Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Op 31-3-2019 om 17:58 zei PJHoutman:

Omdat hij niet kan trainen, een verschrikkelijke lul is/als voetballer was, en op geen enkele manier bij Feyenoord past.

1. Waarom kan die niet trainen? Hoe weet je dat.

2. Waarom is/was het een lul

3. Waarom past die niet bij Feyenoord?

Ben gewoon benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei 007mark:

Nou was zowaar een best goede pot vond ik. Hebben ook eigenlijk amper onder druk gestaan, wat natuurlijk wel hielp. Veel goede aanvallen gezien maar oh oh wat een gezeik weer met die VAR.

Had 9-0 kunnen zijn, Heerenveen was echt dramatisch. Vond alleen Larsson echt matig, rest heeft een goede pot gespeeld. Hoezo gezeik met de VAR?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MetalMichael:

Vond alleen die met de overtreding van Larson een beetje discutabel. Snap niet zo goed dat Kuipers dat eerst ziet/beoordeelt en dat de var dan de goal daarop afkeurt. Had niets met de situatie verder te maken.

Is wel een overtreding in de aanval, natuurlijk. Verdedigers raken er door afgeleid. Het is niet alsof het helemaal aan de andere kant van het veld gebeurde. Denk ook dat het er mee te maken had (visueel) dat Jorgensen aanzet op het moment dat hij de Heerenveen-speler naar de grond ziet gaan. Of dat bewust is of niet, weet ik niet, maar hij had de schijn behoorlijk tegen. Vond het best een begrijpelijke beslissing. Wel zonde, want hij zat er knap in en was goed geweest voor Nico's zelfvertrouwen.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar mijn mening was de ´overtreding´ van Larsson niet genoeg om als VAR te roepen dat Kuipers moet gaan kijken. VAR mag namelijk alleen ingrijpen als de scheids er 100% naast zit. Nou die goal van Berghuis, tsja buitenspel is buitenspel he. Penaltymoment met Haps wordt dan weer niet gegeven, terwijl dat gewoon een overtreding was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei 007mark:

Naar mijn mening was de ´overtreding´ van Larsson niet genoeg om als VAR te roepen dat Kuipers moet gaan kijken. VAR mag namelijk alleen ingrijpen als de scheids er 100% naast zit. Nou die goal van Berghuis, tsja buitenspel is buitenspel he. Penaltymoment met Haps wordt dan weer niet gegeven, terwijl dat gewoon een overtreding was.

Als er al contact was, wat ik sterk betwijfel, dan was het nooit genoeg voor een strafschop. 

Wat je zegt over dat de VAR alleen mag ingrijpen als de scheids er 100% naast zit is nieuw voor me, dat geldt alleen voor het overrulen van rode kaarten/doelpunten dacht ik. Maar hoe dan ook zat de scheids er hier 100% naast, dus terechte beslissing imo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heb ik weer een ongelofelijke kutpot zitten kijken. Jorgensen echt wat een droeftoeter. Clasie moet dan bij zo een wissel helemaal niet boos worden op de trainer. Die moet de catacomben inlopen en die Jorgensen even goed op zijn bek slaan.

Moet ik nog woorden vuil maken aan Cuco Martina? Zijn beste actie van de wedstrijd was in ieder geval zijn wandeling naar de zijlijn toen hij gewisseld werd. Samen met Larsson en Vilhena weer de slechtste aan Feyenoordkant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei 007mark:

Wat heb ik weer een ongelofelijke kutpot zitten kijken. Jorgensen echt wat een droeftoeter. Clasie moet dan bij zo een wissel helemaal niet boos worden op de trainer. Die moet de catacomben inlopen en die Jorgensen even goed op zijn bek slaan.

Moet ik nog woorden vuil maken aan Cuco Martina? Zijn beste actie van de wedstrijd was in ieder geval zijn wandeling naar de zijlijn toen hij gewisseld werd. Samen met Larsson en Vilhena weer de slechtste aan Feyenoordkant.

In Cucwaus zijn verdediging, hij kan ook echt niet beter...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Jespresso:

Lachwekkend en kansloos weer. Vaak geroemde Legioen lijkt steeds meer op een stel hele boze kinderachtige volwassenen. Denken dat ze allemaal beter te weten wat goed is voor de club.

Het vaak geroemde Legioen was vooral op supportersgebied geprezen... En dat is al 15 jaar kansloos...met een uitzondering daar gelaten. Altijd de mond vol over de supporters van andere clubs, en zelf slechte support leveren... Eigen spelers uitfluiten, smakeloze spandoeken, smakeloze spreekkoren, hypocriet gedrag, ruzie tussen onderlinge groepen, eigen spelers onheus bejegenen buiten het stadion... Tja...

Edit: Jan de Jong heeft al meer dan genoeg bewezen ongeschikt te zijn, had de weg van Gudde moeten vervolgen... Vind niet dat die dat nou zo erg doet, ook erg onhandig in de media.

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites