delichris Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 8 minuten geleden zei Kyrill: Ik had het al goed gelezen. Wat je zegt is een drogreden. Bedreigingen horen niet KLAAR , ongeacht de reden. En zoals andere als Bjorn al zeggen is gewoon huldiging maar in t Stadion... Goed om te weten dat jij weet dat het een drogreden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 8 minuten geleden zei delichris: Goed om te weten dat jij weet dat het een drogreden Misschien is dat het niet. Maar neemt niet weg, Like I Said. Bedreigen is altijd fout, ongeacht de reden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 24 minuten geleden zei Kyrill: Misschien is dat het niet. Maar neemt niet weg, Like I Said. Bedreigen is altijd fout, ongeacht de reden. Bedreigen is inderdaad nooit goed. En ach het is maar een huldiging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 2 uur geleden zei Fantasy: Er is toch gewoon een huldiging gepland (onder voorbehoud weliswaar) IN de Arena aangekondigd ook? Of heb ik dat mis? https://www.amsterdam.nl/bestuur-organisatie/college/burgemeester/persberichten/mogelijke-huldiging-ajax-johan-cruijff/ Deze huldiging is toch niet veel meer dan de supporters die een kaartje hebben voor de wedstrijd niet eerst naar buiten bonjouren voor je de schaal aan het team overhandigd. Met iedereen die toch op zijn plek zit heeft dat natuurlijk niets van de sfeer of beleving die je normaal op het museumplein, P2 of met de fans werkelijk op het veld van de ArenA hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 De selectie van Club Brugge weet dat er volgend seizoen een andere trainer aan het roer zal staan. Het vertrek van huidig oefenmeester Alfred Schreuder is al een zekerheid voor de spelers, meldt Het Nieuwsblad, daar een persoonlijk akkoord met Ajax aanstaande is. Schreuder ligt momenteel op koers om het kampioenschap in België te veroveren, maar heeft zijn vertrek naar verluidt al aangekondigd bij de clubleiding. Okay mooi, dan snel presenteren en bouwen aan een nieuw team Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Jari Litmanen reikt morgen de schaal uit bij een eventueel kampioenschap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 7 uur geleden zei NicoHaak: De selectie van Club Brugge weet dat er volgend seizoen een andere trainer aan het roer zal staan. Het vertrek van huidig oefenmeester Alfred Schreuder is al een zekerheid voor de spelers, meldt Het Nieuwsblad, daar een persoonlijk akkoord met Ajax aanstaande is. Schreuder ligt momenteel op koers om het kampioenschap in België te veroveren, maar heeft zijn vertrek naar verluidt al aangekondigd bij de clubleiding. Okay mooi, dan snel presenteren en bouwen aan een nieuw team Kijk effe de reacties in het Belgische topic op mijn vraag. Krijg al nare gevoelens bij het lezen van dit stukje tekst. Dat we werkelijk waar niet over meer creativiteit beschikken dan fucking Alfred Schreuder, snap daar helemaal niks van. Dat wordt niks, Frank de Boer 2.0. Met pak en veren uit Twente weggejaagd vanwege het slechte voetbal, bij Hoffenheim niks bijzonders en verder assistent geweest. Nu een half jaar bij Brugge.. Nee begrijp er helemaal niets van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 13 uur geleden zei Geppiej: Morgen waarschijnlijk kampioen, maar zijn jullie ook al benieuwd naar volgend seizoen? Ik ben echt enorm nieuwsgierig naar de mutaties aankomende transferperiode. Naar mijn mening kun je met een paar gerichte aankopen een 'beter' team qua voetballend vermogen hebben dan dit seizoen. Vertrek: Gravenberch Mazraoui Schuurs Haller Danilo Tagliafico Aankopen: Brobbey Q. Timber Wijndal Dan zou je zo kunnen spelen: DM: Pasveer RB: Regeer RCV: J. Timber LCV: Martinez LB: Wijndal DCM: Q. Timber / Alvarez LCM: Berghuis / Kudus RCM: Taylor Linksbuiten: Tadic SP: Brobbey Rechtsbuiten: Antony En dan heb je nog spelers op de bank als Blind, Rensch, Gorter, Daramy, Ihattaren. Er zal dan nog wel een backup voor Brobbey moeten komen. Rest kan aangevuld worden door jeugd. Ik zie het nog best gebeuren dat Tagliafico blijft. Schuurs zie ik ook niet zo snel vertrekken, prima als 3e CV. Anders moet je alsnog een extra CV halen die waarschijnlijk nog minder is. Haller zie ik ook niet zomaar vertrekken. Martinez behouden zou ik heel fijn vinde, dat zou mij al een heel stuk geruststellen. Pasveer is al een hele tijd geblesseerd en oud, dus denk dat er een nieuwe keeper moet komen. Op het middenveld moet er eigenlijk iemand komen die beter is dan alles wat er nu staat. Je hebt daar nu een redelijk lange lijst aan spelers die oké zijn. Ihatarran kan dat in potentie zijn, Unuvar heel misschien. Q. Timber kan je een kansje geven, maar die gaat weinig toevoegen en zie ik meer voor de breedte. Taylor vind ik niet goed genoeg, dan zie ik nog steeds meer potentie in Kudus. Dan wellicht hopen dat al die jongens de concurrentie met elkaar aangaan en de beste vanzelf boven komt drijven. Als ik kijk naar middenvelders die je mogelijk kan halen en mij snel te binnen schieten zijn Donny en Wijnaldum. Weet niet hoe goed die Schouten eventueel is. Vanaken? Bergwijn zie ik wel graag komen. Ook hopen dat Daramy nog goed gaat draaien, te weinig kans gehad en heb geen duidelijk beeld bij hem. Wat mogelijk kan gaan helpen is dat het WK in de winter is en iedereen sowieso nog wel een half jaar wil blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 1 uur geleden zei cimbomcu: Kijk effe de reacties in het Belgische topic op mijn vraag. Krijg al nare gevoelens bij het lezen van dit stukje tekst. Dat we werkelijk waar niet over meer creativiteit beschikken dan fucking Alfred Schreuder, snap daar helemaal niks van. Dat wordt niks, Frank de Boer 2.0. Met pak en veren uit Twente weggejaagd vanwege het slechte voetbal, bij Hoffenheim niks bijzonders en verder assistent geweest. Nu een half jaar bij Brugge.. Nee begrijp er helemaal niets van. Wie dan wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 9 uur geleden zei cimbomcu: Kijk effe de reacties in het Belgische topic op mijn vraag. Krijg al nare gevoelens bij het lezen van dit stukje tekst. Dat we werkelijk waar niet over meer creativiteit beschikken dan fucking Alfred Schreuder, snap daar helemaal niks van. Dat wordt niks, Frank de Boer 2.0. Met pak en veren uit Twente weggejaagd vanwege het slechte voetbal, bij Hoffenheim niks bijzonders en verder assistent geweest. Nu een half jaar bij Brugge.. Nee begrijp er helemaal niets van. Ik kan weinig andere namen bedenken die zekerheid plus haalbaarheid bieden. Aan wie denk jij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 3 uur geleden zei NicoHaak: Ik kan weinig andere namen bedenken die zekerheid plus haalbaarheid bieden. Dat vooral. Hij is niet de droom kandidaat, maar ik kan geen drie andere betere of zelfs gelijkwaardige opties noemen waar je nu serieus werk van kunt maken. Natuurlijk is de huidige bondscoach van Denemarken normaal ook een geschikte kandidaat, maar die gaat het WK in Qatar echt niet opgeven. Heitinga lijkt mij wat te prematuur. Bosz blijft bij Lyon en laten we wel zijn, is die (veel) beter dan Schreuder? Over Schreuder heen pissen is gemakkelijk, maar terecht de vraag die je ook stelt. Wie dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Hoezo is Schreuder een Frank de Boer 2.0? Zijn teams spelen echt totaal niet zo, ongeacht wat je van hem vind is dat gewoon een hele rare take. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 20 minuten geleden zei ElMarcos: Dat vooral. Hij is niet de droom kandidaat, maar ik kan geen drie andere betere of zelfs gelijkwaardige opties noemen waar je nu serieus werk van kunt maken. Natuurlijk is de huidige bondscoach van Denemarken normaal ook een geschikte kandidaat, maar die gaat het WK in Qatar echt niet opgeven. Heitinga lijkt mij wat te prematuur. Bosz blijft bij Lyon en laten we wel zijn, is die (veel) beter dan Schreuder? Over Schreuder heen pissen is gemakkelijk, maar terecht de vraag die je ook stelt. Wie dan? Ja die naam hoor ik idd vaak, maar ik heb hem nog nooit zelf aan het werk gezien. Ja bij Denemarken, maar dat is in niets te vergelijken met club coachen. Klinkt verder als een geromantiseerde optie. Van Schreuder weet je iig dat hij de club goed kent en goed is met spelers. En lekt met de Telegraaf, dus hij zal van die krant ook de tijd krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Huidige seizoen is nog niet eens ''beslist'' (bijna wel, vanavond misschien al), Schreuder moet zijn komende 1 werkdag uberhaupt nog beginnen of Cimbomcu heeft er nu al geen vertrouwen in.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Al zou Geert den Ouden volgend seizoen in de spits staan heb ik daar ook geen vertrouwen in. Ik snap wel wat Cim bedoeld, trainer met vage keuzes en lijkt ook niet echt een vast patroon in zijn tactiek te hebben. Was inderdaad wel erg geliefd onder de spelers maar dat lijkt mij als assistent makkelijker dan als eindverantwoordelijke. Ik had ook liever dat er nog verder werd gekeken en misschien zelfs Mitchell van der Gaag doorgeschoven (ook kaal) Al is het natuurlijk nu wel wat zuurder om te speculeren wie het had moeten worden, Schreuder lijkt namelijk al rond. Ik heb er ook niet echt vertrouwen in en ik denk dat het voor het eerst in jaren zal zijn dat Ajax niet de beste trainer van de Eredivisie heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 1 uur geleden zei La Pulga: Al zou Geert den Ouden volgend seizoen in de spits staan heb ik daar ook geen vertrouwen in. Ik snap wel wat Cim bedoeld, trainer met vage keuzes en lijkt ook niet echt een vast patroon in zijn tactiek te hebben. Was inderdaad wel erg geliefd onder de spelers maar dat lijkt mij als assistent makkelijker dan als eindverantwoordelijke. Ik had ook liever dat er nog verder werd gekeken en misschien zelfs Mitchell van der Gaag doorgeschoven (ook kaal) Al is het natuurlijk nu wel wat zuurder om te speculeren wie het had moeten worden, Schreuder lijkt namelijk al rond. Ik heb er ook niet echt vertrouwen in en ik denk dat het voor het eerst in jaren zal zijn dat Ajax niet de beste trainer van de Eredivisie heeft. Weten we zeker dat het om Alfred gaat en niet stiekem om Dick? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 1 uur geleden zei La Pulga: Al zou Geert den Ouden volgend seizoen in de spits staan heb ik daar ook geen vertrouwen in. Ik snap wel wat Cim bedoeld, trainer met vage keuzes en lijkt ook niet echt een vast patroon in zijn tactiek te hebben. Was inderdaad wel erg geliefd onder de spelers maar dat lijkt mij als assistent makkelijker dan als eindverantwoordelijke. Ik had ook liever dat er nog verder werd gekeken en misschien zelfs Mitchell van der Gaag doorgeschoven (ook kaal) Al is het natuurlijk nu wel wat zuurder om te speculeren wie het had moeten worden, Schreuder lijkt namelijk al rond. Ik heb er ook niet echt vertrouwen in en ik denk dat het voor het eerst in jaren zal zijn dat Ajax niet de beste trainer van de Eredivisie heeft. Wat voor ervaring heeft Mitchell van der Gaag dan als hoofdtrainer? Toch niet meer dan Alfred? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 (bewerkt) 32 minuten geleden zei ElMarcos: Weten we zeker dat het om Alfred gaat en niet stiekem om Dick? Ik heb Alfred meegemaakt bij Barcelona, weliswaar als assistent maar ook als assistent hoor je in te grijpen als je hoofdtrainer even leuk komt doen met een 5-3-2 opstelling en dan Memphis en Luuk in de spits gooit. Verder las ik dat hij dat bij Club Brugge ook gewoon dood leuk doet en dat gaat dan ten koste van een Noa Lang (vorig jaar nog één van de beste daar, al zal dat natuurlijk wel ook aan zichzelf liggen) @Kyrill ik heb het niet over ervaring gehad. Van mij part doet ie het lekker met Reiziger samen en dan zonder ervaring. Al is Van der Gaag al onderweg naar United, wat ook zeker een gemis zal gaan worden voor Ajax. Hij heeft trouwens het prima gedaan als hoofdtrainer van Jong Ajax en zit er al jaren. Zoals ik al zei, we gaan het zien want rond komt het wel. Alle succes gewenst aan Schreuder en ik hoop dat hij mij en Cimmie de mond snoert. 11 mei 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Veel plezier voor wie van jullie al in stad is en of naar wedstrijd gaat... Vermoed iig @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 1 uur geleden zei Kyrill: Veel plezier voor wie van jullie al in stad is en of naar wedstrijd gaat... Vermoed iig @Thierryvane Ze branden de terrassen waar ze zelf zitten al af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 24 minuten geleden zei Mansveld: Ze branden de terrassen waar ze zelf zitten al af. Pfff heftig zeg. Osm crew lid van ons postte filmpjes gisteravond brand was in Nac Stadion waar gaat dat toch heen.. Zolang ik as vrijdag maar bij Melkweg kan komen voor mijn concert, vind ik het wel best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: Pfff heftig zeg. Osm crew lid van ons postte filmpjes gisteravond brand was in Nac Stadion waar gaat dat toch heen.. Zolang ik as vrijdag maar bij Melkweg kan komen voor mijn concert, vind ik het wel best. Ja zag die brand ook. Gaat nergens over joh. Op die terrassen ook, kan je wat drinken bij een hardwerkende ondernemer verrampeneer je zijn/haar spullen. Lekker bij je moer in huis doen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 (bewerkt) Daarna gek vinden dat Halsema meedoet aan het cancel culture Vage opstelling trouwens, had wel een Brobbert verwacht namelijk. Laat hem lekker de winnende er in tikken en dan is die volgend jaar blij. Gun Mootje aub ook wat speeltijd als de wedstrijd dat een beetje toe laat. Leuk als je vriendin echt helemaal geen enkel idee heeft wat er vandaag gebeurd, maar ondertussen bij de ING werkt in de bijlmer (naast het stadion) en woont naast het Rembrandtplein Die stuurt nu allemaal filmpjes en foto's door van dronken mensen 11 mei 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Klaassen achter Haller, het is weer eens zover. En wat spelen ze alweer goed in het eerste kwartier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Gefeliciteerd mannen, geniet van deze avond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten