Rogier. Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 10 minuten geleden zei Arezo: Feyenoord wordt kampioen, maar 2e plek is gewoon nog realistisch voor Ajax hoor. Dit is ook wel een uitspraak hoor, maar snap dat je daar met een gekleurde bril zo naar kijkt Verwacht dat Schreuder er tijdens het WK sowieso uit ligt, onafhankelijk van het resultaat tegen Emmen. Zijn positie is echt niet meer houdbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 Ik was aan het sarren. Als Ajax geen kampioen wordt is het een absolute schande. De 3e spits van vorig jaar speelt basis bij Feyenoord. Ajax speelt jaren onafgebroken CL en heeft dus geld als water. Veel grotere club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 Zojuist zei Arezo: Ik was aan het sarren. Als Ajax geen kampioen wordt is het een absolute schande. De 3e spits van vorig jaar speelt basis bij Feyenoord. Ajax speelt jaren onafgebroken CL en heeft dus geld als water. Veel grotere club. Zou ergens ook wel mooi zijn, all hell breaks lose in Amsterdam dan denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 1 uur geleden zei Arezo: Wat is je alternatief voor de heeeeule korte termijn? John Heitinga? Slecht resultaat tegen Emmen is Schreuder out. PSV gaat ook nog wel shocken dit seizoen. Feyenoord wordt kampioen, maar 2e plek is gewoon nog realistisch voor Ajax hoor. Nieuwe trainer is onderweg. Echt één van mijn favoriete gifjes dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 3 uur geleden zei Arezo: Wat is je alternatief voor de heeeeule korte termijn? John Heitinga? Zonder dollen, zelfs dat liever dan deze mafklapper. Ik hoor en lees dat mensen Ajax gisteren niet eens zo slecht vonden, dat we vooral pech hadden. Mijn hemel, hebben die mensen wel gekeken? Het lijkt echt helemaal nergens op..... Het is een wonder dat je ondanks het vertoonde spel nog tot veel kansen komt. Want die waren zeker niet het resultaat van die op Wim Lex lijkende Duitse voetbalprofessor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 (bewerkt) Eens @ElMarcos als ik als mister Positivo al zeg dat het genant was hoe Ajax speelde dan moet het wel erg zijn. Het was gisteren heel en heel slecht jongens, ga nou niet mee met de frame van Schreuder dat het aan de gemiste kansen lag of die 4 keer paal/lat. 18 uur geleden zei Socrates: Heeft 'ie Schreuder een nitwit genoemd? Nou daar kwam het eigenlijk wel op neer. 10 november 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 Haha Cimmie, noem jij nou echt jezelf mister Positivo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 Nou ja, ik verdedig Ajax vaak tot het moment dat eigenlijk echt niet meer kan. Waar anderen al eerder kritisch zijn. Dus ja zeker bijna altijd positief over Ajax, maar nu kan ik zelfs niet meer een kant op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 Ja, dat. Of je bent snel tevreden en steekt je kop in het zand tot het niet langer te verantwoorden valt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 Met groot verdriet kennis genomen van het feit dat het bestuur nog volledig achter onze leeggelopen strandbal staat. Wat moet er nog meer gebeuren willen ze daar wakker worden en ingrijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 Zou Berghuis ons niet kunnen trainen. '' Waar Schreuder aandacht vroeg voor de vele gemiste kansen, daar was Steven Berghuis een stuk kritischer over het optreden van Ajax. ,,Het moet over de hele linie een stuk beter als we onze ambities willen waarmaken en de titel willen pakken”, zei hij.'' '',,Het is gewoon weer balen”, zei Berghuis. ,,Maar het gehele spelbeeld was gewoon weer niet goed. Natuurlijk kregen we heel veel kansen, maar we geven ook veel weg.”'' '',,Als Daley Blind links naar voren gaat, dan moet Jorge Sánchez volgens mij op zijn positie van rechtsback blijven staan”, vervolgde Berghuis. ,,We hadden in de slotfase zulke goede bedoelingen dat we ons zelf voorbij liepen. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb mezelf ook wel eens beter zien spelen.”'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 Dit bedoelde ik dus met dat Alvarez zulke dingen normaal gesproken wel kan opvangen. Het is misschien het enige waar die goed in is maar het is wel noodzakelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 De wedstrijd van vandaag wordt geboycot na woensdag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 (bewerkt) Ik wil de namen Timber en Pasveer te vaak benoemen deze week. Iedere week een nieuw dieptepunt. Emmen met een hogere xG dan Ajax. 12 november 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 41 minuten geleden zei MetalMichael: De wedstrijd van vandaag wordt geboycot na woensdag? Denk dat het nu wel iets drukker wordt in dit topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 Je hoopt gewoon dat ajax deze wedstrijd gewoon verliest, puur door de eigenwijze leiding… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 Sinterklaas is aangekomen in Emmen zie ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 Vanuit Lissabon: Schreuder pak je koffers maar in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 Hahahaha... Lekkere goal Belg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 Ben voor t eerst in mijn leven niet eens boos. Maar gewoon vol ongeloof dat Schreuder gewoon er nog zit. Dat je Europees niet mee kunt door zo'n veranderd team mkay. Maar echt zo zo zooo slecht 2 maanden lang presteren in de eredivisie met dit materiaal dat is haast kunst. Ongekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 Aan Schreuder zijn kop te zien had ik wel het idee dat hij nu weet dat het einde verhaal is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 Wel een goed shot net na de wedstrijd: Van een scheldende Tadic op het veld, naar een Schreuder in de gang die z'n tas stond in te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 Nu al zin in Twitter zometeen. Lekker die bus opwachten bij het stadion. Gezellige bende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 Marciano Vink moet ook maar ff zn bek houden dooe Schreuder steeds te verdedigen. Spreekt zichzelf constant tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 Ik kan oprecht geen trainer bedenken die het slechter dan Schreuder zou hebben gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten