Vitesse88 Geplaatst 26 mei 2022 Share Geplaatst 26 mei 2022 9 uur geleden zei Urbeto: Dit tekent deze walgelijke avond wel. Vond het gedrag gisteren nog meevallen van Roma. Tegen Vitesse was dat echt non-stop gaande. Jammer boys, 1 grote inschattingsfout wordt je fataal. Had Bijlow eerder moeten komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 26 mei 2022 Share Geplaatst 26 mei 2022 Zojuist zei Vitesse88: Vond het gedrag gisteren nog meevallen van Roma. Tegen Vitesse was dat echt non-stop gaande. Jammer boys, 1 grote inschattingsfout wordt je fataal. Had Bijlow eerder moeten komen? Weet het niet. Leek mij dat hij Aursenes daar niet verwachtte ofzo? Die zorgt ervoor dat hij niet dichter op de man/bal kan komen Zoiets staat me bij. Zou het nog eens terug moeten kijken om het zeker te weten. Ook wel prima afgerond natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 26 mei 2022 Share Geplaatst 26 mei 2022 16 minuten geleden zei Vitesse88: Vond het gedrag gisteren nog meevallen van Roma. Tegen Vitesse was dat echt non-stop gaande. Jammer boys, 1 grote inschattingsfout wordt je fataal. Had Bijlow eerder moeten komen? Ik vond het vooral een fout van aursnes en trauner eerlijk gezegd. Kijk het eens in slomo terug, dan zie je aursnes op het laatste moment inhouden. Ik heb het idee dat als die daar iets feller is, hij gewoon makkelijk de bal weg kan maaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 26 mei 2022 Share Geplaatst 26 mei 2022 Het was dus toch een fout van Trausnes dus en ik mijn vader de hele tijd maar corrigeren dat het Trauner is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 26 mei 2022 Share Geplaatst 26 mei 2022 https://www.fr12.nl/nieuws/feyenoord-geinteresseerd-in-spits-thiago-borbas Nee, dat is de verkeerde spits van het Uruguayaanse River Plate! Ik zou die andere pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 mei 2022 Share Geplaatst 26 mei 2022 Zijn er hier nog mensen die hun nieuwe tattoo moeten aanpassen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 Ramon Hendriks -> Utrecht huur met optie tot koop. Blijven geen linksbenige verdedigers over dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 Had ik eigenlijk ook niet verwacht, juist omdat hij afgelopen seizoen erbij werd gehouden. Voor Utrecht denk wel een prima speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 Vreemde keuze.. begin dit jaar is zijn contract toch nog met zoveel jaar verlengt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 1 uur geleden zei Jotew: Vreemde keuze.. begin dit jaar is zijn contract toch nog met zoveel jaar verlengt? Las ergens in comments dat Utrecht alleen huurt met een optie tot koop. Zal afhangen van hoe hoog die is of we er blij mee moeten zijn. Een optie van 3 miljoen kan ik prima mee leven, bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 Optie in het contract van Sandler wordt niet gelicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 Ben benieuwd welke verdedigers dan gehaald gaan worden. Moet wel echt iets bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 mei 2022 Share Geplaatst 31 mei 2022 Volgens Rijnmond komt er geen akkoord meer met Dessers vandaag. Niet heel verrassend, denk dat het voor beide partijen ook beter is. Die kan nu lekker in een of ander vaag land binnenlopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 31 mei 2022 Share Geplaatst 31 mei 2022 1 uur geleden zei PJHoutman: Volgens Rijnmond komt er geen akkoord meer met Dessers vandaag. Niet heel verrassend, denk dat het voor beide partijen ook beter is. Die kan nu lekker in een of ander vaag land binnenlopen. Ik vind het ook niet zo heel erg verrassend, al vraag ik me wel af waar Dessers dan terecht denkt te komen. Ik vond hem namelijk, en dat mag je bijna niet zeggen heb ik het idee, voor Feyenoord begrippen toch ook " net niet". Als Feyenoord hem door had kunnen verkopen direct, dan had ik altijd die 4 miljoen afgetikt om er vervolgens direct een paar miljoen op te verdienen. Maar ik zie in hem echt niet de eerste spits van Feyenoord de aankomende 4 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 mei 2022 Share Geplaatst 31 mei 2022 International, net zijn eerste goal voor Nigeria. Topscorer Conference League. Als je naar landen gaat waar ze niet scouten maar wel dik betalen, dan kun je met slechtere cijfers binnenkomen. Wel maar 9 goals in 27 wedstrijden Eredivisie. Als basisspeler zelfs maar 4 goals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 31 mei 2022 Share Geplaatst 31 mei 2022 Precies dat. Had het niet beter kunnen verwoorden. Moet wel iets bij nu ook Linssen de kuierlatten neemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 mei 2022 Share Geplaatst 31 mei 2022 Vind het ook niet erg dat hij niet terugkomt. Gaat waarschijnlijk ook nooit zo goede cijfers overleggen en de held zijn als dit seizoen. Kan ook alleen maar tegenvallen. Voegt voetballend ook niet superveel toe, op het drukzetten na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 31 mei 2022 Share Geplaatst 31 mei 2022 14 minuten geleden zei PJHoutman: International, net zijn eerste goal voor Nigeria. Topscorer Conference League. Als je naar landen gaat waar ze niet scouten maar wel dik betalen, dan kun je met slechtere cijfers binnenkomen. Wel maar 9 goals in 27 wedstrijden Eredivisie. Als basisspeler zelfs maar 4 goals. Oh eens hoor. Maar zou die het dan puur om geld doen? Hij zou bij Feyenoord 1 van de topsalarissen worden begreep ik, dat is rond de miljoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 mei 2022 Share Geplaatst 31 mei 2022 15 minuten geleden zei Arezo: Precies dat. Had het niet beter kunnen verwoorden. Moet wel iets bij nu ook Linssen de kuierlatten neemt. Hebben nu vier man voorin; Sinisterra, Alireza, Wålemark en Danilo. Azarkan komt daar mogelijk nog bij, heeft wel een goed half seizoen gedraaid, maar heeft m.i. nog baat bij een uitleenbeurt in de EDV - plus hij speelt op dezelfde positie als Alireza en Wålemark. Als je dit zo ziet, dan denk ik dat er voorin nog minimaal drie spelers bij moeten. Eén spits en twee linksbuitens, want ik kan me niet voorstellen dat Sini blijft. Technisch gezien hebben we ook nog Bozenik, maar aangezien die zelfs in Dusseldorf geen pannenkoek raakt zien we die toch hopelijk nooit meer terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 31 mei 2022 Share Geplaatst 31 mei 2022 37 minuten geleden zei Elsjorro1990: Oh eens hoor. Maar zou die het dan puur om geld doen? Hij zou bij Feyenoord 1 van de topsalarissen worden begreep ik, dat is rond de miljoen? Willen worden. En daar zat ook de moeilijkheid. Ik denk dat de top ergens tussen de 1,2/1,5 ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 mei 2022 Share Geplaatst 31 mei 2022 Ik vraag me af wie de topsalarissen bij Feyenoord eigenlijk zijn. Senesi en Alireza denk ik? Sini kreeg zijn contractverlenging toen hij nog niet elke week beslissend was, Toornstra zal er wel net onder zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 31 mei 2022 Share Geplaatst 31 mei 2022 58 minuten geleden zei PJHoutman: Hebben nu vier man voorin; Sinisterra, Alireza, Wålemark en Danilo. Azarkan komt daar mogelijk nog bij, heeft wel een goed half seizoen gedraaid, maar heeft m.i. nog baat bij een uitleenbeurt in de EDV - plus hij speelt op dezelfde positie als Alireza en Wålemark. Als je dit zo ziet, dan denk ik dat er voorin nog minimaal drie spelers bij moeten. Eén spits en twee linksbuitens, want ik kan me niet voorstellen dat Sini blijft. Technisch gezien hebben we ook nog Bozenik, maar aangezien die zelfs in Dusseldorf geen pannenkoek raakt zien we die toch hopelijk nooit meer terug. Conteh komt ook nog terug denk ik en Slory zal misschien aansluiten, maar dat lijkt me ook niet voldoende. 17 minuten geleden zei PJHoutman: Ik vraag me af wie de topsalarissen bij Feyenoord eigenlijk zijn. Senesi en Alireza denk ik? Sini kreeg zijn contractverlenging toen hij nog niet elke week beslissend was, Toornstra zal er wel net onder zitten. Bijlow zal daar ook bij in de buurt zitten denk ik. En ik vermoed dat ze Til ook +1 miljoen betalen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 mei 2022 Share Geplaatst 31 mei 2022 3 uur geleden zei PJHoutman: International, net zijn eerste goal voor Nigeria. Topscorer Conference League. Als je naar landen gaat waar ze niet scouten maar wel dik betalen, dan kun je met slechtere cijfers binnenkomen. Wel maar 9 goals in 27 wedstrijden Eredivisie. Als basisspeler zelfs maar 4 goals. Hij startte dan ook in de ED maar 9x in de basis en kwam 18x als invaller binnnen. Daarin 9 goals in de ED 6 in de ECII in 6 duels basis en 1x als invaller 6 goals . Maar ik snap dat club geen 4 miljoen voor iemand als hem over heeft die 27 is en in december 28 wordt, teveel risico en weinig restwaarde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 mei 2022 Share Geplaatst 31 mei 2022 Die 4 mil hadden ze voor hem over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 Heerlijk weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten