timpy00 Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Benieuwd hoe de opstelling in de praktijk gaat zijn. Kan wel eens een 4 4 2 zijn tov de opbouwstructuur van Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Wat een opstelling weer jongens. Beton voetbal op het middenveld. Lange ballen op Wout en Akpom. Dit kan enkel wat worden als je lang de 0 houdt. Dus Feyenoord zal er na 15 minuten al wel twee in hebben liggen... Dit wordt weer 90 minuten afzien vrees ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Weghorst staat er in om oorlog te maken voorin zodat Akpom ze erin kan schieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 1 minuut geleden zei Geppiej: Wat een opstelling weer jongens. Beton voetbal op het middenveld. Lange ballen op Wout en Akpom. Dit kan enkel wat worden als je lang de 0 houdt. Dus Feyenoord zal er na 15 minuten al wel twee in hebben liggen... Dit wordt weer 90 minuten afzien vrees ik. We hebben ook geen een creatieve middenvelder die het niveau aankan of fit is (Berghuis). Dus dat middenveld is toch al weken zo? Sinds de transferperiode wisten we al dat dat een probleem zou zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 9 minuten geleden zei MetalMichael: Dit was trouwens de aankomst van de bus. Spanning en sensatie opgebouwd voor saus. Ah fijn om te zien, maakte me wel een beetje zorgen toen ik las dat Berghuis mee is. Vreemde opstelling, maar er zal vast een vernuftig plan achter zitten. Of nou ja, een plan. Ik denk gelijkspel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 5 minuten geleden zei sennid: Weghorst staat er in om oorlog te maken voorin zodat Akpom ze erin kan schieten. Weghorst kan dat toch alleen als hij invalt. Hele wedstrijd en er is weinig oorlog te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Akpom snap ik wel. Die mag zo dadelijk Bueno volgen. Traoré zie ik dat namelijk niet doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 27 minuten geleden zei The Saint: Weghorst kan dat toch alleen als hij invalt. Hele wedstrijd en er is weinig oorlog te zien. Weghorst speelt dan ook geen hele wedstrijd. Starters en finishers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 43 minuten geleden zei MetalMichael: Dit was trouwens de aankomst van de bus. Spanning en sensatie opgebouwd voor saus. Bleef nog netjes zo te dien. Klaassen ook nog heel. Mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober (bewerkt) Klaasen scoort straks gewoon, haalt dan zelf een aansteker uit zijn kous en gooit die terug het publiek in. Krijgt daar vervolgens rood voor. #oddpredictions 30 oktober bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 7 minuten geleden zei 007mark: Klaasen scoort straks gewoon, haalt dan zelf een aansteker uit zijn kous en gooit die terug het publiek in. Krijgt daar vervolgens rood voor. #oddpredictions #grillburgerchallenge bedoel je denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Lekker begin zo in de schoot geworpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Als we gaan scoren uit corners dan weet ik het echt niet meer haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Hopelijk heeft Timon zijn toto nu binnen en gaat die wel keepen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 1 minuut geleden zei timpy00: Als we gaan scoren uit corners dan weet ik het echt niet meer haha. Ja, met zo'n keeper in de goal kan iedereen uit een corner scoren natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Verder wel fijn om te zien dat Ajax zonder bal echt goed staat. Feyenoord komt niet echt aan voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober (bewerkt) Op zich wel logisch als je bij elk derde balcontact onder het gras wordt gestopt. Maar Ajax voetbalt vooral goed onder de druk uit (met uitzondering van Pasveer) 30 oktober bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 3 minuten geleden zei timpy00: Verder wel fijn om te zien dat Ajax zonder bal echt goed staat. Feyenoord komt niet echt aan voetballen. Enige kans die ze hebben gehad was mede doordat ze een vrije trap besloten te nemen 15 meter verderop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Ik kwam hier voor het leedvermaak. Moet ik nu naar het Feyenoord topic @Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Ik geniet van Chuba. #FarioliBall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Niks lekkerder dan scoren in De Kuip. Zit me niet helemaal lekker dat allebei onze centrumverdedigers geel hebben, zeker omdat je weet dat scheidsrechters hier toch altijd iets gevoeliger zijn voor het publiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Baas met geel zou ij sowieso wisselen. Die kan al voor geen poot verdedigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Tactisch masterclass van Farioli. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Ging net sushi halen op het Stadhuisplein, was wel heerlijk om al die koppies te zien afdruipen zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Moet Woutje eigenlijk wel de beslissing maken hè. Vrije kopkans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten