Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei putdus:

Jij vindt het domme dingen..

Eens dat die hetze tegen overmars nergens opsloeg. Heeft niemand aangerand of iets. Wat foute appjes gestuurd wat gezien zijn positie niet kan. De hele woke gemeenschap valt er weer overheen

1 minuut geleden zei Arezo:

Zonder wederzijdse toestemming foto's van je leuter versturen valt wel degelijk onder aanranding.

Hey maar zullen we het hier gewoon vanaf nu over Ajax en de prestaties op het veld gaan hebben? Dit welles-nietes (niet alleen nu jullie in deze twee posts, ook anderen hier) gebeuren gaat niemand wat brengen, behalve ellende en ergernis naar elkaar. Bedankt alvast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Op de tegengoal na weinig aan te merken op dit Ajax, dit valt heel erg mee. Bij de tegengoal liep Saibari door, waardoor Hato doorstapte. Het gat dat ie achterliet werd niet opgevangen door Taylor of Sosa, geen idee waar Henderson stond op dat moment, due was wellicht verantwoordelijk ervoor?

Edit: denk toch dat Hato zich daar te makkelijk liet wegtrekken 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog steeds een hoop werk aan de winkel maar ik heb met vlagen leuke dingen gezien vanavond. Brobbey weer ijzersterk, Gooijer mag ook wat mij betreft voorlopig blijven staan op rechts. Had in de tweede helft graag Forbs gezien (ja écht). Lag zoveel ruimte achter de verdediging van PSV.

Heb zelfs Bergwijn sprintjes terug zien maken in de laatste minuten. #HendoEffect

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Chiemel:

Taylor blijft een lakse lul

Eentje die zich in de slotminuut nog met alles wat hij heeft voor een bal in de 16 gooit en 7 van zijn 8 duels deze wedstrijd wint. Hij was verre van goed, maar laks zou ik hem juist deze wedstrijd niet noemen. Was behoorlijk bedrijvig.

Oh, en Brobbey weer zo'n frustratiemomentje. Al had Ramalho daar van mij meteen zijn 2e geel mogen krijgen wegens toneelspel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn van ver gekomen jongens hè? 

Leuke open wedstrijd gisteren. 1-1 terechte uitslag, maar beide ploegen een paar mooie kansen gehad. Respect voor zon luuk de jong. Die man staat er toch altijd maar weer hè. 

Brobbey toch ook weer ijzersterk. Genoten van die man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Hwb:

Eentje die zich in de slotminuut nog met alles wat hij heeft voor een bal in de 16 gooit en 7 van zijn 8 duels deze wedstrijd wint. Hij was verre van goed, maar laks zou ik hem juist deze wedstrijd niet noemen. Was behoorlijk bedrijvig.

Oh, en Brobbey weer zo'n frustratiemomentje. Al had Ramalho daar van mij meteen zijn 2e geel mogen krijgen wegens toneelspel.

Dat was ik inderdaad vergeten te melden. Taylor speelde absoluut niet goed, maar werkte wel hard. Iets waar het nogal aan ontbrak bij meerdere spelers dit seizoen.

Ben erg benieuwd naar Branco - Hendo. Vrees alleen dat Branco nog wel even nodig heeft om 100% fit te raken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was wel tevreden hoor met gisteren. Het is dat PSV vanuit standaardsituaties/voorzetten De Jong heeft en daardoor ook 2 keer een grote kans heeft gehad. Maar als je kijkt naar open spel hadden wij absoluut de grootste kansen met 1 kans voor Brobbey, 2 voor Taylor en 1 voor Bergwijn.   

Daar tegenover was PSV wel vaster aan de bal. Henderson prima. Je ziet dat je nu met Tahirovic erin ook gelijk in de breedte een stuk sterker bent.  Had ook graag Forbs erin gewild op het laatst maar goed.

Hoop dat Rensch meevalt, maakte op mij een prima indruk. Ook Sutalo en Hato deden het niet slecht tegen De Jong, Rensch/Sosa hadden Bakayoko ook in het zakkie meestal.  Hlynsson gewoon goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Hwb:

Taylor werkte inderdaad hard, dus het was niet drama. Maar hij heeft wel te vaak momentjes dat zijn houding/scherpte invloed lijkt te hebben op zijn spel. Daar gister naast het harde werken ook te veel momentjes van gezien. Al met al kan ik nog niet echt plaatsen wat je aan hem hebt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben persoonlijk wel benieuwd naar Henderson - Tahirovic icm Hlynsson

Ramaj

Rensch/Gooijer, Sutalo, Hato, Sosa

Henderson, Tahirovic

Hlynsson 

Berghuis, Brobbey, Bergwijn

Zou ik wel eens een tijdje willen zien.

bewerkt door timpy00
Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Chiemel:

Taylor werkte inderdaad hard, dus het was niet drama. Maar hij heeft wel te vaak momentjes dat zijn houding/scherpte invloed lijkt te hebben op zijn spel. Daar gister naast het harde werken ook te veel momentjes van gezien. Al met al kan ik nog niet echt plaatsen wat je aan hem hebt. 

Wat ik denk te zien:

- zet veel druk

- kiest behoorlijk positie

- kan goed mee in kort combinatiespel

- benut ruimtes in de 16 ('arrives late in area')

- heeft diepgang/loopacties

- heeft duelkracht (al is het beeld daarvan wel wisselend).

Al met al geen profiel van een 6, meer van een box-to-box of zelfs meer aanvallende speler. Om een echte 10 te zijn, moet zijn rendement omhoog.

En verder lijkt het een speler die echt goed meekomt in een sterk team, maar (nog?) niet iemand die het niveau omhoog trekt als het niet loopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Hwb:

Wat ik denk te zien:

- zet veel druk

- kiest behoorlijk positie

- kan goed mee in kort combinatiespel

- benut ruimtes in de 16 ('arrives late in area')

- heeft diepgang/loopacties

- heeft duelkracht (al is het beeld daarvan wel wisselend).

Al met al geen profiel van een 6, meer van een box-to-box of zelfs meer aanvallende speler. Om een echte 10 te zijn, moet zijn rendement omhoog.

En verder lijkt het een speler die echt goed meekomt in een sterk team, maar (nog?) niet iemand die het niveau omhoog trekt als het niet loopt.

Kan me hier wel in vinden. Zeker met het laatste stukje ben ik het helemaal eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites