Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Ajax die een bal een x niet meekrijgt na een twijfel wel/niet over de lijn. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. 

Allemachtig zeg. Wat een zure reactie. Dat zou hetzelfde zijn als ik zou zeggen, deze zouden ze in de Kuip altijd goedgekeurd worden. :classic_laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Geppiej:

Allemachtig zeg. Wat een zure reactie. Dat zou hetzelfde zijn als ik zou zeggen, deze zouden ze in de Kuip altijd goedgekeurd worden. :classic_laugh:

Je kan dat beter zeggen als Feyenoord een keer uit loot in de beker ;c:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bolderbast:

Ik heb ergens al een hot take in dit topic over Mikhautadze, maar ik heb er nog eentje.

Jorrel Hato gaat het niet maken richting de Europese top. 

Ik denk dat dat wel te vroeg is om te zeggen, zegt niet dat ik het ermee oneens ben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou discutabele beslissing wel op het eind, ben iig blij dat Schip en Berghuis niet reageren zoals Slot na een scheidsrechter beslissing.

We kunnen individueel spelers afvallen, maar dit was het bewijs dat Schippie een hele leuke interim is maar geen vaste aanstelling moet krijgen.  Verdediging zag er erg slecht uit, maar goed het is ook wel moeilijk te verdedigen met z´n 4en tegen 7. 

Ik ben er ook van overtuigd dat je naast Hendo een voetballende 6 moet zetten.  Nu blok je Hendo af en heb je met Taylor en Hlynsson vooral diepgaande spelers die in balbezit te weinig doen.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei cimbomcu:

Ik ben er ook van overtuigd dat je naast Hendo een voetballende 6 moet zetten.  Nu blok je Hendo af en heb je met Taylor en Hlynsson vooral diepgaande spelers die in balbezit te weinig doen.  

Eens. Zou in dit geval lekker Berghuis op het middenveld zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei cimbomcu:

Nou discutabele beslissing wel op het eind, ben iig blij dat Schip en Berghuis niet reageren zoals Slot na een scheidsrechter beslissing.

Wat ben je weer lekker met Feyenoord bezig hé! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei cimbomcu:

Ik zou langzamerhand toe werken naar een duo Henderson en dan Manssverk/Tahirovic. 

Wel beetje veel van hetzelfde dan. Berghuis is wat beweeglijker. Kom je in elk geval aan voetballen toe. Ik vind die Hlynsson ook maar een tamme Cedric van der Gun.

Mannsverk heb ik nooit zien voetballen dus dat weet ik niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

We kunnen individueel spelers afvallen, maar dit was het bewijs dat Schippie een hele leuke interim is maar geen vaste aanstelling moet krijgen.  Verdediging zag er erg slecht uit, maar goed het is ook wel moeilijk te verdedigen met z´n 4en tegen 7. 

Goh dat ik het nog eens volledig met je eens zou zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou vooral niet een type als Hlynsson weghalen bij Berghuis in de buurt. Dan zijn zij alle twee gelijk minder gevaarlijk en aanwezig.

Sowieso inderdaad van 't Schip die al maanden laat zien er tactisch weinig kaas van te hebben gegeten. Kan me geen wedstrijd herinneren waarin Ajax structureel goed druk zet o een tegenstander bijvoorbeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er lijken totaal geen afspraken te zijn over druk zetten, maar dat is sinds Schreuder zelfs al zo. Gewoon wel druk zetten of gewoon niet, niet halfjes graag. Of deze spelers kunnen dat gewoon niet. Daar heb je ook een leider voor nodig die dat kan sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites