Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

4 minuten geleden zei Jotew:

Tadic is ook alweer 33 overigens

Maar die positie gaat hij niet overnemen. Tien of rechts. Berghuis en Antony zijn beter.

Kan eventueel de opvolger van Antony worden mocht die van de zomer vertrekken. Maar wéér lever je daarmee diepte in.

Daarom, prima als het leuk uit zou pakken, maar als dit ipv Bergwijn is: dom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Jotew:

Half jaar huren met optie tot koop. Kijkend naar de kwaliteit van deze speler hoop ik van harte dat het wat word. Kijkend naar zijn eigen zelf-reflectie etc. heb ik er echter een hard hoofd in, maar ik laat me graag verassen! :) 

Aan een half jaar heb je helemaal niks om tot een besluit te komen om hem te kopen. Die jongen gaat nooit op niveau zijn in een half jaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Poeh die zag ik niet aankomen. En afgaande op de foto's die ik gezien heb van de beste man, snap ik dat half jaar niet zo goed. 

Dat half jaar is gewoon een 'goedkope' manier om te kijken of je hemt wilt contracteren in de zomer. Dus in die zin snap ik het wel.

50 minuten geleden zei Thierryvane:

Hoop inderdaad niet dat het i.p.v. Bergwijn is. Al vraag ik me af of die weg mag bij Spurs. Pas wanneer Adama Traore officieel is, gok ik.

Ik snap Spurs echt niet als ze Traore zouden nemen ipv Bergwijn. Dat is echt lood om oud ijzer alleen dan 20 miljoen duurder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Jotew:

Wat een nutteloze post, wetende dat dit helemaal niet kan ;e

Ik had nog een leuke emoticon er achter moeten zetten omdat ik niet echt serieus was. Dacht dat onderhand de mensen hier mij wel goed genoeg kennen dat ik af en toe een flauw grapje er uit gooi. 

Maar ik zal mijn post wel even aanpassen en dan kan iedereen er heel goed om lachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-1-2022 om 13:21 zei Lazy:

Velsen-Zuid, ook wel bekend als de Copa Cabana van Nederland. Dus snap de keuze wel.

En mag morgen direct tegen PSV spelen in de bekert. Ik zeg binnen 10 min rood op de knie van Gakpo :mrgy:

Geruchten over Bergwijn nemen nu wel flink toe. Maar de bedragen die je dan weer leest zijn duizelingwekkend. 20 á 25m voor Bergwijn. Das een hele hoop voor een 'redelijke' speler die waarschijnlijk het eerste half jaar veelvuldig op de bank zal zitten.

Wat walgelijke comment, krijg er braakneigingen van. Dat heb ik als oud PSV fan NOG nooit over Ajax speler gezegd, doe eens effe normaal man joh, wtf. :5;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een verschrikkelijk gebrek aan creativiteit zeg en wat een armoe. Jongen die beschikt ook over 0.0 zelfreflectie getuige zijn interview in De Telegraaf en tegen de tijd dat hij fit is dan zit het seizoen er alweer op. Haal nu eens iemand met diepgang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Kyrill:

Wat walgelijke comment, krijg er braakneigingen van. Dat heb ik als oud PSV fan NOG nooit over Ajax speler gezegd, doe eens effe normaal man joh, wtf. :5;e

Lol alsof ik het meen gozer :mmm:

Tjeezus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Lazy:

Lol alsof ik het meen gozer :mmm:

Tjeezus

Is goed schat. Geloof je. Bij Ajax fans weet je het nooit.:checkit:

7 minuten geleden zei La Pulga:

Oud PSV fan ook echt.. Waarom ben je het nu niet meer?

Puur en alleen nog Arsenal.  Daar kijk ik letterlijk alle wedstrijden van tenzij echt nergens te zien is zoals in beker paar maanden geleden tegen Wimbledon. Ik vind leuk als PSV goed doet maar doet me weinig tot niks meer als dat niet het geval is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het altijd opmerkelijk dat iemand zich altijd fan/supporter van een club noemt en daar zonder enig reden ineens mee stopt.

Zo ken ik iemand die 18 jaar lang in het Arke Stadion/De Grolsch Veste zat, totdat Twente degradeerde. Een maand later had meneer een SCC bij Heracles en riep hij teksten als: "U, jij, wij en ik zijn Heracles".

;e ;e ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mo'tje. Verrassende transfer, snap hem ook niet helemaal. Mocht je hem echt mentaal en fysiek terugkrijgen op topniveau, wat ik ergens wel zie gebeuren, dan is het wel een buitenkansje. 

Maar anderzijds moet Ajax ook geleerd hebben van het verleden, dat is niet altijd goed gegaan. Je haalt toch even wat in huis. Zie inderdaad liever Bergwijn komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jotew:

Vind het altijd opmerkelijk dat iemand zich altijd fan/supporter van een club noemt en daar zonder enig reden ineens mee stopt.

Zo ken ik iemand die 18 jaar lang in het Arke Stadion/De Grolsch Veste zat, totdat Twente degradeerde. Een maand later had meneer een SCC bij Heracles en riep hij teksten als: "U, jij, wij en ik zijn Heracles".

;e ;e ;e

Leuk voor je. Maar in mijn geval was het ook zeker niet altijd het geval , dus ik heb niks met je post te maken. Maar zeg wat je wil zeggen, prima ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Kyrill:

Leuk voor je. Maar in mijn geval was het ook zeker niet altijd het geval , dus ik heb niks met je post te maken. Maar zeg wat je wil zeggen, prima ;) 

Ik denk dat je daarom ook niet wordt geciteerd.

Leuke opstelling van Ajax. Mis alleen nog een unuvar maar prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites