stuk beter. Corrigeer mij maar Feyenoorders als ik dat verkeerd zeg.

Valt helemaal niets op aan te merken. Zag gister wat statistieken voorbij komen dat Malacia de enige (links)back is in de top 7 competities met meer dan 1,5 shots pg, 1,5 dribbels pg en 1,5 tackles pg. Ik denk dat ze daarbij vergeten zijn te vermelden dat die schoten het stadion uitvliegen en de dribbels op eigen helft zijn waar die zich vaak in de nesten draait. :D Ik ben er niet heel rouwig om, vind het wel echt een top ventje en kan verdedigen als een beest maar dit is wel het moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites