Arezo Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Benieuwd of het Bodo of toch Glimt wordt, maar het zal allebei een zware dobber worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 8 uur geleden zei Urbeto: Je moet hierbij niet vergeten dat Ajax tegen die tijd gewoon wedstrijdritme heeft en Bodo/Glimt niet meer dan wat oefenwedstrijdjes in de benen heeft aangezien het Noorse seizoen niet vóór half maart begint. Vorig seizoen zijn ze hierdoor ook uitgeschakeld door Lech Poznan in deze ronde. Ik denk dat de angst wat overtrokken is en Bodo treffen juist voordelig kan zijn hierdoor. You read it here first. Dit wint Ajax wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 25 minuten geleden zei Urbeto: You read it here first. Dit wint Ajax wel. Jinx? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 2 minuten geleden zei Nom de Guerre: Jinx? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 4 uur geleden zei Gert: Dan kun je hem toch net zo goed in Amsterdam houden en in jong lekker laten ballen. Dat mag die denk ik toch niet qua leeftijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei bas huijsmans: Dat mag die denk ik toch niet qua leeftijd? Weet ik niet zo. Tm 21 voor buitenlanders? 18 december 2023 bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei bas huijsmans: Dat mag die denk ik toch niet qua leeftijd? 8 minuten geleden zei Gert: Weet ik niet zo. Tm 21 voor buitenlanders? https://www.knvb.nl/competities/competitiezaken/competitiemodel/beloftenteams-in-de-voetbalpiramide Bas heeft ongelijk. Gert had al gelijk in z'n oorspronkelijk post. Mag tot en met 23 jaar voor veldspelers, 25 voor keepers. Mikautadze is 23 en mag dus spelen. Ook dit seizoen is en was ie al 23, voldoet aan de eisen. (werd in oktober pas 23) 18 december 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Wel een klein beetje cringe dat interview van Tadic imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Zag op AS al wat teksten die me nogal vreemd leken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Wat Tadic even vergeten is, is het feit dat zijn zaakwaarnemer het begin van alle ellende is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 (bewerkt) 6 uur geleden zei Beppu: Ik ga dit veel te lange interview met deze engnek zeker niet lezen, maar hierbij het volledige artikel voor de liefhebber. Kwam ik net tegen, en ongeacht clubvoorkeur helpen wij forumleden elkaar natuurlijk gewoon. Ik heb het net helemaal gelezen. Vele hier zullen vast niet blij mee zijn, laat staan met mij eens... Zulke gekke dingen zegt ie toch helemaal niet? Even los van Overmars en Heitinga deel, snap ik heel goed je niet met hem eens bent, de rest is toch gewoon spijkers met koppen slaan? Mentaliteit is gewoon weg, helemaal in het begin zegt hij ook dat zijn mentaliteit niet meer bij de club pastte.. Was te merken ook opgefokt en coachen vanaf de dugout als reserve speler etc... Is verder toch ook logisch wat hij zegt? Je hebt tientallen basiselftal spelers verkocht... Er is minder leiderschap op het veld. Wat hij zegt over gym bij Ajax, als dat waar is, denk ik haast van wel, is dat behoorlijk opzienbarend over Ajax spelers /talenten. Al met al vind ik het boeiend interview en ben ik, bijna alles eens wat Tadic zegt. Het Misintat gedeelte ben ik al helemaal mee eens. @timpy00 ja en nee. Is denk ik deels combinatie ook van vertrek van ETH en Overmars. Laten wel wezen, ook al heeft idd zijn zaakwaarnemer bonjer geschopt, Tadic heeft qua rendement op het veld iig geen één seizoen verzaakt iig. Altijd heel veel goals en assists en meer stats. Maar hij kan het moeilijk alleen doen... Hij heeft zkr wel punt.. Geen De Ligt meer, geen Frenkie meer, geen Kudus, geen Alvarez geen Jurrien Timber meer etc etc. Een club /bedrijf als Ajax kan zich toch ook veroorloven nee te zeggen tegen boden van grote Europese clubs? Neem De Ligt bijvoorbeeld... Oranje International... Verkocht voor 75 miljoen... Denk je misschien hoog? Niet per se, dat is en was gewoon zijn marktwaarde, en hij was wat 21? 20 december 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Wat hij over de situatie met Overmars alleen al zegt is totale onzin. Hij maakt daar in de weergave van de situatie bovendien een paar cruciale fouten. Daarnaast verklaart hij zijn vertrek bij Ajax uit zijn liefde voor de club. "Mijn liefde voor de club was te groot om nog een seizoen in de marge mee te maken." Die redenering klopt natuurlijk van geen kant. Als je liefde voor de club echt zo groot is als bepalende speler, blijf je tijden van sportieve malaise. Je vertrekt dan zeker niet transfervrij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Ik vind het wel een mooi interview. Eindelijk een speler, zoals we Tadic kennen, die niet op zijn mondje is gevallen en een andere mening durft te profileren. Wel ben ik het met @Hwb eens dat ik clubliefde definieer als er juist zijn voor de club, ook in mindere tijden. Dan pak je niet de biezen. Loyaal in een relatie ben je niet als je bij de eerste tegenslag een scheiding aanvraagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Ik mis Dusan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 6 uur geleden zei Kyrill: Ik heb het net helemaal gelezen. Vele hier zullen vast niet blij mee zijn, laat staan met mij eens... Zulke gekke dingen zegt ie toch helemaal niet? Even los van Overmars en Heitinga deel, snap ik heel goed je niet met hem eens bent, de rest is toch gewoon spijkers met koppen slaan? Mentaliteit is gewoon weg, helemaal in het begin zegt hij ook dat zijn mentaliteit niet meer bij de club pastte.. Was te merken ook opgefokt en coachen vanaf de dugout als reserve speler etc... Overmars deel is helemaal cringe want daar kun je het gewoon niet mee oneens zijn. Een speler die alleen maar over mentaliteit en professionaliteit spreekt en dan het gedoe met Overmars zo bagatelliseert is behoorlijk hypocriet in mijn ogen. Vanaf welk moment is de mentaliteit weg? Vorig jaar? Toen zijn zaakwaarnemer al die spelers ging halen in overleg met o.a. Tadic en Schreuder? Ligt mentaliteit alleen aan spelers? Of ook aan technische staf die een cultuur creëert en bewaakt? Dat opgefokte coachen in de dugout heb je eerder niet gezien omdat hij nooit gewisseld werd. Ik weet zeker dat dat in het aard van het beestje zit. 6 uur geleden zei Kyrill: Al met al vind ik het boeiend interview en ben ik, bijna alles eens wat Tadic zegt. Het Misintat gedeelte ben ik al helemaal mee eens. Waarom ben je het eens met wat hij over Mislintat zegt? Mislintat had nog niet eens de kans gekregen om iets te doen op het moment dat Tadic de handdoek in de ring gooide. Want ik denk dat jouw mening vooral op zaken gebaseerd zijn die later plaats vonden als dit gedoe met Tadic. 6 uur geleden zei Kyrill: @timpy00 ja en nee. Is denk ik deels combinatie ook van vertrek van ETH en Overmars. Laten wel wezen, ook al heeft idd zijn zaakwaarnemer bonjer geschopt, Tadic heeft qua rendement op het veld iig geen één seizoen verzaakt iig. Altijd heel veel goals en assists en meer stats. Maar hij kan het moeilijk alleen doen... Dat zijn toch twee losse dingen? Zijn prestaties staan lost van dat hij in kleine rol, Schreuder in grotere rol en zijn zaakwaarnemer in de allergrootste rol hoofdverantwoordelijk zijn voor de spelers die gehaald zijn. Dat is het begin van de ellende. 6 uur geleden zei Kyrill: Hij heeft zkr wel punt.. Geen De Ligt meer, geen Frenkie meer, geen Kudus, geen Alvarez geen Jurrien Timber meer etc etc. Een club /bedrijf als Ajax kan zich toch ook veroorloven nee te zeggen tegen boden van grote Europese clubs? Neem De Ligt bijvoorbeeld... Oranje International... Verkocht voor 75 miljoen... Denk je misschien hoog? Niet per se, dat is en was gewoon zijn marktwaarde, en hij was wat 21? De Ligt en Frenkie zijn al een stukje langer weg lijken mij niet echt goede argumenten. Buiten dat het onmogelijk is omdat soort spelers aan te trekken voor een club als Ajax. Kudus, Timber en Alvarez zaten allemaal nog bij Ajax toen Tadic vertrok. De Ligt is een van de duurste verdedigers wereldwijd allertijden. Ajax kan onmogelijk veel meer vragen dan 75 miljoen. Hele rare take. Buiten dat het totaal niks met dit interview te maken heeft omdat hij al langer weg is en dat onder Overmars viel. 2 uur geleden zei Hwb: Wat hij over de situatie met Overmars alleen al zegt is totale onzin. Hij maakt daar in de weergave van de situatie bovendien een paar cruciale fouten. Daarnaast verklaart hij zijn vertrek bij Ajax uit zijn liefde voor de club. "Mijn liefde voor de club was te groot om nog een seizoen in de marge mee te maken." Die redenering klopt natuurlijk van geen kant. Als je liefde voor de club echt zo groot is als bepalende speler, blijf je tijden van sportieve malaise. Je vertrekt dan zeker niet transfervrij. Kan het hier alleen maar eens mee zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Mooi interview, zou een goede trainer zijn voor Ajax in de toekomst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 49 minuten geleden zei timpy00: Dat zijn toch twee losse dingen? Zijn prestaties staan lost van dat hij in kleine rol, Schreuder in grotere rol en zijn zaakwaarnemer in de allergrootste rol hoofdverantwoordelijk zijn voor de spelers die gehaald zijn. Dat is het begin van de ellende. Tadic, Schreuder en de zaakwaarnemer zijn toch alle 3 niet de hoofdverantwoordelijk voor de spelers die gehaald zijn? Zij hadden invloed op het aankoopbeleid. De hoofdverantwoordelijke is de persoon die deze invloed heeft toegelaten en vooral in deze proporties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Ik hoop dat hij niet zijn kinderen opvoedt met het idee dat dit een manier van flirten is. Wat een domme uitspraken over Overmars zeg, al hadden we die na een eerder interview ook wel kunnen verwachten. Toen hij hoopte dat Overmars groots zou terugkeren en dat de hele zaak hem niet interesseerde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 5 minuten geleden zei FlyD: Tadic, Schreuder en de zaakwaarnemer zijn toch alle 3 niet de hoofdverantwoordelijk voor de spelers die gehaald zijn? Zij hadden invloed op het aankoopbeleid. De hoofdverantwoordelijke is de persoon die deze invloed heeft toegelaten en vooral in deze proporties. Soit, dat klopt. Neemt niet weg dat zij verantwoordelijkheid hebben in. En vervolgens gaan roepen wat er allemaal is misgegaan enzo, waarbij hij de schuld bij Mislintat wilt wegleggen. Terwijl die natuurlijk een jaar eerder al begonnen is de puinhoop. Sterker nog eigenlijk is Overmars een soort van de puinhoop begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Maar klopt het dan wat Tadic zegt? Dat het louter berichtjes waren en geen fysiek contact van Overmars? Wat ik op internet kan vinden, is dat Marcie alleen berichtjes stuurde en hiervoor is geschorst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 20 minuten geleden zei Keeza: Maar klopt het dan wat Tadic zegt? Dat het louter berichtjes waren en geen fysiek contact van Overmars? Wat ik op internet kan vinden, is dat Marcie alleen berichtjes stuurde en hiervoor is geschorst. Hij is geschorst omdat hij een dickpick heeft gestuurd. Er waren meerdere aanklachten waarin het vooral over ongewenst gedrag op de werkvloer ging, echter is dat altijd vrij lastig te bewijzen. Maar hij is geschorst om die dickpic, dat was natuurlijk feitelijk te bewijzen. Dus de kans is vrij aannemelijk dat het allemaal erger is dan een dickic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 (bewerkt) Verder klopt het toch gewoon ?! Ajax heeft weinig leiders meer op het veld.... Er wordt/werd weinig gecommuniceerd Tadic pastte zelf neit meer bij de club zoals hij zelf al zei. Hij had altijd zeer goed rendement... En dat ze nu moeten worden aangespoord om naar de sportschool/gym te gaan is toch helemaal belachelijk? Als je je club laat ''runnen'' door zaakwaarnemer van Tadic heb je als bestuur/RVC ook totaal geen controle over je club lol 20 december 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 17 minuten geleden zei Kyrill: Verder klopt het toch gewoon ?! Ajax heeft weinig leiders meer op het veld.... Er wordt/werd weinig gecommuniceerd Tadic pastte zelf neit meer bij de club zoals hij zelf al zei. Hij had altijd zeer goed rendement... En dat ze nu moeten worden aangespoord om naar de sportschool/gym te gaan is toch helemaal belachelijk? Als je je club laat ''runnen'' door zaakwaarnemer van Tadic heb je als bestuur/RVC ook totaal geen controle over je club lol Je haalt allemaal punten en conclusies aan die niet overeenkomen met het interview. Tadic verteld hoe hij het ervaarde toen hij wegging. Een hele hoop punten die jij aanhaalt zijn pas veel later gebeurd en helder geworden. Als je zelf vind dat je een clubman bent omdat de cultuur veranderd en dan weggaat, ben je mijn inziens veel minder clubman dan je zelf predikt. Rendement van een individu koppelen aan de gymopkomst van andere individuen heeft totaal niks met elkaar te maken. Maar goed, dan wat vragen voor jou om. Hoe ziet een leider op het veld eruit? Hoe zie of weet jij dat er weinig gecommuniceerd wordt/werd? De laatste zin is waar, maar is volgens mij ook al een tijdje vastgesteld. Helaas voor de voetbalwereld doen veel meer clubs dat ook op die manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 18 minuten geleden zei timpy00: Je haalt allemaal punten en conclusies aan die niet overeenkomen met het interview. Tadic verteld hoe hij het ervaarde toen hij wegging. Een hele hoop punten die jij aanhaalt zijn pas veel later gebeurd en helder geworden. Als je zelf vind dat je een clubman bent omdat de cultuur veranderd en dan weggaat, ben je mijn inziens veel minder clubman dan je zelf predikt. Rendement van een individu koppelen aan de gymopkomst van andere individuen heeft totaal niks met elkaar te maken. Maar goed, dan wat vragen voor jou om. Hoe ziet een leider op het veld eruit? Hoe zie of weet jij dat er weinig gecommuniceerd wordt/werd? De laatste zin is waar, maar is volgens mij ook al een tijdje vastgesteld. Helaas voor de voetbalwereld doen veel meer clubs dat ook op die manier. Ik zeg ook niet dat het met elkaar te maken heeft Ik zeg gewoon/haal dingen aan die interview naar buiten komen en wat ik zelf vind(redenement) natuurlijk is niet aan elkaar te koppelen. Ik geef alleen maar aan ondanks matige prestatie's van veel spelers, Tadic iig over algemeen weinig tot niet verzaak heeft bij Ajax , wanneer hij speelde. Tadic heeft toch ook gewoon onder/met Heitinga en Schreuder gewerkt als coach bij Ajax, en dus ook met ETH? Plus hij was jarenlang je aanvoerder, ik vind wel dat hij wat te zeggen heeft, en dat doet hij hier dus ook, Laat ik het anders stellen wat vind JIJ wel dan wat hij voor ''rare'' dingen zegt in het interview op misschien Overmars en Heitinga na? Hij is heus niet enige die Misintat meteen afschreeuw dat deden Ajax-fans in dit topic ook al direct, en terecht dus ook blijkbaar, en ook op de socials... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 2 minuten geleden zei Kyrill: Laat ik het anders stellen wat vind JIJ wel dan wat hij voor ''rare'' dingen zegt in het interview op misschien Overmars en Heitinga na? Hij is heus niet enige die Misintat meteen afschreeuw dat deden Ajax-fans in dit topic ook al direct, en terecht dus ook blijkbaar, en ook op de socials... Maar zijn die quotes over Overmars en het vertrekken als het tegenzit terwijl je jezelf als een echte Ajacied wil profileren niet genoeg redenen om dit als een slecht interview aan te duiden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten