frietsaus Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 4 minuten geleden zei MetalMichael: Je kan toch niet zondag met droge ogen weer met Botteghin, Narsingh en zonder spits aan komen zetten. En zonder keeper! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 https://twitter.com/Plevla1/status/1177318309710180358 Pijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 (bewerkt) Godverdomme gemist. Had een avondje lachen kunnen zijn zie ik. Ga nu de beelden kijken. Komt uiteraard geen nabeschouwing he, bekijk het nu lekker naief en onschuldig allemaal. 1-0: Heel lullig dat Boadu geen rekening houdt met de positie van Ié. Hoe kun je nou zo asociaal iemand in de kou laten staan? Ah het DSMmetje sloeg weer toe zie ik. Wat een enorme klapmongool is dat zeg. Kan er wel van genieten hoor nu. Heeft toch wel wat. Genieten bij die 3-0. Ericje ericje ericje. Zouden ze het expres doen? 26 september 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 Verdomme @Magikarp, jouw analyse keek ik zo enorm naar uit. Dit is de grootste teleurstelling van de avond!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 4 minuten geleden zei MrMHB: Verdomme @Magikarp, jouw analyse keek ik zo enorm naar uit. Dit is de grootste teleurstelling van de avond!! Heb je vorige week al ingelicht hierover, dacht ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 3 minuten geleden zei Magikarp: Heb je vorige week al ingelicht hierover, dacht ik? Ik verdring moeilijke dingen vrij snel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 Zojuist zei MrMHB: Ik verdring moeilijke dingen vrij snel! Begrijpelijk. Botteghin ook denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 (bewerkt) Zojuist zei Magikarp: Begrijpelijk. Botteghin ook denk ik En die 2 3 andere clowns achterin?? 26 september 2019 bewerkt door MrMHB Fout aantal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 (bewerkt) 17 minuten geleden zei MrMHB: En die 2 3 andere clowns achterin?? Ié begrijpt het denk ik gewoon niet. Die weet niet wat er gebeurt, zo onnozel kijkt ie uit die oogkassen. Haps idemdito denk ik, die moeten ze gewoon op rugby zetten. Hard naar voren rennen en voor je terug moet ligt het spel stil dus tijd zat. Geertruida hadden ze nooit op welke sport dan ook moeten zetten. Neem aan dat je 4 bedoelt, met Vermeer? Daar maak ik geen woorden meer aan vuil maar heb niet het idee dat die er veel aan kon doen. Bij de 2e goal misschien, maar er was een herhaling waarbij je goed zag dat Ié ervoor stond maar als een oud wijf zn lichaam wegdraaide en hem volgens mij nog licht schampte. Vermeer kon niks zien, en al zag ie het had ie er nooit op tijd gelegen. Als hij dat kon zou die niet bij Feyenoord keepen. Nog maar eens de bevestiging dat het een goede keuze was om dat clubje niet meer serieus te nemen zolang Stam er zit: Citaat Jaap Stam neemt het na de pijnlijke nederlaag van Feyenoord tegen AZ in De Kuip op voor de spelersgroep. De trainer is van mening dat spelers er alles aan doen om tot een goed resultaat te komen en dat de inzet en bereidheid op orde is. ''De spelers hoeven zich niet te schamen. Ik begrijp wel waar het vandaan komt, maar spelers doen het niet expres. Ze hebben de beste intenties en willen het maximale eruit halen. Alleen als het tegenzit dan zit het ook echt tegen,'' vertelt Jaap Stam in gesprek met FOX Sports. ''Je speelt tegen een ploeg die goed kan voetballen en als je dan druk wil zetten moet je proberen de ruimtes klein te houden. Wanneer de ruimtes groot worden hebben ze de kwaliteit om er tussen door te voetballen en dan moet je achteruit lopen. Als dat regelmatig gebeurt krijgt het publiek de indruk dat het heel moeilijk is of dat ze niet willen of kunnen. Dat is natuurlijk niet het geval.'' Al met al hing er in de Feyenoord-kleedkamer een grafstemming, stelde Stam. ''Het was heel stil, iedereen was heel teleurgesteld. We hebben vandaag niet genoeg gebracht om het AZ heel moeilijk te maken.'' Maar, zo sloot hij hoopvol af: ''We hebben een aantal mogelijkheden gehad om de trekker over te halen. Doe je dat, dan loopt het net even wat anders.'' Wat een uitspraken zeg. Dit zeg je tegen de F-pupillen als ze er met 18-0 af zijn gegaan. Die laatste zin is wel het hoogtepunt moet ik zeggen, vooral met in het achterhoofd: Al heeft ie wel een punt. Wordt het geen 0-3 maar 3-3. Touché Jaap. Touché. 26 september 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 55 minuten geleden zei Regis: https://twitter.com/Plevla1/status/1177318309710180358 Pijnlijk. Leuk om Stam als zondebok aan te wijzen, maar daar geloof ik niet zo in. 2e tweet: VDH/Botteghin afkraken. 4e tweet: halen van een centrale verdediger is geen prio. Ok. 34 minuten geleden zei Magikarp: Genieten bij die 3-0. Ericje ericje ericje. Zouden ze het expres doen? Dat ga je bijna hopen he. Is onze aanvoerder goddomme. Hoe vond je Tapia? Vond het persoonlijk een domme wissel toen hij naar de kant ging, aangezien Toornstra duidelijk op was. Daardoor werd je volledig overlopen. Kokcu wisselen voor Larsson was ook bezopen. Enige balans die je nog had was toen ook direct weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 2 minuten geleden zei 007mark: Hoe vond je Tapia? Vond het persoonlijk een domme wissel toen hij naar de kant ging, aangezien Toornstra duidelijk op was. Daardoor werd je volledig overlopen. Kokcu wisselen voor Larsson was ook bezopen. Enige balans die je nog had was toen ook direct weg. Geen idee. Niks van gezien in de samenvatting denk ik. Kokcu wisselen is lekker makkelijk en veilig, de jonge jongen. Stam is ook allergisch voor echt voetbal, maar dat zie je al in de interviews. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 Die Jaap is ook geen afStammeling van iemand met een normaal functionerend brein of wel? Die wissels en bepaalde keuzes die hij telkens weer maakt. Zijn interviews, teringjantje... dat is gewoon de supporters/fans/liefhebbers (al zal die laatste groep niet naar Feyenoord kijken als ze verstand hebben) in de maling nemen. Het halen van die Ierse Liam McMidget-Kelly. Het blijven vasthouden aan die 2 iq-loze mannetjes in t centrum. De veilige wissel van Kökcü, zal me niet verbazen als die zondag niet eens meer in de basis staat. DSMmetje (leen ik even van onze psych) strijkt een topsalaris op toch? Die tackle leek meer op cagefighting dan op voetbal. Wat een idioot... Die Tapia was 2 wedstrijden goed en teert daar de rest van het seizoen al op. Snap niet dat die Daab een sterkhoudert is bij Peru. Narsingh, mag ik een teiltje of doe maar gelijk een heel zwembad. Ik zou alleen Sinisterra en Kökcü houden, Burger uitlenen en de rest eruit bonjouren. Met Boerenkoolstra ga je de oorlog ook niet winnen, leuk ja in een goed functionerend team maar niet meer dan een meevoetballertje. En nu zouden hij en DSM de kar moeten trekken?? Haha, nou nee...dat gaat niet gebeuren. Narsingh heh, die heeft nog minder voetballend vermogen dan mijn manke, terminaal zijnde cavia. Ik kijk zondag toch maar weer, maar Feyenoordsupporter/fan/aanhanger/whatever zijn is gewoon zelfkastijding van de bovenste plank. Aan de andere kant het is ook goed amusement, alhoewel mensen met hart voor de club gaan gewoon dood van binnen (en hun ogen worden gepijnigd). Ik probeer de positieve kant te zien, maar dat is lastig. Iig: ik zou zondag eens een behoorlijk ander team opstellen. Gewoon de volgende mensen van vandaag passeren: Vermeertje, Eric IQ, Edgar IQ, DSM, Narsingh, Daabia, Gertruda, slappe Haps. Kökcü, Sinisterra en die meevoetballert mogen blijven staan wat mij betreft. De rest ben ik ondertussen (of nu al) beu. Ik ben serieus benieuwd hoeveel minder seizoenskaarten er volgend seizoen zijn als het zo doorgaat... Ik denk dat het wel een procentje of 25 naar beneden gaat. Even genoeg flauw doen... Deze club gaat me nog steeds aan het hart, maar dit wanbeleid leidt nergens toe. Ja tot een 1/3 gevuld stadion straks wat veel geld heeft gekost. Ik heb in het rampjaar met meneertje Been een seizoenskaart gehad, maar ik heb het toch wel te doen met de mensen die nu wedstrijd na wedstrijd gaan! Als Feyenoorder heb je eelt op je ziel, en ben je niet bepaald verwend. Tegen beter weten in hoop ik toch nog op een succesvol vervolg van het seizoen, maar ik vrees dat t wel eens 12-13de plek zou kunnen worden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattihamstra Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 Was 90 minuten lang genieten van een trainingspartijtje van az in de kuip. ze zijn letterlijk op elke positie volledig afgetroefd. Jaap is het ook helemaal kwijt natuurlijk want hoe kan je in godsnaam kokcu er vanaf halen voor larsson. En dan dat interview dat de spelers zich niet hoeven te schamen!!! We zijn hier godverdomme niet bij dos kampen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 Stam is volgens mij niet de juiste trainer voor Feyenoord. Tactisch klopt het niet, zijn opstellingen en zijn wissels helpen niet om een wedstrijd te doen kantelen. De keuze voor Stam heb ik nooit begrepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei MrMHB: ik zou zondag eens een behoorlijk ander team opstellen. Gewoon de volgende mensen van vandaag passeren: Vermeertje, Eric IQ, Edgar IQ, DSM, Narsingh, Daabia, Gertruda, slappe Haps. Wie zou je opstellen? Evora; Malacia, Arte Rojocampos, ???, Hall? (want Karsdorp kan ook niet); Fer, Kokcu, Toornstra; Sinisterra, Bannis, ??? Dan weet je zeker dat het niks wordt, maar ze maken wel wat vlieguren. Zie het alleen in enkel Bannis zitten, van de nieuwe namen. En Rojocampos dan want voor 7 mil moet dat de verlosser wel zijn. Maar daar schiet je weinig mee op. Het is in potentie hooguit het niveau wat er nu al staat, en momenteel dus nog een stuk minder. Voordat we hier overigens allemaal een drama van gaan maken, wat was de xG deze pot? Schijnt dat er een stijgende lijn aan moet komen dus wie weet vegen we Porto en dat clubje uit amsterdam wel van het veld. Dit zal wel wéér een outlier zijn. Statistiek trekt gelijk, zou je zeggen. Over een goede sample dan. @007mark @007mark @007mark 3 uur geleden zei Regis: Zondag Twente en daarna Porto. Gaat een pijnlijk weekje worden denk ik zo.. En 27 Oktober komen jullie naar Amsterdam. Kan nu al niet wachter erop 3 uur geleden zei 007mark: Hiervoor ga ik speciaal een TOTO-account openen, mijn spaarekening legen, en alles inzetten op Ajax over 4,5 goals. Kan niet misgaan. Je kan Twente 2 goals en Porto -2.5 handicap ook wel pakken. Al schat ik die odds, bij bookmakers die goed bij hun paasei zijn, in op 1.50 en 1.40. Opzich niet verkeerd natuurlijk. Schijnt dat je bij de banken een lager percentage krijgt Denk dat Ajax to win 1.20 wordt, met 4.5 goals op 2.50-2.90 ongeveer. Al is 1.30 gepast. 26 september 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 september 2019 Share Geplaatst 27 september 2019 7 uur geleden zei Magikarp: Voordat we hier overigens allemaal een drama van gaan maken, wat was de xG deze pot? Schijnt dat er een stijgende lijn aan moet komen dus wie weet vegen we Porto en dat clubje uit amsterdam wel van het veld. Dit zal wel wéér een outlier zijn. Statistiek trekt gelijk, zou je zeggen. Over een goede sample dan. @007mark @007mark @007mark Ik zou inderdaad nog kijken naar alle wedstrijden van dit seizoen, maar daar heb ik 1. Geen tijd voor 2. Geen zin in Als ik gister weer 90 minuten zit te schuimbekken op de bank heb ik weer meer dan genoeg tijd in die club gestoken. En zondag ga ik nogmaals proberen om niet boos te worden. Zal je vertellen: het gaat niet lukken. Statistieken van Feyenoord-AZ stond nog niet op de Twitter van 11tegen11 trouwens. Zal vandaag wel even in de gaten houden. Maar eerlijk gezegd zal het mij op dit moment ook een ruk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 september 2019 Share Geplaatst 27 september 2019 9 uur geleden zei 007mark: Leuk om Stam als zondebok aan te wijzen, maar daar geloof ik niet zo in. 2e tweet: VDH/Botteghin afkraken. 4e tweet: halen van een centrale verdediger is geen prio. Ok. Hij kraakt in die 2e tweet vooral de tactiek af als je met VDH/Botteghin speelt. Wat ook klopt, want als je 2 van zulke slakken hebt lopen moet je niet te hoog spelen en ruimte achter ze weggeven. In het kampioensseizoen werd er wel een tactiek gespeeld die hun kwaliteiten naar voren bracht en toen was Botteghin een van de beteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 27 september 2019 Share Geplaatst 27 september 2019 Haha geweldig om dit allemaal te lezen, maar één vraagje waar staat DSM voor. Ik snap dat dat berghuis moet wezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 september 2019 Share Geplaatst 27 september 2019 5 minuten geleden zei ErikEagles: Haha geweldig om dit allemaal te lezen, maar één vraagje waar staat DSM voor. Ik snap dat dat berghuis moet wezen. Magikarp copyright: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 27 september 2019 Share Geplaatst 27 september 2019 Haha OK, bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 september 2019 Share Geplaatst 27 september 2019 (bewerkt) Ik zit nu die samenvatting te kijken en er gaan wel echt constant dezelfde dingen mis. Wijndal die 3x over Idrissi heen komt en alle ruimte krijgt om die bal voor te geven op 10 meter van de goal. Logisch dat 'ie er bij die 3e poging in gaat. En die tackle van Berghuis man Dat is gewoon minstens 5 wedstrijden schorsing normaal gesproken, geen enkele intentie om de bal te raken (zowel dan heeft hij echt een zwakzinnig verstand, oh wacht...) Edit: Wat doet Botteghin bij die 3e goal Lachwekkend. Overigens, xG-plot zal wel in voordeel AZ zijn, maar niet heel veel. Zo'n afstandsschot van Stengs gaat er lang niet altijd in, en Feyenoord heeft ook wel een aantal prima kansen gehad, ze hadden prima moeten scoren. Denk zo'n 1-2 oid. 27 september 2019 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 september 2019 Share Geplaatst 27 september 2019 Stond Berghuis rechtsbuiten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 27 september 2019 Share Geplaatst 27 september 2019 12 uur geleden zei Regis: https://twitter.com/Plevla1/status/1177318309710180358 Pijnlijk. Wat een bullshit Frank. Laten we gewoon beginnen met bestuursfuncties goed invullen en geen zaakwaarnemers het beleid laten bepalen. Deze club is echt een mega chaos man, ik kan het echt niet aanzien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 september 2019 Share Geplaatst 27 september 2019 Andere bron dan normaal, maar heb toch wat gevonden @Magikarp @Rogier. En volgens de volgende bron zou Feyenoord eigenlijk 5e moeten staan. https://www.tussendelinies.nl/data-dashboard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 september 2019 Share Geplaatst 27 september 2019 (bewerkt) Zou moeten? Nee hoor. Je staat waar je hoort. Moet je maar scoren. Essentieel. Zo kan ik ook andere factoren weglaten en dan zeggen dat Emmen eigenlijk 2e hoorde te staan. Moet lachen om alle berichten nu. 'Crisis in de Kuip' 'Wanbeleid' etc. Dat roep ik al een tijdje hoor jongens maar @Lazy moet ff zn best doen om dit wat zichtbaarder te maken bij het grote publiek. Dan heb je als MU goud in handen, met kenners als Magikarp, 007mark, Jespresso en E2E. 27 september 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten