Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Sowieso kreeg en krijgt hij bij Ajax niet de ruimtes die hij als underdog op het EK nu wel vaak krijgt. En idd geen enkele druk zetten of defensieve arbeid verrichten kan niet bij Ajax.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Denk dat ie met een witte broek eronder op het veld er wel goed uit kan zien anders. Vind zelf dat die ronde vorm aan de achterkant niet kloppen met het puntige kraagje.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rugani zou ik enkel interessant vinden als Sutalo vertrekt voor een mooi bedrag. Jeyland Mitchell is sowieso een interessante naam. Jonge verdediger, met heel wat potentieel (maar ook nog veel werk aan).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Wat opvallende punten vanuit VI:

- De Lange van GAE in beeld als opvolger Rulli
- ⁠Hato waarschijnlijk linksback. Sosa en Wijndal weinig perspectief 
- ⁠Serieuze interesse in Rosario en Rugani voor de verdediging
- ⁠Vos maakt goede indruk
- ⁠Berghuis naar middenveld
- ⁠Ajax hoopt rond de 25 miljoen te vangen voor Akpom
- ⁠Na vertrek Akpom doorpakken op Weghorst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Elsjorro1990:

@Thierryvane

Niet heel veel nieuws toch? Al vind ik de Lange wel redelijk overbodig.

Ik ook. Dan liever Pasveer erachter en dan een jeugdkeeper erbij. En Gorter is volgens mij ook nog niet weg. Zag hem iig een week nog op de Ajax youtube kanalen voorbij komen.

Wat betreft keepers zou het mooi zijn als we dan Rulli wel snel weten te verkopen. Zal vast weer mooi schelen op de salarislasten en hopelijk levert het nog een miljoen of 4/5 op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Gert:

Ik ook. Dan liever Pasveer erachter en dan een jeugdkeeper erbij. En Gorter is volgens mij ook nog niet weg. Zag hem iig een week nog op de Ajax youtube kanalen voorbij komen.

Wat betreft keepers zou het mooi zijn als we dan Rulli wel snel weten te verkopen. Zal vast weer mooi schelen op de salarislasten en hopelijk levert het nog een miljoen of 4/5 op?

Ik zou idd gewoon lekker een jeugdkeeper door schuiven. Verwacht van Gorter toch wel dat die verhuurd/verkocht gaat worden.

Weghorst voor Akpom ben ik niet zo heel erg blij mee, maar goed. Rugani i.p.v. Sutalo dan weer wel: Vond hem ook weer aardig stuntelen op het EK, al vond ik hem aan de bal wat zekerder dan bij Ajax. 

Berghuis middenveld zou ook wel eens een goede optie kunnen zijn, heb hem daar toch wel echt een paar hele goede wedstrijden zien spelen ( o.a. Sporting uit). 

Hoop vooral dat Unuvar eens een kans gaat krijgen. Ja hij komt misschien wat te kort en is klein van stuk, maar man wat hou ik van die creativiteit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop vooral op een rechtsbuiten met snelheid en diepgang. Dan pas de rest.

Gorter heeft aangegeven te willen vertrekken. Rulli gaat natuurlijk ook dus dan hou je Setford/Pasveer/Ramaj over. Snap daarom wel dat ze bij GAE aankloppen voor De Lange. Bij een blessure ben je de lul.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou het bizar vinden als hij daadwerkelijk zou gaan. Is pas net in dienst, wat voor signaal geef je dan af? Maar snap het ergens ook wel, ontzettend grote kans natuurlijk. Hoop dat er een goede vervanger gevonden kan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Rogier.:

Zou het bizar vinden als hij daadwerkelijk zou gaan. Is pas net in dienst, wat voor signaal geef je dan af? Maar snap het ergens ook wel, ontzettend grote kans natuurlijk. Hoop dat er een goede vervanger gevonden kan worden.

Had zich (volgens “bronnen” op Twitter) ook ziek gemeld bij Ajax. Wat een trieste bedoeling.

9 uur geleden zei MetalMichael:

Een Forbs?

Die hopen ze nog altijd te lozen aan een PL club. Misschien kan Ten Hag ons daar ook een handje bij helpen…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Thierryvane:

Had zich (volgens “bronnen” op Twitter) ook ziek gemeld bij Ajax. Wat een trieste bedoeling.

Die hopen ze nog altijd te lozen aan een PL club. Misschien kan Ten Hag ons daar ook een handje bij helpen…

100 miljoen ook? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites