cimbomcu Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 (bewerkt) Ik snap dat dit de tendens is, toch vind ik het ergens onterecht en zie ik probleem veel meer bij de coach. Schreuder aanstellen was echt een grove schande en er is veel te laat ingegrepen om hem te ontslaan. Heitinga doet zijn best maar is een beginner en daar verwacht ik op dit moment niet veel van. Geef deze zelfde selectie aan Bosz en ik ben er heilig van overtuigd dat je in ieder geval veel leuker voetbal gaat krijgen. Zie de opstelling gisteren, Tadic, Bergwijn en Berghuis voorin. Hebben jullie ooit zoiets statisch gezien, en dan nog te bedenken dat je tegen een club als PSV echt wel ruimtes gaat krijgen. Lekker dan als je er dan niet 1, maar 3 opstelt die niet weten wat ze daarmee aan moeten of gewoon te sloom en te statisch zijn voor dat spel. Brobbey kwam erin en was gelijk een stuk dreigender, puur omdat hij wel snelheid en diepgang heeft. Laten we in iedergeval eens een poging wagen om het seizoen gewoon af te maken met Brobbey in de spits. Dan maar Bergwijn op de bank of nu Kudus geblesseerd is op rechts. Feyenoord vind ik een goed bewijs, op het oog niet zo hele denderende buitenspelers maar in iedergeval een beetje dreiging, snelheid en diepgang doet al wonderen. 24 april 2023 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 Via deze manier wil ik alle Ajacieden mijn excuses aanbieden voor mijn gedrag gisteren. Ik ben lid van dit forum omdat ik FM leuk vind en ik het leuk vind om over FM en andere onderwerpen te praten. Het is niet mijn bedoeling om mensen te irriteren of boos te maken. Ik zal hier meer opletten. Mijn berichten van gisteren waren ludiek bedoeld, ik heb me onvoldoende gerealiseerd dat het voor mensen die Ajax een warm hart toe dragen gewoon een vervelende middag is (ik weet hoe jullie je voelen, x 10). Ik zal proberen mij op een andere manier op te stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 38 minuten geleden zei cimbomcu: Ik snap dat dit de tendens is, toch vind ik het ergens onterecht en zie ik probleem veel meer bij de coach. Schreuder aanstellen was echt een grove schande en er is veel te laat ingegrepen om hem te ontslaan. Heitinga doet zijn best maar is een beginner en daar verwacht ik op dit moment niet veel van. Coach is niet zo zeer het probleem, al is Heitinga natuurlijk never nooit goed genoeg om Ajax trainer te zijn en had Schreuder nooit aangesteld mogen worden, maar dat terzijde... Laten we zeggen dat een coach als Bosz het waarschijnlijk wel iets duidelijker voor elkaar had gehad, maar je mist over de hele lijn gewoon enorm veel kwaliteit. Als je in de zomer Anthony, Martinez, Haller, Gravenberch, Schuurs, Mazraoui en Tagliafico laat gaan en daar in de winter Blind ook nog eens bij doet doe je wel ff een jasje uit zeg. In principe is van alle aankopen die gedaan zijn in de zomer Bergwijn de enige die je qua niveau in dat rijtje hierboven zou moeten kunnen plaatsen. Speelt verder een kut seizoen, maar zou in theorie qua kwaliteiten van hetzelfde niveau moeten en horen zijn waardoor je qua overall niveau niet veel achteruit gaat. Je overige aankopen zijn op alle fronten (nog) 2-3 klassen minder dan wat je verkocht hebt, terwijl hetgeen je uit de jeugd door laat stromen naar 1 niet het gewenste niveau heeft (Taylor, Rensch bijvoorbeeld) om op topniveau mee te kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 2 uur geleden zei CrisChivu: Ik ben inmiddels zover dat ik pas om 14:15 doorhad dat Ajax over een kwartier zou beginnen.. Ja dit inderdaad. Totaal geen spanning ook voor de wedstrijd. Zat ook maar apathisch naar de tv te staren (normaal vloog er nog weleens een afstandsbediening door de lucht). Heb ook totaal geen zin in het restant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 9 uur geleden zei Lazy: Coach is niet zo zeer het probleem, al is Heitinga natuurlijk never nooit goed genoeg om Ajax trainer te zijn en had Schreuder nooit aangesteld mogen worden, maar dat terzijde... Laten we zeggen dat een coach als Bosz het waarschijnlijk wel iets duidelijker voor elkaar had gehad, maar je mist over de hele lijn gewoon enorm veel kwaliteit. Als je in de zomer Anthony, Martinez, Haller, Gravenberch, Schuurs, Mazraoui en Tagliafico laat gaan en daar in de winter Blind ook nog eens bij doet doe je wel ff een jasje uit zeg. In principe is van alle aankopen die gedaan zijn in de zomer Bergwijn de enige die je qua niveau in dat rijtje hierboven zou moeten kunnen plaatsen. Speelt verder een kut seizoen, maar zou in theorie qua kwaliteiten van hetzelfde niveau moeten en horen zijn waardoor je qua overall niveau niet veel achteruit gaat. Je overige aankopen zijn op alle fronten (nog) 2-3 klassen minder dan wat je verkocht hebt, terwijl hetgeen je uit de jeugd door laat stromen naar 1 niet het gewenste niveau heeft (Taylor, Rensch bijvoorbeeld) om op topniveau mee te kunnen. Ik ben helemaal niet zo ontevreden met Taylor en Rensch, beide prima spelers die nog door kunnen groeien. Ik heb meer moeite met de Grillitsch en de Sanches van deze wereld. Ook Bassey kun je nog een beetje laten functioneren, zal nooit zijn geld waard zijn maar ok. Wijndal is een kut aankoop maar heeft laten zien geen dramatische speler te zijn normaal gesproken, dat geldt ook voor Bergwijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 Boga even met gestrekt been op Sar. Terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 Die wordt ook groot gemaakt he, die Bogarde. Kom nou Wat is dat voor iets toch.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 25 april 2023 Share Geplaatst 25 april 2023 10 uur geleden zei Daz: Boga even met gestrekt been op Sar. Terecht. Wel interessant. Ze zijn tevreden, hij heeft een contract en hij moet weg. Dat kan helemaal niet zomaar. Bogarde zal het (uiteindelijk) wel geaccepteerd hebben, maar arbeidsrechtelijk konden ze hem niets maken als hij was gebleven denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 april 2023 Share Geplaatst 25 april 2023 55 minuten geleden zei Hwb: Wel interessant. Ze zijn tevreden, hij heeft een contract en hij moet weg. Dat kan helemaal niet zomaar. Bogarde zal het (uiteindelijk) wel geaccepteerd hebben, maar arbeidsrechtelijk konden ze hem niets maken als hij was gebleven denk ik. Normaal staat Bogarde er toch om bekend dat ie lekker blijft zitten en zijn contract uitdient Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 april 2023 Share Geplaatst 25 april 2023 11 uur geleden zei cimbomcu: Die wordt ook groot gemaakt he, die Bogarde. Kom nou Wat is dat voor iets toch.. Maar echt, beetje makkelijk scoren bij Rondo. Vervolgens Gullit die de racisme-kaart speelt en Seedorf en Davids noemt. Trieste aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 25 april 2023 Share Geplaatst 25 april 2023 2 uur geleden zei Thierryvane: Maar echt, beetje makkelijk scoren bij Rondo. Vervolgens Gullit die de racisme-kaart speelt en Seedorf en Davids noemt. Trieste aflevering. Dat van Gullit snapte ik ook niet zo. En alsof elke ex-voetballer goed zou zijn om toe te voegen aan de directie binnen Ajax? Dat slaat natuurlijk nergens op. En dan noemt hij maar Kluivert, Seedorf, Davids idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 april 2023 Share Geplaatst 25 april 2023 8 minuten geleden zei Daz: Dat van Gullit snapte ik ook niet zo. En alsof elke ex-voetballer goed zou zijn om toe te voegen aan de directie binnen Ajax? Dat slaat natuurlijk nergens op. En dan noemt hij maar Kluivert, Seedorf, Davids idd. Precies. En dan Kluivert noemen die overal mislukt is. Nee Gullit, top idee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 april 2023 Share Geplaatst 25 april 2023 Rondo is eigenlijk zelden de tijd van het kijken waard. Maar is het al volgend seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 25 april 2023 Share Geplaatst 25 april 2023 Door Gullit is het echt niet om aan te zien imo, luistert totaal niet naar z'n tafelgenoten en blijft maar door tetteren als hij ergens een mening over heeft. Kijk nog liever naar Johan Derksen die voor de 100ste keer aanhaalt dat Rutte nu echt bedeen op moet stappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 april 2023 Share Geplaatst 25 april 2023 13 uur geleden zei Thierryvane: Maar echt, beetje makkelijk scoren bij Rondo. Vervolgens Gullit die de racisme-kaart speelt en Seedorf en Davids noemt. Trieste aflevering. Wordt daar zo moe van. Altijd maar dat geklaag daarover. Laat ze presteren zodat niemand er omheen kan maar dat doen ze ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 11 uur geleden zei Vitesse88: Wordt daar zo moe van. Altijd maar dat geklaag daarover. Laat ze presteren zodat niemand er omheen kan maar dat doen ze ook niet. Reiziger en Bogarde wel. Beiden zijn/gaan weg bij Ajax, omdat anderen die minder succesvol waren de voorkeur kregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 Zal bij Bogarde niet ook dat onderzoek naar grensoverschrijdend gedrag een rol hebben gespeeld? Was weliswaar buiten Ajax om maar kan me goed voorstellen dat Ajax met Overmars in het achterhoofd dat niet wil hebben… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei Lazy: Zal bij Bogarde niet ook dat onderzoek naar grensoverschrijdend gedrag een rol hebben gespeeld? Was weliswaar buiten Ajax om maar kan me goed voorstellen dat Ajax met Overmars in het achterhoofd dat niet wil hebben… 100% Schijnt toch vrij serieus te zijn. @cimbomcu 26 april 2023 bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 https://www.footballtransfers.com/nl/transfernieuws/nl-eredivisie/2023/04/ajax-zet-vol-in-op-de-sensationele-komst-van-eden-hazard Klinkt niet als heel goed beleid, maar zal ook niet heel serieus zijn neem ik aan. Nou niet direct de positie waar er versterking nodig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 2 uur geleden zei Chiemel: https://www.footballtransfers.com/nl/transfernieuws/nl-eredivisie/2023/04/ajax-zet-vol-in-op-de-sensationele-komst-van-eden-hazard Klinkt niet als heel goed beleid, maar zal ook niet heel serieus zijn neem ik aan. Nou niet direct de positie waar er versterking nodig is. Ik geloof hier helemaal niks van om eerlijk te zijn. Als dit gebeurt kunnen Sven, Van Halst, Edwin en de hele raad van bestuurd wat mij betreft direct weer opstappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 Op 26-4-2023 om 13:58 zei Thierryvane: 100% Schijnt toch vrij serieus te zijn. @cimbomcu Zou je hem als speler kunnen omschrijven @cimbomcu? En posities graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 (bewerkt) Vind hem wel een verbeterde uitvoering van bijvoorbeeld Berghuis, dus links en kan als rechtsbuiten en 10 spelen. Zie in hem meer een vleugelspeler. Hij is ook sneller dan een Berghuis en meer actie, heeft echte een fantastische individuele actie, Berghuis heeft dan een betere trap. Schat hem een stuk hoger in dan een Conceicao bijvoorbeeld. Groot talent, net pas 18 geworden. Als je hem ziet voetballen, type stijl/voetbal is het net Messi. @Gert @Thierryvane 28 april 2023 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 1 uur geleden zei Gert: Zou je hem als speler kunnen omschrijven @cimbomcu? En posities graag. Ik zie deze speler best vaak voorbij komen in carrières op FM23. Haalt meestal wel de grote clubs zoals Manchester United. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 1 uur geleden zei cimbomcu: Vind hem wel een verbeterde uitvoering van bijvoorbeeld Berghuis, dus links en kan als rechtsbuiten en 10 spelen. Zie in hem meer een vleugelspeler. Hij is ook sneller dan een Berghuis en meer actie, heeft echte een fantastische individuele actie, Berghuis heeft dan een betere trap. Schat hem een stuk hoger in dan een Conceicao bijvoorbeeld. Groot talent, net pas 18 geworden. Als je hem ziet voetballen, type stijl/voetbal is het net Messi. @Gert @Thierryvane Tnx klinkt als een verbeterde versie van Conceicao idd. Benieuwd wat er waar is van de geruchten. Hoop dat t goed komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 @cimbomcu denk je dat dit shirt bij hem goed zal passen? Het uitshirt van komend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten