Thierryvane Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 Laat het maar zien Sean! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 Ach ja. Wie weet verrast hij ons. Verwacht nu uiteraard wel een oproep voor Oranje voor Klaiber na 2 wedstrijden bij Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 Wat zal die in zijn vuistje lachen. Zo'n doorsnee back met wat neerbuigende uitspraken jegens Ajax en nu mooi contractje tekenen en de bank warm houden terwijl je bankrekening weer wat voller raakt. Ik geef hem geen ongelijk. Zag overigens van Verweij dat de transfers Kristensen, Marin, Labyad, Promes en nu dus ook Klaiber uit de koker van Ten Hag kwamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 Die caption kan ik wel van genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 6 minuten geleden zei Zeus: Wat zal die in zijn vuistje lachen. Zo'n doorsnee back met wat neerbuigende uitspraken jegens Ajax en nu mooi contractje tekenen en de bank warm houden terwijl je bankrekening weer wat voller raakt. Ik geef hem geen ongelijk. Zag overigens van Verweij dat de transfers Kristensen, Marin, Labyad, Promes en nu dus ook Klaiber uit de koker van Ten Hag kwamen. Haha precies. Zal in die twee/drie jaar een paar potten spelen, Ajax op z'n CV, leuke transfer maken. Zegt niemand nee tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 Barcelona betaalt € 21,23 miljoen voor Dest, aldus Ajax. Kan oplopen naar € 26,23 miljoen. Die € 1,23 miljoen lijkt me een bonus of premie voor speler/zaakwaarnemer, waarvan Ajax heeft onderhandeld dat ze deze niet zelf willen betalen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 6 minuten geleden zei StanleyW: Barcelona betaalt € 21,23 miljoen voor Dest, aldus Ajax. Kan oplopen naar € 26,23 miljoen. Die € 1,23 miljoen lijkt me een bonus of premie voor speler/zaakwaarnemer, waarvan Ajax heeft onderhandeld dat ze deze niet zelf willen betalen? Vind ik niet veel geld voor een back als Dest. Had immers nog genoeg potentie om te groeien en er was ook concurrentie van Bayern qua belangstelling. Dacht dat die jongen wel voor minimaal 30miljoen weg zou gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 2 minuten geleden zei ElPrincipito: Vind ik niet veel geld voor een back als Dest. Had immers nog genoeg potentie om te groeien en er was ook concurrentie van Bayern qua belangstelling. Dacht dat die jongen wel voor minimaal 30miljoen weg zou gaan. Deels mee eens, maar die jongen was bij Ajax ook geen onbetwiste basisspeler. Wat zijn waarde al doet zakken. Maakte ook al haast een half jaar duidelijk dat hij wilde vertrekken en zijn contract dus niet ging verlengen. Wat dat betreft een prima markt conforme prijs, lijkt mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 Ik vind het potentieel van Dest heel moeilijk in te schatten. Als hij doorgroeit naar het niveau 'Barcelona' is het transferbedrag vrij beperkt, maar die groei zie ik nog niet direct. Als hij dat niveau niet/nooit haalt hebben ze gewoon prima geld gevangen voor die jongen. Zou Klaiber trouwens een optie zijn als 6? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 2 minuten geleden zei FlyD: Zou Klaiber trouwens een optie zijn als 6? Vrees eerder voor Mazraoui op 6 met Klaiber als vaste rechtsachter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 5 uur geleden zei Erwin.: Ik heb al ff proefgedraaid. Wordt een lastige poule Ik kwam op een poule: Bayern Ajax Salzburg Ferencvaros Zou ik voor tekenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 Ik kwam hier op uit @Erwin. Uitkomst staat dus zo goed als vast, de vraag is alleen: Inter of Atalanta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 Ik heb Ajax juist in Groep B. Groep B Real Madrid Ajax Lazio Lokomotiv Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 Hoe zat het met de geruchten rondom Ajax en Mattheus Henrique, is dat nog serieus en zou dat de beoogde nummer 6 zijn die ze nodig hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 16 minuten geleden zei ElPrincipito: Hoe zat het met de geruchten rondom Ajax en Mattheus Henrique, is dat nog serieus en zou dat de beoogde nummer 6 zijn die ze nodig hebben? Kan mij niet meer voorstellen dat het heel serieus geweest is. Werd ook alleen door vage Braziliaanse bronnen gemeld. Hier in NL nauwelijks iets over gehoord vanuit de grote -vaak goed ingevoerde- mediums(VI/Telegraaf/AD) Moet met de scouting van Ajax in Z/A wel echt hoog op het lijstje staan, want is wel echt een mooie speler. Had hem zelf al graag zien komen, maar helaas. Gremio wilde ook iets van 35 miljoen voor hem -volgens de geruchten-. Al is daar met de meeste Braziliaanse clubs wel goed uit te komen. Was met Antony namelijk ook het geval. Voor mensen die de loting willen zien en niet over de betaal kanalen van ziggo sport beschikken. Het is ook te zien via de site van de UEFA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 (bewerkt) Liverpool is wel een lekkere. Echt heel zuur dat we daar niet met publiek heen mogen. Jaloers op een ieder die er anders bij was geweest Edit: Atalanta, natuurlijk.. 1 oktober 2020 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 (bewerkt) Atalanta er ook nog bij Wat een nare loting Alvarez of Gravenberch straks tegen die pressing van deze ploegen. Huilon. 1 oktober 2020 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 Nou, nu hopen op een hele matige vierde ploeg... Liverpool en Atalanta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 Wel een leuk NLs tintje de hele groep van Ajax so far Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 Vol voor die tweede plek. Al met al een leuke poule, helaas zonder supporters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 Benieuwd naar Midtjylland. Las dacht ik ergens dat ze veel snelheid voorin hebben, zou niet zo best zijn. Atalanta en Liverpool wordt interessant. Ben benieuwd of we ook met dit middenveld onder die druk uit kunnen voetballen, maar verwacht het helaas niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 Europa League moet kunnen. Veel meer gaat lastig worden als Ten Hag vast blijft houden aan de huidige opstelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 Behoorlijke pittige poule ja. Denk dat Ajax inderdaad ve moeite gaat hebben met het verdedigen tegen deze ploegen. Gaan mooie wedstrijden worden wel (behalve als het een kansloos verhaal wordt) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 Had een stuk slechter kunnen zijn. Vooral blij met de Denen. Dat moeten gewoon 6 punten zijn. Atalanta is tegen ons wel duidelijk de favoriet, vrees echt voor onze achterhoede en 2 '6'en tegen dat pressing systeem van hen. Maar liggen wel iets van mogelijkheden. Beetje hopen dat het weer onze kant op valt. Hadden wel paar schitterende trips opgeleverd. Jammer dat dat er niet in zit. Groep G, was echt ideaal geweest zie ik nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 1 oktober 2020 Share Geplaatst 1 oktober 2020 (bewerkt) Denk dat je tegen Liverpool en Atalanta gewoon vier nederlagen kan opschrijven. Precies het spel dat Ajax met deze selectie niet aan kan, vooral niet met het tempo dat er bij de tegenstanders ligt... Europa League is wel een must, van die Denen moet je andersom juist twee keer ruim winnen. 1 oktober 2020 bewerkt door StanleyW Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten