cimbomcu Geplaatst 1 april 2019 Share Geplaatst 1 april 2019 Op 31-3-2019 om 17:58 zei PJHoutman: Omdat hij niet kan trainen, een verschrikkelijke lul is/als voetballer was, en op geen enkele manier bij Feyenoord past. 1. Waarom kan die niet trainen? Hoe weet je dat. 2. Waarom is/was het een lul 3. Waarom past die niet bij Feyenoord? Ben gewoon benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 april 2019 Share Geplaatst 1 april 2019 41 minuten geleden zei cimbomcu: 3. Waarom past die niet bij Feyenoord? Veel te veel titels gewonnen, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 Nou was zowaar een best goede pot vond ik. Hebben ook eigenlijk amper onder druk gestaan, wat natuurlijk wel hielp. Veel goede aanvallen gezien maar oh oh wat een gezeik weer met die VAR. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 7 uur geleden zei 007mark: Nou was zowaar een best goede pot vond ik. Hebben ook eigenlijk amper onder druk gestaan, wat natuurlijk wel hielp. Veel goede aanvallen gezien maar oh oh wat een gezeik weer met die VAR. Had 9-0 kunnen zijn, Heerenveen was echt dramatisch. Vond alleen Larsson echt matig, rest heeft een goede pot gespeeld. Hoezo gezeik met de VAR? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 Vond alleen die met de overtreding van Larson een beetje discutabel. Snap niet zo goed dat Kuipers dat eerst ziet/beoordeelt en dat de var dan de goal daarop afkeurt. Had niets met de situatie verder te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei MetalMichael: Vond alleen die met de overtreding van Larson een beetje discutabel. Snap niet zo goed dat Kuipers dat eerst ziet/beoordeelt en dat de var dan de goal daarop afkeurt. Had niets met de situatie verder te maken. Is wel een overtreding in de aanval, natuurlijk. Verdedigers raken er door afgeleid. Het is niet alsof het helemaal aan de andere kant van het veld gebeurde. Denk ook dat het er mee te maken had (visueel) dat Jorgensen aanzet op het moment dat hij de Heerenveen-speler naar de grond ziet gaan. Of dat bewust is of niet, weet ik niet, maar hij had de schijn behoorlijk tegen. Vond het best een begrijpelijke beslissing. Wel zonde, want hij zat er knap in en was goed geweest voor Nico's zelfvertrouwen. 5 april 2019 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 Naar mijn mening was de ´overtreding´ van Larsson niet genoeg om als VAR te roepen dat Kuipers moet gaan kijken. VAR mag namelijk alleen ingrijpen als de scheids er 100% naast zit. Nou die goal van Berghuis, tsja buitenspel is buitenspel he. Penaltymoment met Haps wordt dan weer niet gegeven, terwijl dat gewoon een overtreding was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 Zojuist zei 007mark: VAR mag namelijk alleen ingrijpen als de scheids er 100% naast zit. Hier worden inderdaad nog te veel fouten gemaakt met de VAR, zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 55 minuten geleden zei 007mark: Naar mijn mening was de ´overtreding´ van Larsson niet genoeg om als VAR te roepen dat Kuipers moet gaan kijken. VAR mag namelijk alleen ingrijpen als de scheids er 100% naast zit. Nou die goal van Berghuis, tsja buitenspel is buitenspel he. Penaltymoment met Haps wordt dan weer niet gegeven, terwijl dat gewoon een overtreding was. Als er al contact was, wat ik sterk betwijfel, dan was het nooit genoeg voor een strafschop. Wat je zegt over dat de VAR alleen mag ingrijpen als de scheids er 100% naast zit is nieuw voor me, dat geldt alleen voor het overrulen van rode kaarten/doelpunten dacht ik. Maar hoe dan ook zat de scheids er hier 100% naast, dus terechte beslissing imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 100% naast... kun je er ook 25% naast zitten dan? ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 100% naast... kun je er ook 25% naast zitten dan? [emoji2955] Doet me denken aan Eddy Zoëy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 april 2019 Share Geplaatst 6 april 2019 21 uur geleden zei Rossi: 23 uur geleden zei Lazy: 100% naast... kun je er ook 25% naast zitten dan? Doet me denken aan Eddy Zoëy Bijna...bijna raak...oftewel...helemaal...helemaal mis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 april 2019 Share Geplaatst 13 april 2019 Wat heb ik weer een ongelofelijke kutpot zitten kijken. Jorgensen echt wat een droeftoeter. Clasie moet dan bij zo een wissel helemaal niet boos worden op de trainer. Die moet de catacomben inlopen en die Jorgensen even goed op zijn bek slaan. Moet ik nog woorden vuil maken aan Cuco Martina? Zijn beste actie van de wedstrijd was in ieder geval zijn wandeling naar de zijlijn toen hij gewisseld werd. Samen met Larsson en Vilhena weer de slechtste aan Feyenoordkant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 13 april 2019 Share Geplaatst 13 april 2019 52 minuten geleden zei 007mark: Wat heb ik weer een ongelofelijke kutpot zitten kijken. Jorgensen echt wat een droeftoeter. Clasie moet dan bij zo een wissel helemaal niet boos worden op de trainer. Die moet de catacomben inlopen en die Jorgensen even goed op zijn bek slaan. Moet ik nog woorden vuil maken aan Cuco Martina? Zijn beste actie van de wedstrijd was in ieder geval zijn wandeling naar de zijlijn toen hij gewisseld werd. Samen met Larsson en Vilhena weer de slechtste aan Feyenoordkant. In Cucwaus zijn verdediging, hij kan ook echt niet beter... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 april 2019 Share Geplaatst 14 april 2019 (bewerkt) https://www.ad.nl/dossier-eredivisie/van-persie-neemt-het-op-voor-jorgensen-het-was-een-klein-tikje~af1a4906/ wat vonden jullie? 14 april 2019 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 14 april 2019 Share Geplaatst 14 april 2019 Inderdaad een klein tikje. Maar oliedom en gewoon rood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 15 april 2019 Share Geplaatst 15 april 2019 Klein tikkie, maar nog altijd natrappen en dus rood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 april 2019 Share Geplaatst 15 april 2019 Nico twee wedstrijden schorsing en zowel hij als Clasie een boete. Prima, klaar en weer door. Nog ff dit seizoen afronden en dan kunnen ze na de zomer weer met een nieuw (positief) groepsproces beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 15 april 2019 Share Geplaatst 15 april 2019 (bewerkt) Tof stukje Feyenoord-gerelateerde graffiti gezien: 15 april 2019 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 april 2019 Share Geplaatst 15 april 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 15 april 2019 Share Geplaatst 15 april 2019 Lachwekkend en kansloos weer. Vaak geroemde Legioen lijkt steeds meer op een stel hele boze kinderachtige volwassenen. Denken dat ze allemaal beter te weten wat goed is voor de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 15 april 2019 Share Geplaatst 15 april 2019 (bewerkt) 3 uur geleden zei Jespresso: Lachwekkend en kansloos weer. Vaak geroemde Legioen lijkt steeds meer op een stel hele boze kinderachtige volwassenen. Denken dat ze allemaal beter te weten wat goed is voor de club. Het vaak geroemde Legioen was vooral op supportersgebied geprezen... En dat is al 15 jaar kansloos...met een uitzondering daar gelaten. Altijd de mond vol over de supporters van andere clubs, en zelf slechte support leveren... Eigen spelers uitfluiten, smakeloze spandoeken, smakeloze spreekkoren, hypocriet gedrag, ruzie tussen onderlinge groepen, eigen spelers onheus bejegenen buiten het stadion... Tja... Edit: Jan de Jong heeft al meer dan genoeg bewezen ongeschikt te zijn, had de weg van Gudde moeten vervolgen... Vind niet dat die dat nou zo erg doet, ook erg onhandig in de media. 15 april 2019 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 Het is toch onbegrijpelijk dat Gio niet genoemd wordt bij Real en Juve... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 april 2019 Share Geplaatst 20 april 2019 Terecht achterstand, lijkt weer nergens op. Echt heel droevig om naar te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 april 2019 Share Geplaatst 20 april 2019 Nou belangeijke overwinning toch. Knappe 2e helft en goede invalbeurt van St. Juste. Owja en Berghuis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten