Magikarp Geplaatst 28 december 2018 Share Geplaatst 28 december 2018 1 uur geleden zei Hwb: Maar als ik moet kiezen tussen 2e in de competitie + uitgeschakeld in de 3e ronde beker en 3e in de competitie en bekerwinst, kies ik zonder enige twijfel voor het eerste. Ook als dat geen verdere impact had op financiele beloningen of Europese kwalificatie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 december 2018 Share Geplaatst 28 december 2018 25 minuten geleden zei Magikarp: Ook als dat geen verdere impact had op financiele beloningen of Europese kwalificatie? Mwah wij komen die voorronde van de Europa League WEL door hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 december 2018 Share Geplaatst 28 december 2018 (bewerkt) 8 minuten geleden zei Pino: Mwah wij komen die voorronde van de Europa League WEL door hoor. Je stroomt in de CL in toch als je 2e wordt? Dat zou kunnen zorgen voor een voorkeur voor een 2e plek ipv bekerwinst. 28 december 2018 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 december 2018 Share Geplaatst 28 december 2018 1 minuut geleden zei Magikarp: Je stroomt in de CL in toch als je 2e wordt? Dat zou kunnen zorgen voor een voorkeur voor een 2e plek ipv bekerwinst. Oh ik dacht dat je bedoelde bekerwinst kom je verder in de Europa League dan 3e worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 28 december 2018 Share Geplaatst 28 december 2018 2 uur geleden zei Bramvinos: Dus alle winsten tijdens bijv. het Amsterdam Tournament wegen net zo zwaar als 18 nationale bekers? Dat zeg ik niet, maar voor mij maakt het niet veel verschil. Ik zou die 18 bekers met liefde inruilen voor een extra titel of Europese beker. 2 uur geleden zei Magikarp: Ook als dat geen verdere impact had op financiele beloningen of Europese kwalificatie? Dat is natuurlijk niet zo, dat speelt voor mij mee. Maar ik denk inderdaad ook als dat verder geen andere consequenties had inderdaad. Andersom ook, als je als Ajax niet in de top-2 eindigt én je presteert Europees niets, is het een kutseizoen. Of je nou de beker wint of niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 december 2018 Share Geplaatst 28 december 2018 20 uur geleden zei Regis: Verschrikkelijke club wel voor Matusiwa. Kan je hem net zo goed in Jong behouden. Hij wou zelf ook liever niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 december 2018 Share Geplaatst 29 december 2018 21 uur geleden zei Pino: Telegraaf heeft ook weer een goede objectieve analyse over Ajax (lees Ten Hag) ? https://www.vi.nl/pro/overig/het-sentiment-gekeerd-erik-ten-hag-verovert-toch-de-ajax-harten Dit is beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 december 2018 Share Geplaatst 30 december 2018 The boss. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 30 december 2018 Share Geplaatst 30 december 2018 Wat is er van die Bande geworden? Was toch bijna 10 mjn.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 december 2018 Share Geplaatst 30 december 2018 11 minuten geleden zei Niels: Wat is er van die Bande geworden? Was toch bijna 10 mjn.. Been gebroken in een oefenpotje afgelopen zomer, is de verwachting volgens mij dat hij vanaf de winterstop weer aansluit. Ben benieuwd of hij wat kan laten zien, was inderdaad een flink bedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 30 december 2018 Share Geplaatst 30 december 2018 Leuk interview wel. Duidelijk verhaal, zonder echt heel veel in detail te treden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 december 2018 Share Geplaatst 30 december 2018 7 uur geleden zei Niels: Wat is er van die Bande geworden? Was toch bijna 10 mjn.. Ik heb dit al zovaak gehoord :r Terwijl die jongen al vanaf de voorbereiding geblesseerd is. Heel bijzonder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 31 december 2018 Share Geplaatst 31 december 2018 Niet iedereen houdt zich bezig met alles wat er rondom Ajax gebeurt. Zo bijzonder is dat niet toch? Ikzelf was zelfs vergeten dat Haps nog rondloopt bij Feyenoord en dat die geblesseerd is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 december 2018 Share Geplaatst 31 december 2018 Op 28-12-2018 om 20:34 zei Zeus: Hij wou zelf ook liever niet. Dus wel....... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 januari 2019 Share Geplaatst 2 januari 2019 Welkom Licha (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 januari 2019 Share Geplaatst 3 januari 2019 Hopelijk vandaag Lainez. Kunnen onze Zuid-Amerikaanse vrienden direct mee naar the USA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 januari 2019 Share Geplaatst 3 januari 2019 Koopclub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 januari 2019 Share Geplaatst 3 januari 2019 Zekers, nu nog even Berghuis voor 25 miljoen kopen van Feyenoord. Dan kunnen jullie ook weer wat spelers halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 januari 2019 Share Geplaatst 3 januari 2019 1 uur geleden zei 007mark: Koopclub. Allemaal eigen jeugd, net als Dolberg, Boilesen en Bazoer bv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 januari 2019 Share Geplaatst 3 januari 2019 Vergeet Frenkie niet ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 januari 2019 Share Geplaatst 3 januari 2019 5 minuten geleden zei Gert: Vergeet Frenkie niet ? Ja dat is hét exponent van onze jeugdopleiding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 januari 2019 Share Geplaatst 3 januari 2019 Die Boilesen trouwens. Of carrière keuzes gesproken. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 januari 2019 Share Geplaatst 3 januari 2019 1 uur geleden zei Gert: Zekers, nu nog even Berghuis voor 25 miljoen kopen van Feyenoord. Dan kunnen jullie ook weer wat spelers halen. Interesse? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 januari 2019 Share Geplaatst 3 januari 2019 Ik wel. Ajax niet denk ik. Iig niet concreet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 januari 2019 Share Geplaatst 3 januari 2019 7 minuten geleden zei Gert: Ik wel. Ajax niet denk ik. Iig niet concreet. Zag alweer dat ik je post verkeerd had gelezen. Denk dat de enige Feyenoord speler die voor Ajax nuttig zou kunnen zijn Vilhena is. Een betere versie van Schone. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten