PJHoutman Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 Tegen Union Berlin heeft hij amper een balcontact gehad. Eén keer goed gejaagd maar dat kunnen Sini en Jahanbaksh ook. Trgen RKC speede hij wel aardig ja, had ook minimaal wel éèn goal kunnen opleveren als Dessers niet het intellect van een bos wortelen zou hebben. Zie hoe dan ook op dit moment niet echt een basisplaats voor hem, zal waarschijnlijk eerste invaller zijn voor de twee buitenspelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 Jahanbaksh blijft toch wel matig imo. Maakt heel vaak de verkeerde keuzes en mist wat techniek en snelheid. Heeft een voorzetje en goede wil, maar ben er nooit echt van onder de indruk geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 1 minuut geleden zei Socrates: Jahanbaksh blijft toch wel matig imo. Maakt heel vaak de verkeerde keuzes en mist wat techniek en snelheid. Heeft een voorzetje en goede wil, maar ben er nooit echt van onder de indruk geweest. Valt mij ook tegen. Wat me laatst vooral opviel is dat hij vaak klaar staat om een loopactie te maken, maar de sprint niet inzet waardoor de passende spelers nooit goed weten wanneer ze de bal diep moeten geven aan hem. Zorgt er vaak voor dat hij onzichtbaar is in een wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 Hij heeft ook niet de absolute snelheid, wat hem voorspelbaar maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 (bewerkt) Jahanbaksh vandaag niet in de basis. Lijkt erop dat zijn plek op rechtsbuiten ingenomen wordt door Toornstra of dat we weer voor een verkapte 4-4-2 gaan zoals tegen PSV. Opstelling is Bijlow; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Kökcu, Til, Toornstra; Sinisterra, Linssen Op zich opvallend dat Nelson niet start voor Alireza, al vind ik het prima om met Toornstra op rechts te spelen. Wel een heel ander type maar dat zou de effectiviteit van Pedersen wel eens flink ten goede kunnen komen. Ben tot nu toe ook wel te spreken over Aursnes dus een basisplaats lijkt me niet verkeerd. 24 oktober 2021 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Vind het prima. Aursnes kan prima ballen en vond Ali ook nog niet geweldig dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 1 uur geleden zei 007mark: Vind het prima. Aursnes kan prima ballen en vond Ali ook nog niet geweldig dit seizoen. Dat blijkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Dat hield niet over zeg. Veel verkeerde voorzetten en ballen die sowieso niet aankwamen, waardoor een grote uitslag er niet in zat. Vond Kokcu behoorlijk slecht vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Kokcu wilde weer veel te moeilijk doen, dan is het gewoon slecht. Begreep iemand waarom Slot niet eerder een frisse aanvaller bracht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Snap überhaupt niet waarom hij maar 2 man wisselde. Was toch 20 minuten voor tijd al duidelijk dat bij Sini, Linssen, Kokcu en Til het beste er vanaf was. Maar goed, zwaarbevochten overwinning terwijl dat niet nodig was. De Bermudadriehoek lijkt de laatste tijd wel op een babybadje zo makkelijk krijgen we goals tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Nelson kwam naar Feyenoord om zichzelf te laten zien en mag 2 minuten invallen in een lastige pot tegen Cambuur. Goed teken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Nou ja, het was een slechte wedstrijd, wel drie punten. Verdediging moet echt wel beter trouwens. Wederom een fout van Senesi vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 oktober 2021 Share Geplaatst 27 oktober 2021 https://www.fr12.nl/nieuws/mark-koevermans-stapt-op-bij-feyenoord Triest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 28 oktober 2021 Share Geplaatst 28 oktober 2021 Kaartje voor het uitvak in Berlijn ook binnen Alleen dat omwisselen in Rotterdam is wel klote, had het liever in Berlijn gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 oktober 2021 Share Geplaatst 31 oktober 2021 Is Dick vandaag een dagje langs de lijn als invalcoach? Werkelijk waar niet om aan te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 oktober 2021 Share Geplaatst 31 oktober 2021 Toornstra slechte pot, terecht gewisseld. Pedersen ook weer echt een droevig niveau vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 oktober 2021 Share Geplaatst 31 oktober 2021 Gefeliciteerd met de winst qua begroting wise de beste presterende ploeg uit Rotterdam Winst =winst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 31 oktober 2021 Share Geplaatst 31 oktober 2021 Geluk van een kampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Ik las hier en daar wat kritiek op Jahanbaksh na Sparta en ik vroeg me af hoe jullie er tegenaan kijken? Ik vond hem eigenlijk best goed. Paar goede acties, twee goede schoten ook die Okoye maar nipt kon redden. Je ziet imo wel dat hij gewend is ook dicht bij de goal nog te combineren en dat de wisselwerking met Linssen daardoor niet bepaald gelukkig is. Wat dat betreft had hij denk ik meer nut gehad met spitsen als Jørgensen of Pellè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 7 uur geleden zei PJHoutman: Ik las hier en daar wat kritiek op Jahanbaksh na Sparta en ik vroeg me af hoe jullie er tegenaan kijken? Ik vond hem eigenlijk best goed. Paar goede acties, twee goede schoten ook die Okoye maar nipt kon redden. Je ziet imo wel dat hij gewend is ook dicht bij de goal nog te combineren en dat de wisselwerking met Linssen daardoor niet bepaald gelukkig is. Wat dat betreft had hij denk ik meer nut gehad met spitsen als Jørgensen of Pellè. Jahanbakhsh brengt nog totaal niet wat er van hem verwacht wordt. Echter was hij in deze partij de gevaarlijkste speler aan Feyenoord kant. Nu zegt dat niet zo veel, want we hebben op het schotje van hem uit de corner in de verre hoek (goede redding) en de grote kans van Linssen begin tweede helft niks gecreëerd. Doorgaans zie je Til, Linssen, Sini, Toornstra best leuk met elkaar combineren en die voelen elkaar prima aan. Dat zie ik wat minder met Jahanbakhsh. Die is de afgelopen maanden toch een klein beetje een vreemde eend in de bijt gebleken. wat je zegt kan wel kloppen. Ik heb even opgezocht in welk seizoen hij zo goed was bij AZ. Hij speelde toen met Weghorst naast hem. Zo'n type spits, net als Jørgensen of Pellè, ligt hem veel beter dan een valse spits als Linssen denk ik. Denk trouwens ook een beetje aan je nachtrust he PJ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Resten van de Berlijnse Muur volkalken met je clubnaam, hoe fucking idioot denk je dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Alsof die Duitsers 80 jaar geleden zoveel oog hadden voor Rotterdams cultureel erfgoed. Schandalig natuurlijk, denk dat iedere Feyenoorder met meer dan 1,5 hercencel het daar mee eens is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Dit zijn dezelfde mensen die bij bestuursleden in de tuin staan om onvriendelijk te vertellen dat zij diegene zijn die de club verkankeren he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Ach niet te zwaar tillen aan dit, morgenochtend de spuit erop (of misschien nu al) en binnen 15minuten is het weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 16 minuten geleden zei MetalMichael: Alsof die Duitsers 80 jaar geleden zoveel oog hadden voor Rotterdams cultureel erfgoed. Schandalig natuurlijk, denk dat iedere Feyenoorder met meer dan 1,5 hercencel het daar mee eens is. Ik heb je post gerapporeerd vanwege de eerste zin. Als je alleen die tweede zin had gepost, had ik het niet hoeven doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten