Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Tegen Union Berlin heeft hij amper een balcontact gehad. Eén keer goed gejaagd maar dat kunnen Sini en Jahanbaksh ook. 

Trgen RKC speede hij wel aardig ja, had ook minimaal wel éèn goal kunnen opleveren als Dessers niet het intellect van een bos wortelen zou hebben. 

Zie hoe dan ook op dit moment niet echt een basisplaats voor hem, zal waarschijnlijk eerste invaller zijn voor de twee buitenspelers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Socrates:

Jahanbaksh blijft toch wel matig imo. Maakt heel vaak de verkeerde keuzes en mist wat techniek en snelheid. Heeft een voorzetje en goede wil, maar ben er nooit echt van onder de indruk geweest. 

Valt mij ook tegen. Wat me laatst vooral opviel is dat hij vaak klaar staat om een loopactie te maken, maar de sprint niet inzet waardoor de passende spelers nooit goed weten wanneer ze de bal diep moeten geven aan hem. Zorgt er vaak voor dat hij onzichtbaar is in een wedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jahanbaksh vandaag niet in de basis. Lijkt erop dat zijn plek op rechtsbuiten ingenomen wordt door Toornstra of dat we weer voor een verkapte 4-4-2 gaan zoals tegen PSV. 

Opstelling is Bijlow; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Kökcu, Til, Toornstra; Sinisterra, Linssen 

Op zich opvallend dat Nelson niet start voor Alireza, al vind ik het prima om met Toornstra op rechts te spelen. Wel een heel ander type maar dat zou de effectiviteit van Pedersen wel eens flink ten goede kunnen komen. Ben tot nu toe ook wel te spreken over Aursnes dus een basisplaats lijkt me niet verkeerd.  

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las hier en daar wat kritiek op Jahanbaksh na Sparta en ik vroeg me af hoe jullie er tegenaan kijken? Ik vond hem eigenlijk best goed. Paar goede acties, twee goede schoten ook die Okoye maar nipt kon redden. 

Je ziet imo wel dat hij gewend is ook dicht bij de goal nog te combineren en dat de wisselwerking met Linssen daardoor niet bepaald gelukkig is. Wat dat betreft had hij denk ik meer nut gehad met spitsen als Jørgensen of Pellè. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei PJHoutman:

Ik las hier en daar wat kritiek op Jahanbaksh na Sparta en ik vroeg me af hoe jullie er tegenaan kijken? Ik vond hem eigenlijk best goed. Paar goede acties, twee goede schoten ook die Okoye maar nipt kon redden. 

Je ziet imo wel dat hij gewend is ook dicht bij de goal nog te combineren en dat de wisselwerking met Linssen daardoor niet bepaald gelukkig is. Wat dat betreft had hij denk ik meer nut gehad met spitsen als Jørgensen of Pellè. 

Jahanbakhsh brengt nog totaal niet wat er van hem verwacht wordt. Echter was hij in deze partij de gevaarlijkste speler aan Feyenoord kant. Nu zegt dat niet zo veel, want we hebben op het schotje van hem uit de corner in de verre hoek (goede redding) en de grote kans van Linssen begin tweede helft niks gecreëerd. 

Doorgaans zie je Til, Linssen, Sini, Toornstra best leuk met elkaar combineren en die voelen elkaar prima aan. Dat zie ik wat minder met Jahanbakhsh. Die is de afgelopen maanden toch een klein beetje een vreemde eend in de bijt gebleken. wat je zegt kan wel kloppen. Ik heb even opgezocht in welk seizoen hij zo goed was bij AZ. Hij speelde toen met Weghorst naast hem. Zo'n type spits, net als Jørgensen of Pellè, ligt hem veel beter dan een valse spits als Linssen denk ik.

Denk trouwens ook een beetje aan je nachtrust he PJ!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei MetalMichael:

Alsof die Duitsers 80 jaar geleden zoveel oog hadden voor Rotterdams cultureel erfgoed. :mmm:

Schandalig natuurlijk, denk dat iedere Feyenoorder met meer dan 1,5 hercencel het daar mee eens is.

Ik heb je post gerapporeerd vanwege de eerste zin. Als je alleen die tweede zin had gepost, had ik het niet hoeven doen :):mmm:

Link naar opmerking
Deel via andere websites