Elsjorro1990 Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 2 uur geleden zei E2E: Mwa, thuis tegen Bayern vond ik hem erg goed invallen bijvoorbeeld. Ik snap nog steeds dat je tegen zo'n centrum niet voor Huntelaar kiest maar voor Dolberg. Daarnaast scoort hij dit seizoen in de Eredivisie een goal per 130 minuten. Elke 89 minuten een goal of assist. Dan krijg je de omgekeerde discussie die ik ooit met Houtman volgens mij over basicikoglu. Hoeveel van die goals zijn de 4/5-0 ofzo? Voegt al 2 jaar lang vrij weinig toe, in de eredivisie. En dan ga je die gok nemen in de allerbelangrijkste wedstrijd van het jaar? Vind ik op zijn zachts gezegd discutabel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Jij kan ook zeuren om het zeuren he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Pot en ketel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 7 uur geleden zei Kavinos: Pot en ketel? Waar zeur ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 44 minuten geleden zei cimbomcu: Waar zeur ik. In 95 van je 100 posts? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 19 uur geleden zei Kavinos: Ik zou echt niemand kunnen bedenken die je nu voor de groep kan zetten die het werk van Bosz en ten Hag voort kan zetten. Sowieso geen Nederlandse trainer. Die komen allen enorm tekort. Tja, vooraf werd dit van Ten Hag ook gezegd. Zoals Pino zegt zou Schreden best een optie zijn (geweest). Verder zou je kunnen kijken of Keizer terug zou willen komen. Als je hem tijd geeft, zou Lijnders misschien kunnen. En ik blijf Vd Brom een optie vinden, al lever je dan tactisch wel in. Maar een sterke buitenlandse coach zie ik ook wel zitten. En ervaring is ook niet alles. Ajax heeft vaker succes gehad met onervaren coaches. Vind dat niet het belangrijkste criterium. Goed genoeg is oud/ervaren genoeg, toch? @Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 1 uur geleden zei Kavinos: In 95 van je 100 posts? Haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 Goed punt @Hwb Ik denk dat een Pepijn Lijnders niet eens een gekke optie zou zijn. Niets gepresteerd bij NEC, maar dat kan je hem niet echt verwijten denk ik. Kwalitatief is die selectie prima om in de KKD te blijven spelen. John v/d Brom zou ik niet direct voor kiezen, al heeft hij het met AZ goed gedaan al die seizoenen. Denk dat AZ/Vitesse/Utrecht wel zijn max is verder. Komt tactisch net te kort voor de echte top, wat ook bleek bij Anderlecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 (bewerkt) Johnn van de brom. Als je de grootste loser van de klas wil worden moet je hem aanstellen. Hoop ook niet dat we zo'n gek als Pepijn Lijnders gaan aanwijzen. Niks bewezen. Gewoon er alles aan doen Erik binnenboord te houden. Flinke salarisverhoging en paar jaar erbij. 11 mei 2019 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 Pepijn lijnders vind ik dan ook een rare optie. We gaan toch niet lopen gokken? Laten we idd maar gewoon er alles aan doen om ten hag te behouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 Ik vind dit wel echt zonde. https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=351582 Waarom nu al zo´n bericht? Je kan hem in de voorbereiding de kans geven of je kan hem verhuren aan een subtopclub en dan zie je het over een jaar wel weer. Maar gelijk melden dat hij niet terug hoeft te komen vind ik zo vreemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 Waarom nog iemand aanhouden als je er geen toekomst inziet? Is al 21 en was al voorbijgestreeft door de jongere Ekkelenkamp en Gravenbech. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 Denk dat we het daar allemaal over eens zijn Regis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 17 uur geleden zei cimbomcu: Ik vind dit wel echt zonde. https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=351582 Waarom nu al zo´n bericht? Je kan hem in de voorbereiding de kans geven of je kan hem verhuren aan een subtopclub en dan zie je het over een jaar wel weer. Maar gelijk melden dat hij niet terug hoeft te komen vind ik zo vreemd. Als iemand niet goed genoeg is, is die niet goed genoeg. We zijn een topclub, geen liefdadigheidsinstelling of werkverschaffer. Gewoon doorselecteren en investeren in jongens die er wellicht wel door gaan komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 Laatste keer dit elftal in de Arena. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 Matusiwa had een bruikbare '6' kunnen zijn voor Ajax. Type Kanté. Ik vind het een vreemde keuze. Ook omdat Eiting nou niet echt grote stappen maakt in zijn ontwikkeling en Llansana er nog lang niet is. Gravenberch en Ekkelenkamp zijn natuurlijk hele andere type middenvelders, niet met Matusiwa te vergelijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 Precies dit. Die man staat basis bij De Graafschap en dat team speelt volgens mij significant beter sinds hij erin staat. Ga ervanuit dat ze nog iemand op het oog hebben om daar te gaan staan, want hij kan zeker nog uitgroeien tot een nuttige speler. Maar zal wel dat ze denken dat het te lang gaat duren ofzo.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 Dat was erg snel. Hopelijk een voorbode van een mooie pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 Gelukkig is het weer gelijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 Slechte eerste minuut, daarna wel prima Ajax in de eerste helft. Drang naar voren, druk zetten, prima tempo. Bazoer had er wel af afgemogen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 Prima weekend dit zeg als dit zo blijft. Ajax winst, PSV verlies en Emmen handhaaft zich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 Zojuist zei Elsjorro1990: Prima weekend dit zeg als dit zo blijft. Ajax winst, PSV verlies en Emmen handhaaft zich. Dat laatste vind ik nu niet heel boeiend, maar met de rest ben ik zeker content Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 1 minuut geleden zei MisterX: Dat laatste vind ik nu niet heel boeiend, maar met de rest ben ik zeker content Is toch prachtig man? Hadden al veel langer veilig moeten zijn. Spelen bij tijd en wijle echt prima voetbal. Echter moeten ze wel zsm van dat kunstgras af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 HOPPAAAA KAMPIOENUUH.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 12 minuten geleden zei Elsjorro1990: Is toch prachtig man? Hadden al veel langer veilig moeten zijn. Spelen bij tijd en wijle echt prima voetbal. Echter moeten ze wel zsm van dat kunstgras af. Je woont in de buurt van Emmen? Dat verklaart waarschijnlijk je reactie. Ajax officieus kampioen. Verschil in doelsaldo maakt het eigenlijk onmogelijk voor PSV om kampioen te worden. Al weet je het na de halve finale CL natuurlijk niet meer wat zekerheid is... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten