Gert Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Sowieso kreeg en krijgt hij bij Ajax niet de ruimtes die hij als underdog op het EK nu wel vaak krijgt. En idd geen enkele druk zetten of defensieve arbeid verrichten kan niet bij Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Ajax was ook underdog afgelopen seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Waarom nou weer die rare witte strepen + achterkant... Verder best netjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Wat is die onderkant? Wie kijkt daar naar en denkt ‘ja, dat gaan we doen’? Ongelofelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Kan je oefenen met vormpjes knippen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni (bewerkt) Denk dat ie met een witte broek eronder op het veld er wel goed uit kan zien anders. Vind zelf dat die ronde vorm aan de achterkant niet kloppen met het puntige kraagje. 28 juni bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Ziyech dus gratis naar Gala De pijn is voelbaar hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Pasveer verlengd wel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Op 27-6-2024 om 19:50 zei Rogier.: Wat is die onderkant? Wie kijkt daar naar en denkt ‘ja, dat gaan we doen’? Ongelofelijk. Omgekeerd Amsterdammertje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Of Diglet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 juli Share Geplaatst 3 juli Interessante naam. Ruildeal met Sutalo wellicht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 3 juli Share Geplaatst 3 juli Rugani zou ik enkel interessant vinden als Sutalo vertrekt voor een mooi bedrag. Jeyland Mitchell is sowieso een interessante naam. Jonge verdediger, met heel wat potentieel (maar ook nog veel werk aan). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 juli Share Geplaatst 3 juli Het doel is (volgens VI) om Sutalo te verkopen deze zomer. Heeft hij alleen zelf geen trek in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 juli Share Geplaatst 3 juli Jeyland Mitchel gaat zoals het er nu naar uitziet naar Rotterdam vertrekken, dus die zou dan van de lijst kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Citaat Wat opvallende punten vanuit VI: - De Lange van GAE in beeld als opvolger Rulli - Hato waarschijnlijk linksback. Sosa en Wijndal weinig perspectief - Serieuze interesse in Rosario en Rugani voor de verdediging - Vos maakt goede indruk - Berghuis naar middenveld - Ajax hoopt rond de 25 miljoen te vangen voor Akpom - Na vertrek Akpom doorpakken op Weghorst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli @Thierryvane Niet heel veel nieuws toch? Al vind ik de Lange wel redelijk overbodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 15 minuten geleden zei Elsjorro1990: @Thierryvane Niet heel veel nieuws toch? Al vind ik de Lange wel redelijk overbodig. Ik ook. Dan liever Pasveer erachter en dan een jeugdkeeper erbij. En Gorter is volgens mij ook nog niet weg. Zag hem iig een week nog op de Ajax youtube kanalen voorbij komen. Wat betreft keepers zou het mooi zijn als we dan Rulli wel snel weten te verkopen. Zal vast weer mooi schelen op de salarislasten en hopelijk levert het nog een miljoen of 4/5 op? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 1 uur geleden zei Gert: Ik ook. Dan liever Pasveer erachter en dan een jeugdkeeper erbij. En Gorter is volgens mij ook nog niet weg. Zag hem iig een week nog op de Ajax youtube kanalen voorbij komen. Wat betreft keepers zou het mooi zijn als we dan Rulli wel snel weten te verkopen. Zal vast weer mooi schelen op de salarislasten en hopelijk levert het nog een miljoen of 4/5 op? Ik zou idd gewoon lekker een jeugdkeeper door schuiven. Verwacht van Gorter toch wel dat die verhuurd/verkocht gaat worden. Weghorst voor Akpom ben ik niet zo heel erg blij mee, maar goed. Rugani i.p.v. Sutalo dan weer wel: Vond hem ook weer aardig stuntelen op het EK, al vond ik hem aan de bal wat zekerder dan bij Ajax. Berghuis middenveld zou ook wel eens een goede optie kunnen zijn, heb hem daar toch wel echt een paar hele goede wedstrijden zien spelen ( o.a. Sporting uit). Hoop vooral dat Unuvar eens een kans gaat krijgen. Ja hij komt misschien wat te kort en is klein van stuk, maar man wat hou ik van die creativiteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Ik hoop vooral op een rechtsbuiten met snelheid en diepgang. Dan pas de rest. Gorter heeft aangegeven te willen vertrekken. Rulli gaat natuurlijk ook dus dan hou je Setford/Pasveer/Ramaj over. Snap daarom wel dat ze bij GAE aankloppen voor De Lange. Bij een blessure ben je de lul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 9 uur geleden zei Thierryvane: Ik hoop vooral op een rechtsbuiten met snelheid en diepgang. Dan pas de rest. Een Forbs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Gewoon 10 mil voor Ten Rouwelaar eisen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Zou het bizar vinden als hij daadwerkelijk zou gaan. Is pas net in dienst, wat voor signaal geef je dan af? Maar snap het ergens ook wel, ontzettend grote kans natuurlijk. Hoop dat er een goede vervanger gevonden kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli 8 uur geleden zei Rogier.: Zou het bizar vinden als hij daadwerkelijk zou gaan. Is pas net in dienst, wat voor signaal geef je dan af? Maar snap het ergens ook wel, ontzettend grote kans natuurlijk. Hoop dat er een goede vervanger gevonden kan worden. Had zich (volgens “bronnen” op Twitter) ook ziek gemeld bij Ajax. Wat een trieste bedoeling. 9 uur geleden zei MetalMichael: Een Forbs? Die hopen ze nog altijd te lozen aan een PL club. Misschien kan Ten Hag ons daar ook een handje bij helpen… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli 49 minuten geleden zei Thierryvane: Had zich (volgens “bronnen” op Twitter) ook ziek gemeld bij Ajax. Wat een trieste bedoeling. Die hopen ze nog altijd te lozen aan een PL club. Misschien kan Ten Hag ons daar ook een handje bij helpen… 100 miljoen ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten