Jump to content
Nieuw: MU Tactics League ×

Feyenoord

Fabian.

Recommended Posts

Contracten van Jorgensen en Toornstra dus verlengd. Lijkt me voor beiden geen slechte zaak. Denk dat Nico erg gemotiveerd is om een goed seizoen te draaien. Krijgt nu natuurlijk ook alle kansen na het vertrek van Van Persie. Vind het persoonlijk ook nog steeds een goede spits, en is veel verder dan Vente.

Toornstra altijd een prima selectielid geweest. Gaat je geen stap hoger brengen, maar scoort wel altijd een 7. Een beetje de James Milner van Feyenoord. Scoort ook nog regelmatig, dus prima. Nu hopen dat er ook nog wat nieuws komt met het doorschuiven van jeugd en/of enkele versterkingen.

Is ook de vraag wat realistisch is voor Feyenoord om als doelstelling te hebben. Kampioen worden? Lijkt met niet. Als je dit seizoen 'gewoon' weer 3e wordt (op minder dan 10 punten achter de kampioen), waarbij je jeugd veel ervaring opdoet, en je plaatst voor de EL-groepsfase. Dan denk ik dat je het nog niet eens zo slecht doet. Hopen op weer een mooi bekersucces en Europees Voetbal zo vroeg mogelijk weer veilig stellen voor het seizoen erop. Helaas is het namelijk totaal niet realistisch om aan het kampioenschap te denken.

Zou wel heel erg grappig zijn als Feyenoord kampioen wordt, aangezien de Eredivisie kampioen van komend seizoen voor 99% zeker weer direct de CL-groepsfase in gaat ;c 

2 minuten geleden zei 007mark:

Is ook de vraag wat realistisch is voor Feyenoord om als doelstelling te hebben. Kampioen worden? Lijkt met niet. Als je dit seizoen 'gewoon' weer 3e wordt (op minder dan 10 punten achter de kampioen), waarbij je jeugd veel ervaring opdoet, en je plaatst voor de EL-groepsfase. Dan denk ik dat je het nog niet eens zo slecht doet. Hopen op weer een mooi bekersucces en Europees Voetbal zo vroeg mogelijk weer veilig stellen voor het seizoen erop. Helaas is het namelijk totaal niet realistisch om aan het kampioenschap te denken.

Zou wel heel erg grappig zijn als Feyenoord kampioen wordt, aangezien de Eredivisie kampioen van komend seizoen voor 99% zeker weer direct de CL-groepsfase in gaat ;c 

Ik vraag me af of dit met elkaar te combineren valt.

1 uur geleden zei Dysproz:

En Vilhena is dus ook weg. Ben benieuwd hoe Feyenoord dit gaat vieren.

Fixed. 

Opvangen is niet nodig, mits Feyenoord nu eens gewoon Ayoub opstelt. Zie 't nog best gebeuren dat ze een Sanna van der Streek bij Utrecht losweken. 

Edited by PJHoutman

Vilhena voor 9 miljoen weg. Prima verkoop, moet gezegd worden. Vervanger op het middenveld lijkt me overbodig. Ben benieuwd hoe ze het gaan besteden. Rechtsback lijkt me prioriteit nummer 1.

Volgend seizoen Kokcu op 10 met daarachter Toornstra en Ayoub zoals het er nu uitziet. Tikje riskant, maar kan wel werken. 

Ga er namelijk vanuit dat Tapia aan een Spaanse middenmotor wordt verkocht na de Copa America. Die heeft nog maar 1 jaar contract en die zie ik geen nieuw contract tekenen. 

Nee, zonder dollen. Is een waardevolle speler, maar voor het middenveld kan ik me betere spelers voorstellen. Is niet voor niets niet altijd verzekerd van een basisplaats. Zie hem als een speler met behoorlijk wat loopvermogen en werklust, een heel behoorlijke techniek, heeft duelkracht en volgens mij een aardige voorzet. Kan zijn dat dit beeld niet helemaal klopt. Maar als ik dit goed zie, zijn dat eigenschappen die op rechtsback van pas komen.

6 uur geleden zei Hwb:

Nee, zonder dollen. Is een waardevolle speler, maar voor het middenveld kan ik me betere spelers voorstellen. Is niet voor niets niet altijd verzekerd van een basisplaats. Zie hem als een speler met behoorlijk wat loopvermogen en werklust, een heel behoorlijke techniek, heeft duelkracht en volgens mij een aardige voorzet. Kan zijn dat dit beeld niet helemaal klopt. Maar als ik dit goed zie, zijn dat eigenschappen die op rechtsback van pas komen.

Heel simpel, op die leeftijd turn je iemand niet meer om naar een rechtsback...

Edit: Voor je met Kuyt komt, je hebt altijd de uitzondering...en Toornstra is wel een niveautje of 3 minder!

Edited by MrMHB