Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

17 minuten geleden zei JanVertonghen:

Begin me nu wel steeds meer af te vragen of wij er gewoon echt geen verstand van hebben, of dat ze het bij Ajax tegenwoordig op de een of andere manier telkens voor elkaar krijgen om iemand zonder (voetbal)verstand voor de groep te zetten.

Of iemand die denkt zolang ik eigen jeugd op stel kan mij niks gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond Martha als aanvaller altijd wel onderschat. Best een leuk talentje daar. Als verdediger nog te weinig gezien. Heel benieuwd wat het gaat worden.

Op 1-11-2023 om 13:53 zei Thierryvane:

Leuke opdrachten, voor die rol hadden ze mij ook wel even mogen bellen!

Kan me trouwens echt niet voorstellen dat Stanis terug gaat naar Gent. Zou ook niet slim zijn volgens mij. Misehouy naar City zou ook jammer zijn en lijkt me ook niet slim, maar dat is niet uit te sluiten.

bewerkt door FlyD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei timpy00:

Als aanvaller niet goed genoeg. Vind hem ook niet echt de kwaliteiten hebben om Ajax 1 back te worden.

Mijn mening over hem is zo slecht dat hij alleen maar positief kan verrassen.

Doet het oké. Krijgt gelukkig ook niet zoveel ruimte.

Ik vind het nog niet eens zo slecht. Maar iemand, alsjeblieft, haal die trekker over en win deze pot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ze spelen in elk geval een beetje zoals we gewend zijn. Nu nog scoren en je wint dit simpel.

Paar keer goed de passing tussen de linies gekregen en het spel wordt vaak goed en snel verlegd.

Toch paar dissonanten aan Ajax zijde. Sutalo erg onzeker, Gaaei knullig in de opbouw en mijn favoriet Taylor die zo ontiegelijk vaak de verkeerde keuze maakt, zowel met als zonder bal. Das gewoon bijzonder…

Link naar opmerking
Deel via andere websites