Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Ben er wederom ingetrapt na zondag. Denken dat het nog een mooi seizoen gaat worden als ze zo zouden blijven voetballen, maar eigenlijk konden dit weten. Collectieve wanprestatie vandaag, met Malacia, Berghuis en Kökcü voorop. Afgelopen zondag was helaas een incident.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk, dat die Pratto weinig is, dat kun je misschien na 3 wedstrijden wel zeggen.

Maar hoe die Advocaat weer over hem praat na de wedstrijd is echt gênant, dan heeft die een jaar lang lopen zeuren over een spits en dan krijg je dit gedoe. Wat is dat toch van die man om zijn eigen spelers af te zeiken en 0 vertrouwen te geven?  Nu zal ik weer zogenaamd anti Advocaat zijn, maar daar heeft dit gewoon helemaal niks mee te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei cimbomcu:

Kijk, dat die Pratto weinig is, dat kun je misschien na 3 wedstrijden wel zeggen.

Maar hoe die Advocaat weer over hem praat na de wedstrijd is echt gênant, dan heeft die een jaar lang lopen zeuren over een spits en dan krijg je dit gedoe. Wat is dat toch van die man om zijn eigen spelers af te zeiken en 0 vertrouwen te geven?  Nu zal ik weer zogenaamd anti Advocaat zijn, maar daar heeft dit gewoon helemaal niks mee te maken.

Ah prima, ik verwacht vanaf nu louter positieve reacties van je als Ajax een speler haalt voor welke positie dan ook. Blijkbaar is het enige vereiste van een nieuwe speler dat hij op een positie kan spelen die onderbezet is, waarbij kwaliteiten dus ondergeschikt zijn. Weten we dat ook weer he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De beste man is 32, die hoef je echt niet meer te sugercoaten en vertrouwen te geven. Die is gehaald om dé spits te zijn en brengt het in zijn eerste wedstrijden gewoon niet. Het is niet zo dat hij hem even lekker twee maanden kan laten wennen. Nee, als je als "grote meneer" van 32 binnenkomt, dan moet je er gewoon meteen staan. Trouwens, na drie trainingen in de basis, hoeveel vertrouwen heb je nodig?

Wedstrijd verder niet gezien vanwege bezoek, maar las dat Advocaat had gezegd dat hij veel te weinig bracht. 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja. Er is geen tijd om hem rustig te laten wennen. Dat weet hij ook. Daarnaast heeft de jeugd ook niet echt laten zien dat ze al goed genoeg zijn toch? En dan doel ik op de jeugd die nu veel op de bank zit als opvulling: Azarkan, Bannis, Wehrmann. Hebben gewoon nog 2 jaar nodig. 

Resultaten op de korte termijn, dat is het enige waar Dick mee bezig is. Kun je het mee eens zijn of niet, maar dat is waar hij zich op richt. En daar moet alles voor wijken. Meedoen of afhaken.  

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei MetalMichael:

Ja. Er is geen tijd om hem rustig te laten wennen. Dat weet hij ook. 

Resultaten op de korte termijn, dat is het enige waar Dick mee bezig is. Kun je het mee eens zijn of niet, maar dat is waar hij zich op richt. En daar moet alles voor wijken. Meedoen of afhaken.  

Hij weet toch de situatie van Feyenoord? Had dan gekapt met zeiken dan had je Pratto niet gehad. Hij serveert hem gewoon af na minimale aantal minuten, dat is het probleem. Dan zet je hem gewoon lekker op de bank neer, maar ga je niet in het openbaar roepen dat hij al genoeg kansen heeft gehad om zich te laten zien, dat het te weinig is, dat hij daarom eruit werd gehaadl bla bla.

Ben benieuwd wat de TD hiervan vind.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom zou je dat niet tegen een 32-jarige spits, gehuurd van Riverplate omdat Jorgensen niet echt in de beste vorm van zijn leven zit, die na drie trainingen direct in de basis mocht beginnen, kunnen zeggen? Bang dat zijn tere zieltje gekrenkt wordt. 

Kom op, we willen topsportmentaliteit. Deze man is er voor de korte termijn bijgehaald. Dan moet je vanaf minuut 1 presteren. Doe je dat niet, dan hoor je dat van Dick. 

Dick is vrij zwart-wit. Je voldoet, of je voldoet niet. Voldoe je, prima, dat is zijn norm. Hij zal niet direct met complimenten gaan strooien, dat is gewoon wat hij van je verwacht. Voldoe je niet, dan hoor je dat. En niet met gesuikerde woorden, gewoon recht voor zijn raap. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja die act geloof ik ook niet in. Je moet niet in de Dick Advocaat show trappen die bij elke werkgever net doet of zijn ploeg weinig voorstelt zodat zijn prestaties als heel bijzonder worden beschouwd.

Maar een elftal met normaal gesproken Bijlow, Haps, Spahic, Senesi, Fer, Berghuis en Sinistera is een uitstekend elftal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei MetalMichael:

Waarom zou je dat niet tegen een 32-jarige spits, gehuurd van Riverplate omdat Jorgensen niet echt in de beste vorm van zijn leven zit, die na drie trainingen direct in de basis mocht beginnen, kunnen zeggen? Bang dat zijn tere zieltje gekrenkt wordt. 

Kom op, we willen topsportmentaliteit. Deze man is er voor de korte termijn bijgehaald. Dan moet je vanaf minuut 1 presteren. Doe je dat niet, dan hoor je dat van Dick. 

Dick is vrij zwart-wit. Je voldoet, of je voldoet niet. Voldoe je, prima, dat is zijn norm. Hij zal niet direct met complimenten gaan strooien, dat is gewoon wat hij van je verwacht. Voldoe je niet, dan hoor je dat. En niet met gesuikerde woorden, gewoon recht voor zijn raap. 

Met als resultaat een spits waar je dus een jaar lang over zit te zeiken die je afserveert, Bozenik die je afzeikt, Jorgensen die je geen goed hebt gedaan met zijn zelfvertrouwen. Misschien zou het ook aan de trainer kunnen liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei cimbomcu:

Met als resultaat een spits waar je dus een jaar lang over zit te zeiken die je afserveert, Bozenik die je afzeikt, Jorgensen die je geen goed hebt gedaan met zijn zelfvertrouwen. Misschien zou het ook aan de trainer kunnen liggen.

Okay, ik wilde hier eigenlijk niet inhoudelijk op ingaan omdat het me enorm voor de hand leek te liggen, maar nu toch nog maar even:

Advocaat loopt niet al een jaar te zeiken dat hij Pratto wil hebben, hij roept (imo terecht) dat we doelpunten missen. Haal je dan een 32-jarige logge vent die in de laatste 10 jaar amper meer dan 5 goals per seizoen maakte én in zijn eerste drie wedstrijden 3 100% kansen mist en verder weinig toevoegt, dan kan ik me goed voorstellen dat Advocaat daar niet heel erg vrolijk van wordt. 

Wat Advocaat ermee wil bereiken? Ik weet het niet, mogelijk dat er een beter elftal komt te staan. Mogelijk is het gewoon het uiten van zijn frustratie over het feit dat de spits die er dan na lang zeuren éindelijk is, niet voldoet, waardoor je zowel als club als al trainer geen reet opschiet. 

Mogelijk is hij gefrustreerd omdat hij hoopte Jørgensen vaarwel te kunnen zeggen en hij hem nu weer als eerste spits moet gaan behandelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites