Rogier. Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 Oi oi oi, Tadic. Die had 'ie gewoon normaal in moeten schieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 Dat is gewoon pure pech. Onana: foutloos Mazraoui: slecht, slappe hap Schuurs: behoorlijk, mag alles herstellen wat Mazraoui laat lopen Martinez: mwoah Tagliafico: pechvogel Klaassen: voor het voetbal een stuk beter dan Alvarez, verdedigend oogt het vermoeiend maar werkt hard. Gaat sowieso nog een gele kaart pakken daarom Blind: sterk, zowel aan de bal als verdedigend Gravenberch: behoorlijk Neres: doet z'n best Tadic: zorgt voor meeste gevaar Promes: nog niet de Promes die we kennen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 2 minuten geleden zei Rogier.: Oi oi oi, Tadic. Die had 'ie gewoon normaal in moeten schieten. Maar ja, schiet hij hem tegen Adrian aan had hij hem moeten lobben. Altijd moeilijk, en natuurlijk ook mooi gered door Fabinho. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 Mwoah, van zo dichtbij, niet echt. Behoorlijk zure achterstand, we zijn gelijkwaardig qua kansen en veldspel. Hopelijk kan dat in de tweede helft beloond worden, maar ik heb wel het vermoeden dat Salah er nog een in gaat prikken aan het einde van de tweede helft. We staan te vaak 1 op 1 bij balverlies voorin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 Neres heeft wel een paar heerlijke passes gegeven trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 Het staat gewoon prima, zeker defensief. Je speelt ook gewoon naar je mogelijkheden. Probleem aan de bal is dat er te weinig creativiteit vanuit het middenveld komt. Gravenberch en Klaassen vind ik in de laatste fase niet goed in hun passing. En dat is wel cruciaal, want een strakke bal op Tadic of een diepe bal op Promes of Neres zijn constant de enige opties die je hebt. Backs en middenvelders maken nauwelijks een directe diepe loopactie gezien waarschijnlijk het risico ervan. Helaas niet echt een goed alternatief op de bank voor op het middenveld. Kudus in plaats van Gravenberch (dan was het overigens exact mijn opstelling geweest) was fijn geweest. Betere voortzetting naar voren. Ook jammer dat je voorin dus geen opties hebt qua snelheid en diepte. Net even gekeken, de opties die je hebt op het middenveld en de aanval zijn Labyad, Ekkelenkamp, Traoré en Huntelaar. Is dat even nutteloos met deze speelwijze, zeg. Misschien laat in de wedstrijd (als het dan nog uitmaakt) Labyad voor Gravenberch ivm creativiteit en Traoré ipv Neres. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 Moet wel zeggen dat ik een aantal spelers ook vrij vermoeid van ogen al na 1 helft. Onder andere Tagliafico en Klaassen bijvoorbeeld. Hoop toch dat het vooral maar zo leek en ze gewoon prima de 2de helft uit kunnen spelen, anders zie ik Liverpool toch vrij gemakkelijk na grotere uitslag counteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 Als Schuurs een fout maakt, dan is het vaak wel meteen een cruciale. Mja, die moet ook steeds voor 2 man lopen, want waar is Mazraoui? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 2 minuten geleden zei Chiemel: Als Schuurs een fout maakt, dan is het vaak wel meteen een cruciale. Mja, die moet ook steeds voor 2 man lopen, want waar is Mazraoui? Dromenland, zoals wel vaker, zeker in de eerste helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 Nou, in de tweede helft niet minder. Ook vaak de bal ingeleverd, ik erger me dood aan hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 Gravenberch is nog slordiger anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 Gezien de elf die Liverpool er nu in heeft staan zou een verlies vrij zuur zijn. Hopelijk kunnen de verse krachten wat uitrichten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 Vind Schuurs erg sterk spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 8 minuten geleden zei Zeus: Gravenberch is nog slordiger anders. 1e helft was ie wel lekker bezig. 2e helft gaat het een stuk minder. Lijkt ook moe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 (bewerkt) Traore en Huntelaar Maak je behoorlijk wat logische keuzes vandaag. En nu doe je dit weer. Hou op hoor. Ook nog Blind en Schuurs eruit. Deze man is ziek hoor jongens. Dit kan niet. 21 oktober 2020 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 Wat een wissels. Haalt je 4 sterkst spelende spelers zo ongeveer eraf? Meteen dikke chaos daarna. Waarom haal je in godsnaam Mazraoui er niet ipv Schuurs. Is slechter en langzamer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 Tempo ligt gewoon te laag. Ik snap ook niet waarom je Labyad voorin zet. Dan nog eerder de dynamiek en het scorend vermogen van Ekkelenkamp met Labyad vanuit het middenveld met wat goede ballen. Dit maakt het allemaal erg statisch. Met die twee spitsen erbij al helemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 Zonde zonde. Laten we nooit meer de tactiek spelen van lange ballen erin gooien in de laatste 10 minuten. Gewoon lekker blijven voetballen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 Ekkelenkamp :( Dit is echt zo zonde. Hier had je op zijn minst moeten gelijkspelen. Ik zie Atalanta nog wel punten pakken tegen dit Liverpool, en dan moet je op wedstrijddag 6 van dit Liverpool, die misschien nog niet zeker is van plaatsing, winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 Ach, op het einde pompen of verzuipen, dat snapte ik wel. Geen voorstander van en denk juist dat gewoon voetbal zoals ze dat speelden beter was om uiteindelijk nog wat te creëren. Heel veel meer had je niet op de bank zitten. Kudus te snel geblesseerd, geen Anthony en Neres kon niet heel de wedstrijd. Zijn in principe net de spelers die voor gevaar kunnen zorgen en met een actie verschil kunnen maken. Spelers oogden wel erg vermoeid, veel slordige ballen die wellicht voortkwamen uit die vermoeidheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 (bewerkt) 9 minuten geleden zei Zeus: Tempo ligt gewoon te laag. Ik snap ook niet waarom je Labyad voorin zet. Dan nog eerder de dynamiek en het scorend vermogen van Ekkelenkamp met Labyad vanuit het middenveld met wat goede ballen. Dit maakt het allemaal erg statisch. Met die twee spitsen erbij al helemaal. Het ook zo droevig dat we zo vaak terugvallen op het ''plan B'' ,wat echt van een niveau 5de klasse amateur is en nog nooit heeft gewerkt. Zelden kijken naar wat er voor ons nog mogelijk is en hoe we icm het beschikbare spelersmateriaal nog iets kunnen forceren. Altijd die voorspelbare, kansloze wissel. Echt extreem frusterend. 7 minuten geleden zei Rogier.: Ekkelenkamp :( Dit is echt zo zonde. Hier had je op zijn minst moeten gelijkspelen. Ik zie Atalanta nog wel punten pakken tegen dit Liverpool, en dan moet je op wedstrijddag 6 van dit Liverpool, die misschien nog niet zeker is van plaatsing, winnen. Zie met deze ploeg wel echt op tegen een Atalanta op volle oorlogssterkte moet ik zeggen. Die extreme pressing gaan spelers als Gravenberch, Mazraoui, Schuurs bijvoorbeeld echt compleet in verzuipen. Vandaag ook echt flink geschrokken van Per. Verruit de zwakste schakel en totaal niet klaar voor dit soort topwedstrijden. 21 oktober 2020 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 Dit systeem kan je wel ook tegen Atalanta gebruiken. Die spelen met twee spitsen en een tien doorgaans. Speel je wel één op één. Kudus ipv Gravenberch en met Anthony erbij nog een invaloptie hebben met één van de drie vleugelaanvallers (ik zou zeggen Promes, momenteel de minste) en je gaat sowieso gevaarlijker worden. Nu had je eigenlijk gewoon geen invalopties meer voor op dit niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 22 oktober 2020 Share Geplaatst 22 oktober 2020 Ik was behoorlijk tevreden eigenlijk. Zeker na het snelle uitvallen van Kudus had je gewoon helemaal niets meer op de bank zitten. En je had wel spelers die er doorheen leken te zitten. Dan krijg je gekke wissels ja. Ipv Labyad kun je natuurlijk ook Huntelaar al brengen, maar laten we niet doen alsof het aan Labyad lag. Ik lees trouwens veel kritiek op Promes (vooral elders), maar die was echt heel goed bij balverlies. Afschermen passlijnen en vanuit daar drukzetten op cv die de bal had, deed hij heel sterk. Leverde ook een paar keer wat op. Verder hebben we Alexander-Arnold nauwelijks gezien, terwijl dat normaal een dominante speler voor Liverpool is. Kwam daarnaast een paar keer in schietpositie en vond ook een paar keer in aanvallend opzicht goed de vrije man. Natuurlijk moet het aan de bal ook nog echt wel beter. Maar hij had ook zeker waarde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 oktober 2020 Share Geplaatst 22 oktober 2020 Vond het een ergelijke pot om naar te kijken. Veel onnodige foute passes naar mijn idee. Plan van de eerste 75 minuten wellicht de juiste tegen dit Liverpool. Maar uitvoering te matig en dan ook nog de kansen die je krijgt niet maken is maakt het toch een avond om snel te vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 oktober 2020 Share Geplaatst 22 oktober 2020 Ik miste Noa Lang gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten