Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

18 minuten geleden zei Thierryvane:

Dat durf ik niet te zeggen. Was vroeger altijd gratis.

Nu Klaassen nog naar de bank.

Wellicht kan hij Kudus daar opstellen ;) 

Al ben ik ook voor Bergwijn of Tadic daar laten spelen en ons Portugese pielemuisje op rechts te brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Gert:

Misschien gaat Schreuder lekker gek doen en zet ie Brobbeast in de spits. Kudus op het middenveld samen met Berghuis en Alvarez. Wel zin in die pot. Weinig verwachtingen, dus hopelijk worden we positief verrast. 

Zelfde elf als tegen RKC. Dus Brobbey spits, Klaassen op het middenveld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Dansmeister:

Geen Thiago bij Pool maakt bij hoopvol. Die vond ik belachelijk goed tegen ons op Anfield. Ben hoopvol thuis.

Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar met het middenveld met Klaassen en Alvarez denk ik dat we gewoon onvoldoende voetbal hebben om onder de druk uit te spelen. Tel daarbij de kwetsbaarheid achterin op en ik vermoed dat Liverpool ook zonder Thiago echt een maatje te groot is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

1-0 Banel :< 

Leuk talentje. Hopelijk ontwikkelen ze hem als spits. Sowieso is dit echt wel een team (beteren van 2 lichtingen) met veel talent. Vooral Hato, Vos (blijft wel wat hangen heb ik het idee), Misehouy, Idumbo, Banel, Kalokoh en daarachter nog oa Vink.

Het goede voorbeeld voor vanavond is alvast gegeven!

bewerkt door FlyD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei FlyD:

Leuk talentje. Hopelijk ontwikkelen ze hem als spits. Sowieso is dit echt wel een team (beteren van 2 lichtingen) met veel talent. Vooral Hato, Vos (blijft wel wat hangen heb ik het idee), Misehouy, Idumbo, Banel, Kalokoh en daarachter nog oa Vink.

Het goede voorbeeld voor vanavond is alvast gegeven!

Helemaal eens. Vergeet niet dat Aertsen ook nog onder deze lichting  valt. Erg jammer dat ESPN niet vaker JA uitzend. Hopelijk komt er een keer een mogelijkheid dat AJax (al dan niet via Ziggo) zelf deze rechen verkrijgt.

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal onderdeel van het grotere plan van Schreuder:

- 3e worden in de CL zodat Ajax de EL kan winnen.

- Klaassen met minuten in de benen naar het WK zodat hij in de achtste finales de winnende maakt en Ajax hem in de winter kan verkopen.

- Om daarna met Kudus en Brobbey de Eredivisie kunnen domineren zonder de grote namen hoeven te passeren.

Oh wacht, Blind speelt ook. Nvm. Wat een kutopstelling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Arezo:

Ze zijn er wel, je hoort ze niet. Of ligt dit aan Ziggo? Hoor echt alleen maar Liverpool supporters.

Paul gaat rustig verder met zuigen. Straks ben je niet meer veilig in NH vriend. Hoorde je het CL muziekje wel, of enkel jouw support-imitatie van de vorige podcast.  :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zuig niet. Ik laat me zuigen :classic_cool: Nee maar alle gekheid op een stokje. Hunnie spelen de belangrijkste wedstrijd van het seizoen. En ik hoor geen supporters. Dat vind ik niet gek, dat vind ik bijzonder. Als FC Emmen CL had gespeeld en ik hoorde niks had ik het ook gezegd. Maar  het kan ook aan de mix van Ziggo liggen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste actie Alvarez in balbezit ooit. Inlijsten.

4 minuten geleden zei Arezo:

Ze zijn er wel, je hoort ze niet. Of ligt dit aan Ziggo? Hoor echt alleen maar Liverpool supporters.

Was dat met jou ook maar zo in dit topic, want je komt hier louter over non-onderwerpen de anti-Ajax tokkie uithangen. Hou dat lekker in die podcast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zullen het maar op de wedstrijdspanning houden. Is gewoon duidelijk een poging om me te liquideren dit, gelukkig bepaal jij niet waar ik wat plaats. Sinds wanneer is de sfeer in een stadion een non-onderwerp? Zelf doe je niet anders dan Alvarez afzeiken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites