CrisChivu Geplaatst 25 oktober 2022 Share Geplaatst 25 oktober 2022 6 uur geleden zei cimbomcu: Kun je Ajax - Liverpool ook online kijken? Laptop of iets. ik denk via videoland of nlziet beste is. (niet gratis) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 oktober 2022 Share Geplaatst 25 oktober 2022 4 minuten geleden zei cimbomcu: Gratis ja? Dat durf ik niet te zeggen. Was vroeger altijd gratis. Citaat Schreuder: "Kudus or Brobbey? It's always a difficult choice. But we are very satisfied with the development of Brobbey in the past few weeks." Nu Klaassen nog naar de bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 oktober 2022 Share Geplaatst 25 oktober 2022 18 minuten geleden zei Thierryvane: Dat durf ik niet te zeggen. Was vroeger altijd gratis. Nu Klaassen nog naar de bank. Wellicht kan hij Kudus daar opstellen Al ben ik ook voor Bergwijn of Tadic daar laten spelen en ons Portugese pielemuisje op rechts te brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Vanavond vakkie 429. Hopelijk een lekker potje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Vanavond 2-0 en Napoli next week 18 op 6 en door in de CL. Let’s go Brobbeast👏🏻 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 3 minuten geleden zei Dansmeister: Vanavond 2-0 en Napoli next week 18 op 6 en door in de CL. Let’s go Brobbeast👏🏻 Ik wou dat ik jouw hype en vertrouwen voelde, maar helaas..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Misschien gaat Schreuder lekker gek doen en zet ie Brobbeast in de spits. Kudus op het middenveld samen met Berghuis en Alvarez. Wel zin in die pot. Weinig verwachtingen, dus hopelijk worden we positief verrast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 12 minuten geleden zei ElMarcos: Ik wou dat ik jouw hype en vertrouwen voelde, maar helaas..... Geen Thiago bij Pool maakt bij hoopvol. Die vond ik belachelijk goed tegen ons op Anfield. Ben hoopvol thuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 33 minuten geleden zei Gert: Misschien gaat Schreuder lekker gek doen en zet ie Brobbeast in de spits. Kudus op het middenveld samen met Berghuis en Alvarez. Wel zin in die pot. Weinig verwachtingen, dus hopelijk worden we positief verrast. Zelfde elf als tegen RKC. Dus Brobbey spits, Klaassen op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 54 minuten geleden zei Dansmeister: Geen Thiago bij Pool maakt bij hoopvol. Die vond ik belachelijk goed tegen ons op Anfield. Ben hoopvol thuis. Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar met het middenveld met Klaassen en Alvarez denk ik dat we gewoon onvoldoende voetbal hebben om onder de druk uit te spelen. Tel daarbij de kwetsbaarheid achterin op en ik vermoed dat Liverpool ook zonder Thiago echt een maatje te groot is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Even de @Thierryvane uithangen hier. Live op Ziggo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 1-0 Banel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Thierryvane: 1-0 Banel Leuk talentje. Hopelijk ontwikkelen ze hem als spits. Sowieso is dit echt wel een team (beteren van 2 lichtingen) met veel talent. Vooral Hato, Vos (blijft wel wat hangen heb ik het idee), Misehouy, Idumbo, Banel, Kalokoh en daarachter nog oa Vink. Het goede voorbeeld voor vanavond is alvast gegeven! 26 oktober 2022 bewerkt door FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 50 minuten geleden zei FlyD: Leuk talentje. Hopelijk ontwikkelen ze hem als spits. Sowieso is dit echt wel een team (beteren van 2 lichtingen) met veel talent. Vooral Hato, Vos (blijft wel wat hangen heb ik het idee), Misehouy, Idumbo, Banel, Kalokoh en daarachter nog oa Vink. Het goede voorbeeld voor vanavond is alvast gegeven! Helemaal eens. Vergeet niet dat Aertsen ook nog onder deze lichting valt. Erg jammer dat ESPN niet vaker JA uitzend. Hopelijk komt er een keer een mogelijkheid dat AJax (al dan niet via Ziggo) zelf deze rechen verkrijgt. . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Verrassende opstelling hoor!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Allemaal onderdeel van het grotere plan van Schreuder: - 3e worden in de CL zodat Ajax de EL kan winnen. - Klaassen met minuten in de benen naar het WK zodat hij in de achtste finales de winnende maakt en Ajax hem in de winter kan verkopen. - Om daarna met Kudus en Brobbey de Eredivisie kunnen domineren zonder de grote namen hoeven te passeren. Oh wacht, Blind speelt ook. Nvm. Wat een kutopstelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Die Hamstra Wat een interview. Zou er ook nog iemand bij die club actief zijn die wel wat kan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Ga maar gewoon kijken, veel plezier en succes boys. Tot na de wedstrijd ik zeg voor nu 1-1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Jezus, anders gaat die Sanchez even krachttraining doen in zijn rechterbeen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Ze zijn er wel, je hoort ze niet. Of ligt dit aan Ziggo? Hoor echt alleen maar Liverpool supporters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 1 minuut geleden zei Arezo: Ze zijn er wel, je hoort ze niet. Of ligt dit aan Ziggo? Hoor echt alleen maar Liverpool supporters. Paul gaat rustig verder met zuigen. Straks ben je niet meer veilig in NH vriend. Hoorde je het CL muziekje wel, of enkel jouw support-imitatie van de vorige podcast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Ik zuig niet. Ik laat me zuigen Nee maar alle gekheid op een stokje. Hunnie spelen de belangrijkste wedstrijd van het seizoen. En ik hoor geen supporters. Dat vind ik niet gek, dat vind ik bijzonder. Als FC Emmen CL had gespeeld en ik hoorde niks had ik het ook gezegd. Maar het kan ook aan de mix van Ziggo liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Beste actie Alvarez in balbezit ooit. Inlijsten. 4 minuten geleden zei Arezo: Ze zijn er wel, je hoort ze niet. Of ligt dit aan Ziggo? Hoor echt alleen maar Liverpool supporters. Was dat met jou ook maar zo in dit topic, want je komt hier louter over non-onderwerpen de anti-Ajax tokkie uithangen. Hou dat lekker in die podcast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 We zullen het maar op de wedstrijdspanning houden. Is gewoon duidelijk een poging om me te liquideren dit, gelukkig bepaal jij niet waar ik wat plaats. Sinds wanneer is de sfeer in een stadion een non-onderwerp? Zelf doe je niet anders dan Alvarez afzeiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten