Regis Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 16 uur geleden zei Pino: Tja ach, Lille en Valencia hebben ook geen koekenbakkers op het veld staan en daar wonnen we ook van, zij het met wat geluk. Bovendien zullen waarschijnlijk Kanté en Barkley niet spelen, dat scheelt natuurlijk ook enorm. Die Barkley missen ze echt niet hoor. Kan er echt helemaal niets van die gozer. Kante is inderdaad wel fijn dat ie niet meedoet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Barkley is natuurlijk wel een ervaren speler tussen al dat jong grut, maar goed Kanté missen ze natuurlijk 1000x meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 (bewerkt) Ook 2-2 voorspeld. Zou ook mooi zijn als Lille even punten gaat pakken. Oh de wedstrijd is al om 19:00 ja, geen fijne tijd. 23 oktober 2019 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Ik denk ook 2-2. Maar dat dacht voorafgaand aan Valencia uit ook. Dus laten we hopen dat Onana weer top is en we winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Denk dat we thuis wel winnen, maar uit wel zullen verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Buffell Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Had verdomme toch bijna een date vanavond waardoor ik die pot zou missen. Ik moet echt leren plannen. Gelukkig liet de dame mij off the hook in ruil voor de zondag. Deal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Zondag Ajax-Feyenoord he. Ik zou gewoon ff rukken de komende weken man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 22 minuten geleden zei Buffell: Had verdomme toch bijna een date vanavond waardoor ik die pot zou missen. Ik moet echt leren plannen. Gelukkig liet de dame mij off the hook in ruil voor de zondag. Deal! Zo'n fan dat je op 2 speeldata een date afspreekt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Buffell Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 10 minuten geleden zei Kavinos: Zo'n fan dat je op 2 speeldata een date afspreekt Zondag zit ik er gewoon hoor. Een dag duurt langer dan 90 minuten. Vandaag was gewoon een fuck-up van mij qua plannen, natuurlijk écht onmógelijk dat je soms een dubbele afspraak maakt, hè? Maar fijn dat jij doorhebt wat voor fan ik ben door één bericht hierover Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 22 minuten geleden zei Buffell: Zondag zit ik er gewoon hoor. Een dag duurt langer dan 90 minuten. Vandaag was gewoon een fuck-up van mij qua plannen, natuurlijk écht onmógelijk dat je soms een dubbele afspraak maakt, hè? Maar fijn dat jij doorhebt wat voor fan ik ben door één bericht hierover Neem het niet zo serieus man, kijk die smile die erbij staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 1 uur geleden zei Gert: Zondag Ajax-Feyenoord he. Ik zou gewoon ff rukken de komende weken man. Moet geen probleem zijn als je Ajax kijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 6 minuten geleden zei Bakkes12: Ik zou even aan je Engels werken kerel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 1 minuut geleden zei Pino: Ik zou even aan je Engels werken kerel. Jij krijgt nog wel!!!!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 1 minuut geleden zei Pino: Ik zou even aan je Engels werken kerel. Hij mist alleen één apostrof? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Anekdote over oud-speler Martin Drent, die misschien ook wel van toepassing is op Buffell. Die gast was trainer bij amateurclub Forward, toen belde één van spelers zondagochtend vlak voor de wedstrijd op dat hij te laat was omdat ie bij een meid in bed lag. Had Martin iets gezegd als: "Met die lelijke kop van heb je die kans waarschijnlijk niet zo vaak, dus prima jongen" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Buffell Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 16 minuten geleden zei Kavinos: Neem het niet zo serieus man, kijk die smile die erbij staat. Ik heb die emoji nooit geïnterpreteerd als een smile, maar dat kan aan mij liggen obviously. Kreeg niet echt mee dat het slechts spottend bedoeld was, mi scuzi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 15 minuten geleden zei tdogg16: Hij mist alleen één apostrof? Klopt. Maar dat maakt de zin nog steeds niet correct. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 28 minuten geleden zei Chiemel: Anekdote over oud-speler Martin Drent, die misschien ook wel van toepassing is op Buffell. Die gast was trainer bij amateurclub Forward, toen belde één van spelers zondagochtend vlak voor de wedstrijd op dat hij te laat was omdat ie bij een meid in bed lag. Had Martin iets gezegd als: "Met die lelijke kop van heb je die kans waarschijnlijk niet zo vaak, dus prima jongen" Haha, wat een toptrainer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 50 minuten geleden zei Pino: Klopt. Maar dat maakt de zin nog steeds niet correct. Maar het is ook niet zo dramatisch dat ie 'even aan z'n Engels moet werken'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 2 uur geleden zei Buffell: Zondag zit ik er gewoon hoor. Een dag duurt langer dan 90 minuten. Vandaag was gewoon een fuck-up van mij qua plannen, natuurlijk écht onmógelijk dat je soms een dubbele afspraak maakt, hè? Maar fijn dat jij doorhebt wat voor fan ik ben door één bericht hierover Als zondag langer dan 90 minuten duurt duurt woensdag toch ook langer dan 90 minuten????????? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Vanwege een vakantie ben ik een aantal dagen weg geweest, zie dat JV terug is. Leuk, welkom terug jongen. Voor mijn mede Ajacieden heb ik wel een tip, laat je niet meenemen in die negativiteit van die jongen. Als je dat zou serieus nemen dan denk je dat we 10de staan en niet werken voor ons kanker geld. Terwijl we na 15 wedstrijden nog ongeslagen zijn, o.a 6 CL duels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Verder heel veel zin in straks, tegen legend Frank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Ez 3-0 denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 (bewerkt) 22 minuten geleden zei cimbomcu: Vanwege een vakantie ben ik een aantal dagen weg geweest, zie dat JV terug is. Leuk, welkom terug jongen. Voor mijn mede Ajacieden heb ik wel een tip, laat je niet meenemen in die negativiteit van die jongen. Als je dat zou serieus nemen dan denk je dat we 10de staan en niet werken voor ons kanker geld. Terwijl we na 15 wedstrijden nog ongeslagen zijn, o.a 6 CL duels. Volledig uit het niets en 'uncalled for'. En dan zeggen dat anderen je opzoeken. @Pino kom er maar in. Ff een mention naar @JanVertonghen ook omdat die gehaktstaaf wss te laf was om het zelf te doen en hoopte dat Jantje het zou missen 23 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten