Lazy Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Vond dit wel kandidaat voor uitspraak van het jaar namens Wes: “Zolang je onderaan staat, is er altijd een groot risico op degradatie.“ Geef deze man de sleutel van Ajax. Deze man is een genie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 19 minuten geleden zei Lazy: Vond dit wel kandidaat voor uitspraak van het jaar namens Wes: “Zolang je onderaan staat, is er altijd een groot risico op degradatie.“ Geef deze man de sleutel van Ajax. Deze man is een genie. Om vervolgens bij ze volgende zin het volgende te zeggen. Ajax beschikt wel over goede spelers als Steven Bergwijn, maar de verdediging is bijvoorbeeld erg zwak. Bergwijn heeft dit seizoen nog geen bal geraakt toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 18 uur geleden zei Thierryvane: Driessen was hierover alweer aan het mekkeren dat dit belachelijk was. Heb ik hem verder niet horen zeggen wat een betere optie is, want voor komende winter kan ik niet iets beters bedenken. En eerst op Kroes wachten lijkt me wel zo verstandig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 20 uur geleden zei Urbeto: Het is vooral belachelijk dat de voorwaardelijke straf van een wedstrijd zonder publiek uit 2022 blijft staan. Wat moet er dán gebeuren om zo'n voorwaardelijke straf doorgang te laten vinden? Zeg! Dankzij dit tuig heb ik al een kut Klassieker gehad. Ik heb ook nog een kaartje voor dit duel en die wil je mij door de neus boren. Lekker aardig zeg. Maar even serieus. Ik had ook met meer rekening gehouden. Aan de andere kant, de echte ongein kwam heel duidelijk vanaf een kant. Dus op zich goed dat je die pakt en niet alle andere fans die wel naar de Klassieker kwamen om het elftal te steunen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Zojuist zei ElMarcos: Zeg! Dankzij dit tuig heb ik al een kut Klassieker gehad. Ik heb ook nog een kaartje voor dit duel en die wil je mij door de neus boren. Lekker aardig zeg. Maar even serieus. Ik had ook met meer rekening gehouden. Aan de andere kant, de echte ongein kwam heel duidelijk vanaf een kant. Dus op zich goed dat je die pakt en niet alle andere fans die wel naar de Klassieker kwamen om het elftal te steunen. Ach, het was in ieder geval een Klassieker voor in de boeken Maar even inhoudelijk: Waar het mij meer om gaat is dat de KNVB dus voorwaardelijke straffen uitdeelt die het vervolgens niet uitvoert. Waarom deel je dan zo'n voorwaardelijke straf uit? De kans dat het hele stadion zich collectief misdraagt is natuurlijk nergens in Nederland bijzonder groot. De implicatie van zo'n tribune(s) leeg houden straf is altijd dat de 'goeden' lijden onder de 'slechten'. Ik denk dat niemand er redelijkerwijs onbegrip voor op had kunnen brengen wanneer de voorwaardelijke straf nu was doorgevoerd als straf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 8 minuten geleden zei Urbeto: Ik denk dat niemand er redelijkerwijs onbegrip voor op had kunnen brengen wanneer de voorwaardelijke straf nu was doorgevoerd als straf. Eens, maar ik had het op persoonlijk vlak wel heel zuur gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Matchday! Voor het eerst in lange tijd had ik weer zin om naar Ajax te gaan kijken, tót ik de vermoedelijke opstelling zag: Ramaj; Gaaei, Sutalo, Hato, Sosa; Van den Boomen, Hlynsson, Taylor; Berghuis, Brobbey, Bergwijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 4 minuten geleden zei Lazy: Matchday! Voor het eerst in lange tijd had ik weer zin om naar Ajax te gaan kijken, tót ik de vermoedelijke opstelling zag: Ramaj; Gaaei, Sutalo, Hato, Sosa; Van den Boomen, Hlynsson, Taylor; Berghuis, Brobbey, Bergwijn. Hoe had je het zelf graag gezien? Wellicht kiest van 't Schip nu voor het elftal wat afgelopen zondag de beste helft van het seizoen heeft gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 7 minuten geleden zei timpy00: Hoe had je het zelf graag gezien? Wellicht kiest van 't Schip nu voor het elftal wat afgelopen zondag de beste helft van het seizoen heeft gespeeld. Vloeken in de kerk dit, maar misschien een ander systeem? een 4-2-3-1, waarbij Brobs je diepste spits is, Mikau er dicht achter voetbalt? Vd Boomen en Vos als DM/CM's, en Forbs/Berghuis op de vleugels? In elk geval een elftal waar er geen plek voor Taylor is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Heb ergens het gevoel dat Branco gaat vlammen vanavond. Heb er weer zin in. Vakkie 428 laat je horen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 21 minuten geleden zei timpy00: Hoe had je het zelf graag gezien? Wellicht kiest van 't Schip nu voor het elftal wat afgelopen zondag de beste helft van het seizoen heeft gespeeld. Zoals Sjorro omschrijft. Mikau ipv Taylor en spelen met Vos en vd Boomen bijvoorbeeld. Forbs is volgens mij nog niet helemaal fit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 16 minuten geleden zei Thierryvane: Vakkie 428 laat je horen! Heeeeuj! O nee, toch niet. Ben wel benieuwd naar hoe de verlosser het neer gaat zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 28 minuten geleden zei Elsjorro1990: Vloeken in de kerk dit, maar misschien een ander systeem? een 4-2-3-1, waarbij Brobs je diepste spits is, Mikau er dicht achter voetbalt? Vd Boomen en Vos als DM/CM's, en Forbs/Berghuis op de vleugels? In elk geval een elftal waar er geen plek voor Taylor is. 14 minuten geleden zei Lazy: Zoals Sjorro omschrijft. Mikau ipv Taylor en spelen met Vos en vd Boomen bijvoorbeeld. Forbs is volgens mij nog niet helemaal fit. Ik zei ook zeker niet dat ik met die vermoedelijke opstelling zou spelen. Maar als hij daarmee speelt denk ik dat de gedachte is dit elftal speelde de beste helft van het seizoen laten we daar maar mee starten. Overigens kan Berghuis rechtsbuiten echt alleen maar wanneer je Gaaei opstelt. Dan kan hij soort aanvallende middenvelder zijn en kan Gaaei eroverheen het geen waar voornamelijk zijn kwaliteit ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 45 minuten geleden zei Lazy: Matchday! Voor het eerst in lange tijd had ik weer zin om naar Ajax te gaan kijken, tót ik de vermoedelijke opstelling zag: Ramaj; Gaaei, Sutalo, Hato, Sosa; Van den Boomen, Hlynsson, Taylor; Berghuis, Brobbey, Bergwijn. Hlynsson is toch een positief puntje in deze opstelling? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Erg veel zin in. Al dagen. Stom wel. Maargoed. Hoop dezelfde 11 als zondag, maar dan andere backs. Gooijer rechts en Sosa links. Kan Gooijer met minder diepgang gewoon de balans bewaren en Sosa maar lekker eroverheen (thats what she said). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Bestaat er nog een kans dat het uitgesteld wordt vanwege code oranje/rood? Zou wel typisch zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 6 minuten geleden zei Chiemel: Bestaat er nog een kans dat het uitgesteld wordt vanwege code oranje/rood? Zou wel typisch zijn Citaat Het duel tussen Ajax en FC Volendam van donderdagavond gaat (vooralsnog) gewoon door, zo laat Ajax Fancare weten via Twitter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Zolang dakkie maar blijft zitten, zal wel dichtgaan neem ik aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 9 minuten geleden zei La Pulga: Zolang dakkie maar blijft zitten, zal wel dichtgaan neem ik aan. Je hebt natuurlijk ook de zorg voor iedereen die daar naartoe moet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 11 minuten geleden zei 19CH98: Je hebt natuurlijk ook de zorg voor iedereen die daar naartoe moet. O ja dat zeker, had het er meer over als ze besluiten wel te voetballen. Als zo'n dakkie er af vliegt, ben je nog verder van huis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 26 minuten geleden zei La Pulga: O ja dat zeker, had het er meer over als ze besluiten wel te voetballen. Als zo'n dakkie er af vliegt, ben je nog verder van huis. Aha, op die fiets. Dacht dat je bedoelde dat ze niet moesten zeuren want het dak kan dicht. Excuses. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 5 uur geleden zei timpy00: Ik zei ook zeker niet dat ik met die vermoedelijke opstelling zou spelen. Maar als hij daarmee speelt denk ik dat de gedachte is dit elftal speelde de beste helft van het seizoen laten we daar maar mee starten. Overigens kan Berghuis rechtsbuiten echt alleen maar wanneer je Gaaei opstelt. Dan kan hij soort aanvallende middenvelder zijn en kan Gaaei eroverheen het geen waar voornamelijk zijn kwaliteit ligt. Ja Berghuis in een soort Ziyech rol. Kan Hlynnson meer in de controle spelen, waardoor de slechte positionering van Taylor minder opvalt. 5 uur geleden zei Wolf_pd: Hlynsson is toch een positief puntje in deze opstelling? Ik doelde ook niet op hem, maar met name op Taylor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Pff de reis naar het stadion met deze weersomstandigheden is altijd een groot fiasco. Dat gezegd hebbende, hopelijk weer eens een winstpartij live meemaken! De enige keer dit seizoen dat we in eigen huis wonnen was ik op vakantie dus het is al even geleden dat ik dat live mocht meemaken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 28 minuten geleden zei Arles: Pff de reis naar het stadion met deze weersomstandigheden is altijd een groot fiasco. Dat gezegd hebbende, hopelijk weer eens een winstpartij live meemaken! De enige keer dit seizoen dat we in eigen huis wonnen was ik op vakantie dus het is al even geleden dat ik dat live mocht meemaken We hebben het probleem gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Wat kost zo'n vakantie? Begint op te schieten die match. Sinds weken eindelijk weer eens wedstrijdspanning Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten