Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Late reactie maar ik had ban natuurlijk. Dat Ajax Edson Alvarez afscheid filmpje man man man. Ik heb lopen janken als een baby. Wat was dat echt fenomenaal mooi, echt respect voor Ajax media team. Sven Misintat wat een top vent is dat nu al zeg niet normaal. Al zijn filmpjes en interviews zijn geweldig. Jammer dat Kudus weg is maar is veel geld hoor. Jongens zuur zuur van ACL van Jurrien Timber hij was geweldig in Community Shield tegen City. Verhalen gaan misschien vanaf maart weer kan gaan trainen en al dan niet fit is 👏❤️

@putdus Ik heb zware dagen hier in huis. Maar al jouw posts geniet ik echt enorm van. Meen het echt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

4 minuten geleden zei timpy00:

Eens je komt sowieso boven AEK Athene. En ik denk oprecht dat Ajax minimaal tweede wordt in deze groep.

Zal nog vies tegenvallen hoor. Je haalt de beste speler van Dinamo Zagreb dan wel weg, maar Dinamo Zagreb verloor wel van AEK. Denk oprecht dat je de beste club uit elke pot heb gepakt. Alleen Marseille kun je over twijfelen (Real Betis, Sporting)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Rogier.:

Zal nog vies tegenvallen hoor. Je haalt de beste speler van Dinamo Zagreb dan wel weg, maar Dinamo Zagreb verloor wel van AEK. Denk oprecht dat je de beste club uit elke pot heb gepakt. Alleen Marseille kun je over twijfelen (Real Betis, Sporting)

De Belgjes waren verre van positief over AEK. Niveau Ajax tegen Ludogoretz. Zal erom spannen. ;)

Nee joh. Komt goed man. Poule met mooie tegenstanders en dat wil voetballen(Brighton.) Prima toch op de donderdagavond. Beter dan 3x richting het oostblok.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rogier.:

Ja je hebt wel de zwaarste poule. Maar dit komt toch ook het dichtst bij CL in de buurt. Je wordt minimaal derde en denk oprecht genoeg kans om door te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Dansmeister:

De Belgjes waren verre van positief over AEK. Niveau Ajax tegen Ludogoretz. Zal erom spannen.

Nee joh. Komt goed man. Poule met mooie tegenstanders en dat wil voetballen(Brighton.) Prima toch op de donderdagavond. Beter dan 3x richting het oostblok.

AEK heeft over twee wedstrijden amper een kans bij mekaar gevoetbald tegen Antwerp. Maar ik vond hun niveau wel beter dan verwacht. Ik had eerlijk gezegd dat het Griekse voetbal veel verder was weggezakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Thierryvane:

BREAKING:

https://x.com/fabrizioromano/status/1697581559740604480?s=46&t=QH6EhmR2vTnn5ElaGpLkLw

Dit is oprecht een geweldige back. Had ‘m dan ook niet zien aankomen. Tijd geleden wilde Bayern hem nog.

Lees ook veel goeie dingen over Sosa! Ben heel benieuwd 

Link naar opmerking
Deel via andere websites