Geppiej Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Hoe kan je in vredesnaam slechts vier minuten extra tijd bijtrekken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari (bewerkt) Deze goal/geen goal situatie gaat nog wel wat discussie opleveren gok ik 11 februari bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Zojuist zei Michaelinho*: Deze goal/geen goal situatie gaat nog wel wat discussie opleveren gok ik Vind het echt schrijnend dat we met alle technologie dit niet met 100% zekerheid kunnen zeggen. Ik vind dat echt beschamend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Ajax die een bal een x niet meekrijgt na een twijfel wel/niet over de lijn. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Zojuist zei Geppiej: Vind het echt schrijnend dat we met alle technologie dit niet met 100% zekerheid kunnen zeggen. Ik vind dat echt beschamend. Volgens mij is de keuze geweest of doellijn technologie, of Var. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Ajax die een bal een x niet meekrijgt na een twijfel wel/niet over de lijn. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Allemachtig zeg. Wat een zure reactie. Dat zou hetzelfde zijn als ik zou zeggen, deze zouden ze in de Kuip altijd goedgekeurd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 1 minuut geleden zei Geppiej: Allemachtig zeg. Wat een zure reactie. Dat zou hetzelfde zijn als ik zou zeggen, deze zouden ze in de Kuip altijd goedgekeurd worden. Wat is er zuur aan? Het is toch letterlijk wat er is gebeurd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 3 minuten geleden zei MetalMichael: Volgens mij is de keuze geweest of doellijn technologie, of Var. Maar waarom of en niet en en? Dat is toch raar. Of is dat een geldkwestie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 2 minuten geleden zei Geppiej: Allemachtig zeg. Wat een zure reactie. Dat zou hetzelfde zijn als ik zou zeggen, deze zouden ze in de Kuip altijd goedgekeurd worden. Je kan dat beter zeggen als Feyenoord een keer uit loot in de beker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Zojuist zei Geppiej: Maar waarom of en niet en en? Dat is toch raar. Of is dat een geldkwestie? Ik denk dat laatste. Als ik het me goed herinner was het een soort handreiking aan de kleine clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Dit zegt ook wel alles. Middenveld dat geen bal naar voren geeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Ik heb ergens al een hot take in dit topic over Mikhautadze, maar ik heb er nog eentje. Jorrel Hato gaat het niet maken richting de Europese top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 1 minuut geleden zei Bolderbast: Ik heb ergens al een hot take in dit topic over Mikhautadze, maar ik heb er nog eentje. Jorrel Hato gaat het niet maken richting de Europese top. Ik denk dat dat wel te vroeg is om te zeggen, zegt niet dat ik het ermee oneens ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 56 minuten geleden zei Geppiej: Vind het echt schrijnend dat we met alle technologie dit niet met 100% zekerheid kunnen zeggen. Ik vind dat echt beschamend. In Friesland lopen ze nog wat jaartjes achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Nou discutabele beslissing wel op het eind, ben iig blij dat Schip en Berghuis niet reageren zoals Slot na een scheidsrechter beslissing. We kunnen individueel spelers afvallen, maar dit was het bewijs dat Schippie een hele leuke interim is maar geen vaste aanstelling moet krijgen. Verdediging zag er erg slecht uit, maar goed het is ook wel moeilijk te verdedigen met z´n 4en tegen 7. Ik ben er ook van overtuigd dat je naast Hendo een voetballende 6 moet zetten. Nu blok je Hendo af en heb je met Taylor en Hlynsson vooral diepgaande spelers die in balbezit te weinig doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 14 minuten geleden zei cimbomcu: Ik ben er ook van overtuigd dat je naast Hendo een voetballende 6 moet zetten. Nu blok je Hendo af en heb je met Taylor en Hlynsson vooral diepgaande spelers die in balbezit te weinig doen. Eens. Zou in dit geval lekker Berghuis op het middenveld zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 18 minuten geleden zei cimbomcu: Nou discutabele beslissing wel op het eind, ben iig blij dat Schip en Berghuis niet reageren zoals Slot na een scheidsrechter beslissing. Wat ben je weer lekker met Feyenoord bezig hé! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 6 minuten geleden zei Bolderbast: Eens. Zou in dit geval lekker Berghuis op het middenveld zetten. Ik zou langzamerhand toe werken naar een duo Henderson en dan Manssverk/Tahirovic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 5 minuten geleden zei cimbomcu: Ik zou langzamerhand toe werken naar een duo Henderson en dan Manssverk/Tahirovic. Wel beetje veel van hetzelfde dan. Berghuis is wat beweeglijker. Kom je in elk geval aan voetballen toe. Ik vind die Hlynsson ook maar een tamme Cedric van der Gun. Mannsverk heb ik nooit zien voetballen dus dat weet ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Kwam een klassiekertje tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 13 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Kwam een klassiekertje tegen. Ben jij stiekem voot Ajax? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 1 uur geleden zei cimbomcu: Nou discutabele beslissing wel op het eind, ben iig blij dat Schip en Berghuis niet reageren zoals Slot na een scheidsrechter beslissing. We kunnen individueel spelers afvallen, maar dit was het bewijs dat Schippie een hele leuke interim is maar geen vaste aanstelling moet krijgen. Verdediging zag er erg slecht uit, maar goed het is ook wel moeilijk te verdedigen met z´n 4en tegen 7. Ik ben er ook van overtuigd dat je naast Hendo een voetballende 6 moet zetten. Nu blok je Hendo af en heb je met Taylor en Hlynsson vooral diepgaande spelers die in balbezit te weinig doen. Goh dat ik het nog eens volledig met je eens zou zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Ik zou vooral niet een type als Hlynsson weghalen bij Berghuis in de buurt. Dan zijn zij alle twee gelijk minder gevaarlijk en aanwezig. Sowieso inderdaad van 't Schip die al maanden laat zien er tactisch weinig kaas van te hebben gegeten. Kan me geen wedstrijd herinneren waarin Ajax structureel goed druk zet o een tegenstander bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Er lijken totaal geen afspraken te zijn over druk zetten, maar dat is sinds Schreuder zelfs al zo. Gewoon wel druk zetten of gewoon niet, niet halfjes graag. Of deze spelers kunnen dat gewoon niet. Daar heb je ook een leider voor nodig die dat kan sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 3 minuten geleden zei Chiemel: Daar heb je ook een leider voor nodig die dat kan sturen. Hmm, wellicht een geroutineerde Engelse international kopen die heel goed kan coachen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten