PJHoutman Gepost May 24, 2019 Share Gepost May 24, 2019 Sjaak Troost nieuwe TD. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost May 24, 2019 Share Gepost May 24, 2019 Voor 1 jaar aangesteld en dan gaan we weer kijken voor een nieuwe TD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost May 24, 2019 Share Gepost May 24, 2019 Misschien moeten ze toch maar verder gaan met van Geel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost May 24, 2019 Share Gepost May 24, 2019 27 minuten geleden zei 007mark: Voor 1 jaar aangesteld en dan gaan we weer kijken voor een nieuwe TD Voorlopig zelfs tot en met 31 januari 2020. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost May 24, 2019 Share Gepost May 24, 2019 Eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik er van moet vinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost May 24, 2019 Share Gepost May 24, 2019 Zegt ook wel veel over de situatie bij Feyenoord dat ze met deze noodoplossing komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost June 20, 2019 Share Gepost June 20, 2019 Contracten van Jorgensen en Toornstra dus verlengd. Lijkt me voor beiden geen slechte zaak. Denk dat Nico erg gemotiveerd is om een goed seizoen te draaien. Krijgt nu natuurlijk ook alle kansen na het vertrek van Van Persie. Vind het persoonlijk ook nog steeds een goede spits, en is veel verder dan Vente. Toornstra altijd een prima selectielid geweest. Gaat je geen stap hoger brengen, maar scoort wel altijd een 7. Een beetje de James Milner van Feyenoord. Scoort ook nog regelmatig, dus prima. Nu hopen dat er ook nog wat nieuws komt met het doorschuiven van jeugd en/of enkele versterkingen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost June 20, 2019 Share Gepost June 20, 2019 Dit is een partij belangrijk jaar voor Feyenoord, als dit jaar kut gaat he goh maasgebouw achtige praktijken dan. Zou persoonlijk wel veel meer vertrouwen hebben in Japie dan Gio. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost June 20, 2019 Share Gepost June 20, 2019 Is ook de vraag wat realistisch is voor Feyenoord om als doelstelling te hebben. Kampioen worden? Lijkt met niet. Als je dit seizoen 'gewoon' weer 3e wordt (op minder dan 10 punten achter de kampioen), waarbij je jeugd veel ervaring opdoet, en je plaatst voor de EL-groepsfase. Dan denk ik dat je het nog niet eens zo slecht doet. Hopen op weer een mooi bekersucces en Europees Voetbal zo vroeg mogelijk weer veilig stellen voor het seizoen erop. Helaas is het namelijk totaal niet realistisch om aan het kampioenschap te denken. Zou wel heel erg grappig zijn als Feyenoord kampioen wordt, aangezien de Eredivisie kampioen van komend seizoen voor 99% zeker weer direct de CL-groepsfase in gaat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost June 20, 2019 Share Gepost June 20, 2019 2 minuten geleden zei 007mark: Is ook de vraag wat realistisch is voor Feyenoord om als doelstelling te hebben. Kampioen worden? Lijkt met niet. Als je dit seizoen 'gewoon' weer 3e wordt (op minder dan 10 punten achter de kampioen), waarbij je jeugd veel ervaring opdoet, en je plaatst voor de EL-groepsfase. Dan denk ik dat je het nog niet eens zo slecht doet. Hopen op weer een mooi bekersucces en Europees Voetbal zo vroeg mogelijk weer veilig stellen voor het seizoen erop. Helaas is het namelijk totaal niet realistisch om aan het kampioenschap te denken. Zou wel heel erg grappig zijn als Feyenoord kampioen wordt, aangezien de Eredivisie kampioen van komend seizoen voor 99% zeker weer direct de CL-groepsfase in gaat Ik vraag me af of dit met elkaar te combineren valt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost June 20, 2019 Share Gepost June 20, 2019 3 uur geleden zei cimbomcu: Dit is een partij belangrijk jaar voor Feyenoord, als dit jaar kut gaat he goh maasgebouw achtige praktijken dan. Zou persoonlijk wel veel meer vertrouwen hebben in Japie dan Gio. Op basis waarvan? Geldt voor beide statements. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superboeren Gepost June 20, 2019 Share Gepost June 20, 2019 Nick Marsman naar Feyenoord! Aankoopje hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost June 20, 2019 Share Gepost June 20, 2019 Wat een grap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost June 20, 2019 Share Gepost June 20, 2019 Vergeet wat ik hierboven zei. Schaal is binnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost June 20, 2019 Share Gepost June 20, 2019 En Vilhena is dus ook weg. Ben benieuwd hoe Feyenoord dat op gaat vangen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost June 20, 2019 Share Gepost June 20, 2019 (edited) 1 uur geleden zei Dysproz: En Vilhena is dus ook weg. Ben benieuwd hoe Feyenoord dit gaat vieren. Fixed. Opvangen is niet nodig, mits Feyenoord nu eens gewoon Ayoub opstelt. Zie 't nog best gebeuren dat ze een Sanna van der Streek bij Utrecht losweken. Edited June 20, 2019 by PJHoutman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost June 20, 2019 Share Gepost June 20, 2019 Vilhena voor 9 miljoen weg. Prima verkoop, moet gezegd worden. Vervanger op het middenveld lijkt me overbodig. Ben benieuwd hoe ze het gaan besteden. Rechtsback lijkt me prioriteit nummer 1. Volgend seizoen Kokcu op 10 met daarachter Toornstra en Ayoub zoals het er nu uitziet. Tikje riskant, maar kan wel werken. Ga er namelijk vanuit dat Tapia aan een Spaanse middenmotor wordt verkocht na de Copa America. Die heeft nog maar 1 jaar contract en die zie ik geen nieuw contract tekenen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost June 20, 2019 Share Gepost June 20, 2019 Ik zit trouwens te denken. Zou Toornstra niet gewoon een optie (kunnen) zijn voor de rechtsback? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frietsaus Gepost June 21, 2019 Share Gepost June 21, 2019 7 uur geleden zei Hwb: Ik zit trouwens te denken. Zou Toornstra niet gewoon een optie (kunnen) zijn voor de rechtsback? Idd, wist je trouwens dat Marsman voor de linksbuitenpositie is gehaald? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost June 21, 2019 Share Gepost June 21, 2019 Nee, zonder dollen. Is een waardevolle speler, maar voor het middenveld kan ik me betere spelers voorstellen. Is niet voor niets niet altijd verzekerd van een basisplaats. Zie hem als een speler met behoorlijk wat loopvermogen en werklust, een heel behoorlijke techniek, heeft duelkracht en volgens mij een aardige voorzet. Kan zijn dat dit beeld niet helemaal klopt. Maar als ik dit goed zie, zijn dat eigenschappen die op rechtsback van pas komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frietsaus Gepost June 21, 2019 Share Gepost June 21, 2019 (edited) 6 uur geleden zei Hwb: Nee, zonder dollen. Is een waardevolle speler, maar voor het middenveld kan ik me betere spelers voorstellen. Is niet voor niets niet altijd verzekerd van een basisplaats. Zie hem als een speler met behoorlijk wat loopvermogen en werklust, een heel behoorlijke techniek, heeft duelkracht en volgens mij een aardige voorzet. Kan zijn dat dit beeld niet helemaal klopt. Maar als ik dit goed zie, zijn dat eigenschappen die op rechtsback van pas komen. Heel simpel, op die leeftijd turn je iemand niet meer om naar een rechtsback... Edit: Voor je met Kuyt komt, je hebt altijd de uitzondering...en Toornstra is wel een niveautje of 3 minder! Edited June 21, 2019 by MrMHB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frietsaus Gepost June 21, 2019 Share Gepost June 21, 2019 Wat hebben Jörgensen, Toornstra, Marsman en ook Fer allemaal overeen behalve een r in hun naam en matig tot niet getalenteerd zijn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost June 21, 2019 Share Gepost June 21, 2019 Zelfde zaakwaarnemer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frietsaus Gepost June 21, 2019 Share Gepost June 21, 2019 40 minuten geleden zei 007mark: Zelfde zaakwaarnemer. Precies, geen toeval... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost June 21, 2019 Share Gepost June 21, 2019 Op 20-6-2019 om 15:08 zei MetalMichael: Op basis waarvan? Geldt voor beide statements. Gedoe seizoenskaarten en nieuwe stadion. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts