Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Wat een opstelling weer jongens. Beton voetbal op het middenveld. Lange ballen op Wout en Akpom. Dit kan enkel wat worden als je lang de 0 houdt. Dus Feyenoord zal er na 15 minuten al wel twee in hebben liggen... Dit wordt weer 90 minuten afzien vrees ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Geppiej:

Wat een opstelling weer jongens. Beton voetbal op het middenveld. Lange ballen op Wout en Akpom. Dit kan enkel wat worden als je lang de 0 houdt. Dus Feyenoord zal er na 15 minuten al wel twee in hebben liggen... Dit wordt weer 90 minuten afzien vrees ik.

We hebben ook geen een creatieve middenvelder die het niveau aankan of fit is (Berghuis). Dus dat middenveld is toch al weken zo? Sinds de transferperiode wisten we al dat dat een probleem zou zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei MetalMichael:

a man in a suit and tie is sitting in front of a screen that says gifbin.com on it

Dit was trouwens de aankomst van de bus. Spanning en sensatie opgebouwd voor saus.

Ah fijn om te zien, maakte me wel een beetje zorgen toen ik las dat Berghuis mee is. 

Vreemde opstelling, maar er zal vast een vernuftig plan achter zitten. Of nou ja, een plan. Ik denk gelijkspel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klaasen scoort straks gewoon, haalt dan zelf een aansteker uit zijn kous en gooit die terug het publiek in. Krijgt daar vervolgens rood voor. #oddpredictions

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei 007mark:

Klaasen scoort straks gewoon, haalt dan zelf een aansteker uit zijn kous en gooit die terug het publiek in. Krijgt daar vervolgens rood voor. #oddpredictions

#grillburgerchallenge bedoel je denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niks lekkerder dan scoren in De Kuip. Zit me niet helemaal lekker dat allebei onze centrumverdedigers geel hebben, zeker omdat je weet dat scheidsrechters hier toch altijd iets gevoeliger zijn voor het publiek. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites