Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Al dat geklaag over de media begrijp ik wel, maar Mislintat heeft (vooral de afgelopen weken) echt helemaal niks eraan gedaan om daarmee te dealen. Had in al die tijd op zijn minst 1 of 2 grotere interviews verwacht. Nu mag Jan van Halst dat wel even gaan doen op de korte termijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2359

• Chiemel

1893

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

36 minuten geleden zei Chiemel:

Al dat geklaag over de media begrijp ik wel, maar Mislintat heeft (vooral de afgelopen weken) echt helemaal niks eraan gedaan om daarmee te dealen. Had in al die tijd op zijn minst 1 of 2 grotere interviews verwacht. Nu mag Jan van Halst dat wel even gaan doen op de korte termijn.

Hij heeft wel in Kicker geroepen een roddelblad als de T niet serieus te nemen. Vermoed zomaar dat hij niet had verwacht dat de T zo'n grote invloed zou kunnen hebben dat hij ontslagen zou worden. En heel eerlijk, ik denk dat niemand dat had.

1 uur geleden zei Thierryvane:

Volgens mij zit jij in #TeamMislintat.

Valt het op? :D Vind het gewoon jammer dat ze nu niet doorzetten onder druk van supporters en de media. Ja, het gaat kut. Ja, misschien is Mislintat niet de juiste man. Maar gaat hem nu ontslaan iets oplossen? Enige dat iets op zou kunnen oplossen, is Steijn ontslaan, en zelfs daarbij kun je je afvragen hoeveel zin dat gaat hebben, want wat is het alternatief? Ik zou oprecht niemand weten die capabel is en in zou willen stappen. Met bijvoorbeeld Van 't Schip vraag ik me echt af of het beter zou worden.

Overigens nog even een quotetje over Steijn: "Je maakt duidelijke afspraken, en als de afspraken gevolgd worden klopt het tactisch plan meestal ook wel." Sorry, wat zegt 'ie hier? :cab:

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Urbeto:

Dat kan natuurlijk, maar door het wegsturen van Mislintat en niet Steijn heeft het vooralsnog wel de schijn van rugdekking geven. 

Je start als Ajax aan een nieuw project met een nieuwe trainer én selectie. Als je dan binnen vijf competitiewedstrijden al aan de poten van de door jou aangestelde trainer gaat lopen zagen is het natuurlijk onzin dat je hem heel lang rugdekking hebt gegeven. Toegegeven, het is netjes van Mislintat dat hij deze strijd niet via de media voert, maar als de verhalen van de Telegraaf kloppen is hij intern wél een hetze tegen Steijn gestart waarbij hij zich in het groepsproces van de selectie heeft gemengd. Dat zou, mits waar, een zeer kwalijke zaak zijn. 

Anyway, het punt is meer dat je een trainer in mijn optiek niet na 3.5 wedstrijden met zijn complete nieuwe selectie af zou moeten serveren. Dat komt de onrust rondom de club niet ten goede én geeft vooral ook het signaal af dat Ajax te ongeduldig is om op gedegen wijze aan een nieuw elftal te bouwen. Ik zeg niet dat Steijn de perfecte man is voor Ajax, maar geef hem in ieder geval nog een aantal weken de tijd. Zo'n Forbs lijkt hij nu ook aan de praat te krijgen, misschien lukt dat met de rest ook. 

Eens, maar Steijn maakt het de directie/leiding ook niet makkelijk door zich niet bepaald coulant op te stellen. Dat voor de bus gooien van Mislintat na 1 wedstrijden Fortuna, aangeven dat er niet naar hem geluisterd is, de TG wist al precies te vertellen welke aankopen Steijn genoemd had. Het is allemaal niet heel erg professioneel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Thierryvane:

Dit soort accounts moeten ze echt allemaal opdoeken.

Het is wel een reële optie, misschien niet morgen maar ik zie dit zeker wel als een mogelijkheid dat zal gaan gebeuren over een weekje. 

Citaat

Fortuna Sittard-middenvelder Alen Halilovic is een versterking voor Ajax, stelt Rafael van der Vaart. De 109-voudig Oranje-international hielp de 27-jarige Kroaat in diens zoektocht naar een nieuwe club.

Halilovic zat sinds zijn vertrek bij HNK Rijeka begin dit jaar zonder club. Van der Vaart heeft de spelmaker bij meerdere clubs aangedragen. "Ja, dat klopt. Behalve bij Fortuna", lacht hij. "Het is echt waar: Halilovic belde me zelf een keer op, want ik heb zijn broer (Dino Halilovic, red.) getraind bij Esbjerg. Halilovic belde me op, zei dat hij terug wilde naar Nederland en vroeg of ik hem een beetje kon helpen. Ik heb iedereen gebeld: FC Volendam, Vitesse…"

In het seizoen 2019/2020 speelde Halilovic al op huurbasis in de Eredivisie, bij sc Heerenveen. Van der Vaart denkt dat de middenvelder niet misstaat bij Ajax. "Als ik het voor het zeggen had bij Ajax, zou ik hem meteen halen. Dat meen ik oprecht. Hij moet wel nog wat fitter worden, dat snap ik. Ik probeerde hem aan een stage te helpen. Ik heb zelfs Pierre (van Hooijdonk, red.) gebeld, die zei: Laat maar komen."

Ik hoop niet dat Van der Vaart een functie gaat krijgen bij Ajax, liefhebber van het spelletje maar die stelt dan echt gewoon 10 linkspoten op met een goede pass. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Chiemel:

Is het niet juist enorm fijn dat je een bestuurder hebt die niet via de media een soort van oorlog wil gaan maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Kyrill:

Kunnen wel allemaal grappig gaan doen om spelfoutje van mij. Maar dat mijn buurman moest vluchten en fucking nooduitgang deur moest intrappen, vind ik echt van de pot gerukt.

Waar doen mensen grappig over een spelfout? Het is maar waar je je druk om maakt. :D

Je buurman heeft wel enorm veel geluk gehad zeg!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Kyrill:

Kunnen wel allemaal grappig gaan doen om spelfoutje van mij. Maar dat mijn buurman moest vluchten en fucking nooduitgang deur moest intrappen, vind ik echt van de pot gerukt.

Hoeveel volk zat er in het stadion? Als het echt zo erg was, had het wel al lang en breed in het nieuws gekomen dat er grote paniek was onder de supporters, en dat deuren van de uitgangen ingetrapt moesten worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Las net dat Gaal heeft bedankt. Dus die zien we sowieso niet bij Ajax. Benieuwd welke kant het op gaat. Zou het ook niet erg vinden als Ajax in de middenmoot eindigt dit seizoen. Hebben we dat ook een keer gehad, en dan weer bouwen aan iets moois. Wel zonde voor het Nederlands voetbal op internationaal niveau. Maar dat is nog allemaal in de verre toekomst, of gewoon niet. Welke kant zal het opgaan? Worden spannende tijden voor Ajax.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Glenn08:

Hoeveel volk zat er in het stadion? Als het echt zo erg was, had het wel al lang en breed in het nieuws gekomen dat er grote paniek was onder de supporters, en dat deuren van de uitgangen ingetrapt moesten worden.

Mijn buurman is super aardige man. Hij gaat heel vaak naar Ajax in het stadion. Hij is niet iemand van de grootspraak en die dingen overdrijft, als hij dat zegt geloof ik het. Maar hij kwam verder toch wel behoorlijk vrolijk over gelukkig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Bogatyr:

Dat hij jou tegenkwam was misschien een lichtpuntje in zijn dag, na die extreem gevaarlijke situatie.

:classic_love:

Zojuist zei Richarð.:

Ik snap je helemaal hoor, Karel. De buurman van een vriend van mijn collega's broer was twee maanden na 9/11 in Amerika, dus dan komt het wel heel dichtbij allemaal.

Spit Out Drink GIFs | Tenor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Chiemel:

Heb het zelf niet over oorlog. Juist eerder positieve beeldvorming en uitleg in de media.

Hij heeft toch paar 'grote' interviews gegeven? Heeft bij NOS, ESPN en VI aan de microfoon gestaan om tekst en uitleg te geven over alles en zijn ideeën over het huidige seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even los van het feit over Sven Misintat zijn gedrag of dat wel of niet grensoverschrijdend gedrag is...

Dat geloof ik absoluut. Laten ook niet vergeten hij vanuit de media, de fans en de club echt schandalig behandeld is. Bij Marseille fucking thuis was hij vanwege zijn eigen veiligheid niet in het stadion. En de beste krant ter wereld De Telegraaf moeten zich echt kapotschamen.  Ze gooien alleen maar Olie op het vuur. Ze hebben laatste jaren alleen maar vijanden bij  Ajax gemaakt ipv vrienden. ETH werd om alles verguist, Schreuder ook en nu Steijn en Misintat. Er zijn uiteraard ook goede journalisten zoals @Tim' tijd geleden terecht aangaf maar als Sven niet tegengewerkt binnen Ajax fans , RCV, bestuur, fans dan is het 150% ook wel via de media, echt niet normaal. Na Roger Schmidt en nu Misintat zullen Duitsers wel 2-3x goed nadenken om ooit nog in Nederland/ED te gaan werken als je zo schandalig behandeld wordt.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites