JanVertonghen Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 (bewerkt) Het gaat van kwaad naar erger met die opstellingen 2 november 2023 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Martha, is dit een nachtmerrie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Op 30-10-2023 om 17:50 zei Rogier.: Om even een duit in het zakje te doen: December Ja Plek 9 Mag ik mijn antwoord nog aanpassen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Dit wordt een Marthaling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 10 minuten geleden zei Thierryvane: Martha, is dit een nachtmerrie? Als aanvaller niet goed genoeg. Vind hem ook niet echt de kwaliteiten hebben om Ajax 1 back te worden. Mijn mening over hem is zo slecht dat hij alleen maar positief kan verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Wat is er nu ineens mis met Sosa dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Begin me nu wel steeds meer af te vragen of wij er gewoon echt geen verstand van hebben, of dat ze het bij Ajax tegenwoordig op de een of andere manier telkens voor elkaar krijgen om iemand zonder (voetbal)verstand voor de groep te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 17 minuten geleden zei JanVertonghen: Begin me nu wel steeds meer af te vragen of wij er gewoon echt geen verstand van hebben, of dat ze het bij Ajax tegenwoordig op de een of andere manier telkens voor elkaar krijgen om iemand zonder (voetbal)verstand voor de groep te zetten. Of iemand die denkt zolang ik eigen jeugd op stel kan mij niks gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Taylor opstellen, origineel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 34 minuten geleden zei rich ruzzian: Wat is er nu ineens mis met Sosa dan? Blessa dus. Avila is degene waar wat mis mee is blijkbaar. Vind het bijzonder dat je Gaaei én Martha opstelt. Met name die laatste is gewoon een aanvaller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 (bewerkt) Ik vond Martha als aanvaller altijd wel onderschat. Best een leuk talentje daar. Als verdediger nog te weinig gezien. Heel benieuwd wat het gaat worden. Op 1-11-2023 om 13:53 zei Thierryvane: Leuke opdrachten, voor die rol hadden ze mij ook wel even mogen bellen! Kan me trouwens echt niet voorstellen dat Stanis terug gaat naar Gent. Zou ook niet slim zijn volgens mij. Misehouy naar City zou ook jammer zijn en lijkt me ook niet slim, maar dat is niet uit te sluiten. 2 november 2023 bewerkt door FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Toch al aardig begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Prima begin, ook van Martha. Forbes er maar ff inbrengen voor Berghuis als dit zo doorgaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Wanneer gaat Berghuis een keer iets met die ruimte doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 4 minuten geleden zei Chiemel: Prima begin, ook van Martha. Forbes er maar ff inbrengen voor Berghuis als dit zo doorgaat. Vanaf de tribune met een blessure? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 3 minuten geleden zei MetalMichael: Vanaf de tribune met een blessure? Mikautadze dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Afwerk trainer lijkt me wel handig.... Iemand die Ajax leert om doelpunten te maken bedoel ik dan he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 1 uur geleden zei timpy00: Als aanvaller niet goed genoeg. Vind hem ook niet echt de kwaliteiten hebben om Ajax 1 back te worden. Mijn mening over hem is zo slecht dat hij alleen maar positief kan verrassen. Doet het oké. Krijgt gelukkig ook niet zoveel ruimte. Ik vind het nog niet eens zo slecht. Maar iemand, alsjeblieft, haal die trekker over en win deze pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Nou ze spelen in elk geval een beetje zoals we gewend zijn. Nu nog scoren en je wint dit simpel. Paar keer goed de passing tussen de linies gekregen en het spel wordt vaak goed en snel verlegd. Toch paar dissonanten aan Ajax zijde. Sutalo erg onzeker, Gaaei knullig in de opbouw en mijn favoriet Taylor die zo ontiegelijk vaak de verkeerde keuze maakt, zowel met als zonder bal. Das gewoon bijzonder… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Wat betreft die drie voor de zoveelste keer dezelfde namen. Jammer dat Sutalo ook bij een goed spelen Ajax de minste is. Verder is dit zo'n typische wedstrijd waarbij een in vorm Ajax tegen puntenverlies zou aanlopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Prima pot van Martha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 (bewerkt) Sutalo is wel heel erg matig en slapjes in zowel verdedigen als aan de bal. Ramaj Salah-Eddine ook zijn laatste minuten gemaakt van dit seizoen. Mikau er ook maar ff in voor Hlynsson, die is moe 2 november 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Gaaei ook wel een prima pot tbh. Spijtig alleen dat het in het algemeen toch weer billenknijpen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Zitten er nou trouwens echt 4 assistenten op de bank bij Ajax? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten