Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

22 minuten geleden zei Chiemel:

Omdat van Axel Dongen terugkomt? Of hoe zie jij nu de voorhoede inclusief de back-ups voor komende weken (dus welke 6 namen)? 

Perisic is duur en laatste jaren niet per se heel denderend.

Daarbij is het type speler toch totaal niet wat Farioli als linksbuiten wilt zien. Zie ik oprecht nog liever Brobbey linksbuiten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

2 minuten geleden zei Gert:

Je bent gewoon bang dat hij weer scoort tegen Feyenoord 😘

Je moet niet bang zijn voor iets waarvan je zeker weet dat het gaat gebeuren. Heb gelukkig wel al een 24pack duracel batterijtjes voor weinig op de kop kunnen tikken. Uitdelen op het vak!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Gert:

Je bent gewoon bang dat hij weer scoort tegen Feyenoord 😘

Sowieso de maker van de 1-0! 

29 minuten geleden zei Rogier.:

De topper die nu bij PSV speelt geblesseerd is natuurlijk, Dest! Beste rechtsback in jaren van Ajax volgens Socrates (al dan niet in potentie).

Op linksback wil ik Atouba alvast nomineren. Cult.

Vergeet Heiko Westermann niet centraal. Voor PSV zou ik graag Aziz Behich of Michael Ball willen nomineren als linksback. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rogier.:

Haha die namen van de beste Feyenoorders van de afgelopen 20 jaar. Wat een grapjassen. Zullen wij er ook een maken voor ons aller Ajax?

Niet zo moeilijk

Bruna Silva

Luis Suarez

Rasmus Lindgren

Daley Blind

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Arezo:

WAT EEN KRULLENBOL. Waanzin natuurlijk om hem te halen. Vorig jaar niet goed genoeg. Nu lekker terugkomen. Alex Kroes heeft de lessen ´doorselecteren´ duidelijk gemist op de opleiding TD zijn.

Mwoah. Was hij niet goed genoeg? Of zag hij de bui ook wel al hangen met alles wat er gaande was.

Niet dat Davy de grote verlosser gaat worden, absoluut niet. Maar in dit Ajax zal die best nog wel zijn toegevoegde waarde hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Mwoah. Was hij niet goed genoeg? Of zag hij de bui ook wel al hangen met alles wat er gaande was.

Niet dat Davy de grote verlosser gaat worden, absoluut niet. Maar in dit Ajax zal die best nog wel zijn toegevoegde waarde hebben. 

Hij was totaal niet goed genoeg. Behalve nu andere voor de voeten lopen is het weer weg gegooid geld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei putdus:

Hij was totaal niet goed genoeg. Behalve nu andere voor de voeten lopen is het weer weg gegooid geld

1-jarig contract, voor volgens mij niet zo'n heel dik salaris. Tel daarbij op dat het juist wel een voetballer is die in het systeem past wat Farioli graag speelt en ik snap best dat je bij hem uit komt.

Nogmaals, het is niet onze grote verlosser. Maar hier kun je je zo toch geen buil aan vallen? Het is gewoon de nieuwe realiteit voor Ajax. Dat kun je maar beter accepteren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites