Arezo Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni Niet zo provoceren hè lange tenen brigade hier. Dit dacht ik ook toen Hilgers genoemd werd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 1 uur geleden zei Gert: Wat heeft Djurovski hiermee te maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 26 minuten geleden zei Beppu: Wat heeft Djurovski hiermee te maken? Ik ga vanavond voor de beste chicken wings die er zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 2 uur geleden zei Gert: De good old waterfiets/catamaran of ook wel het supertje frikandel genoemd. Nu al spijt dat ik Chinees besteld heb vanavond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 3 minuten geleden zei Djurovski: Ik ga vanavond voor de beste chicken wings die er zijn Waar kan je die dan vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni Zojuist zei La Pulga: Waar kan je die dan vinden? O'Ryans Irish Pub Brunssum Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 1 minuut geleden zei Djurovski: O'Ryans Irish Pub Brunssum We zien de foto's wel weer in desbetreffende topic. Terug naar Ajax, is Weghorst al verkocht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 2 minuten geleden zei La Pulga: We zien de foto's wel weer in desbetreffende topic. Terug naar Ajax, is Weghorst al verkocht? Welke? Je weet het is ingewikkeld voor mij Wat eet je nu of waar eet MU? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 1 minuut geleden zei Djurovski: Welke? Je weet het is ingewikkeld voor mij Wat eet je nu of waar eet MU? Ik vind dat jij het vandaag mag zeggen, wil wel een mention aub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 1 uur geleden zei Beppu: Wat heeft Djurovski hiermee te maken? Als dit Djuro is dan vind ik em om op te vreten, zo lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni Wappie Weghorst. Lekker naar Twente met die beperkte houten klaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni 19 uur geleden zei Gert: Prima standin als hij dat zelf ook inziet. Desalniettemin een heel enge vent. Doe maar niet. Meen je dat echt? Ik hoef hem absoluut niet bij Ajax hoor, daar komt die echt kwaliteit voor te kort. Maar ik heb wel gigantisch respect voor zijn inzet en manier van doen. Die heeft toch puur op inzet een gigantische carrière gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni 3 uur geleden zei Elsjorro1990: Meen je dat echt? Ik hoef hem absoluut niet bij Ajax hoor, daar komt die echt kwaliteit voor te kort. Maar ik heb wel gigantisch respect voor zijn inzet en manier van doen. Die heeft toch puur op inzet een gigantische carrière gehad. Beetje de voetballende Voeckler qua mentale toestand. Niet mijn type karakter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni Je kan toch niet dieper wegzakken dan dat je Wout Weghordt wil hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni Citaat Bayern have approached Porto and expressed their interest in winger Francisco Conceição (21). The Portuguese international has a €30m release clause, valid until 15 July, that goes up to €45m after that date. Chelsea, Atlético Madrid, Dortmund and Leipzig have also shown interest. [@Record_Portugal] Begint allemaal wel pijnlijk te worden zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni 21 minuten geleden zei Thierryvane: Begint allemaal wel pijnlijk te worden zeg. Als Ajax hem niet met die clausule had verhuurd had hij nu toch niet in deze positie gezeten? Zelf nog helemaal niet overtuigd van hem eigenlijk. Al was een rechtsbuiten wel fijn geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni 2 uur geleden zei Thierryvane: Begint allemaal wel pijnlijk te worden zeg. Niet helemaal: Ajax zal de recente ontwikkelingen rondom Francisco Conceição op de voet volgen. De Amsterdammers bedingen een doorverkooppercentage bij een volgende transfer van de Portugese aanvaller, weet Voetbal International. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike14 Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Komen op deze manier toch weer aardig wat miljoenen binnen, verliezen blijven zeker na afschrijvingen beperkt dan wel winst. Weghorst wel het type speler qua mentaliteit wat Ajax mist. Zal ook wel zijn minuten gaan maken Brobbey had toch wel wat klachten einde jaar door het dubbele programma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Ik sluit mij aan bij @Gert en @Elsjorro1990. Ik hoef die vent niet in een Ajaxshirt te zien. Lekker naar Twente laten vertrekken. Succes en tot nooit. Ben overigens wel benieuwd of Berghuis vertrekt bij Ajax. Pieter Zwart schetste een beeld waarin Berghuis weleens heel gelukkig zou kunnen worden van een trainer als Farioli en die hem wellicht dus ook terug aan boord haalt. Als hij weer op het middenveld gaat voetballen zou ik het qua ervaring geen keuze vinden. Zolang we die Henderson maar weer weg doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 1 minuut geleden zei ElMarcos: Zolang we die Henderson maar weer weg doen. Waarom? Zo'n type speler (ervaren, aanjager) kunnen we mits fit toch prima gebruiken momenteel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 4 minuten geleden zei Becks: Waarom? Zo'n type speler (ervaren, aanjager) kunnen we mits fit toch prima gebruiken momenteel? Hij heeft echt zeer weinig toegevoegd. Voetballend is het niet meer dan middelmatig, vaak niet fit en los van een duel tegen PSV heb ik ook niet het idee dat zijn aanwezigheid in het veld echt een groot verschil maakt. Voor het salaris dat hij volgens zeggen opstrijkt is het echt veel en veel te weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 2 minuten geleden zei ElMarcos: Hij heeft echt zeer weinig toegevoegd. Voetballend is het niet meer dan middelmatig, vaak niet fit en los van een duel tegen PSV heb ik ook niet het idee dat zijn aanwezigheid in het veld echt een groot verschil maakt. Voor het salaris dat hij volgens zeggen opstrijkt is het echt veel en veel te weinig. Je hebt zeker een punt. Tot nu toe wel ja, maar halverwege het seizoen beginnen is nooit ideaal en volgens mij kwam hij al met een lichte blessure binnen. In mijn ogen kan het nog wel wat worden. We schrijven spelers soms echt veel te snel af, vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 7 minuten geleden zei Becks: Je hebt zeker een punt. Tot nu toe wel ja, maar halverwege het seizoen beginnen is nooit ideaal en volgens mij kwam hij al met een lichte blessure binnen. In mijn ogen kan het nog wel wat worden. We schrijven spelers soms echt veel te snel af, vind ik. Dat laatste ben ik met je eens, maar Henderson is 33 jaar en de kans dat hij blijft kwakkelen of gewoon niet meer de speler is waar wij op hopen is groter dan met een Tahirovic, Mannsverk en dat soort gasten, die een stuk jonger zijn. Daarbij denk ik dat zijn salaris best fors drukt op de begroting. Dus als er een club komt, dan zou ik als ik Ajax was altijd luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni John is dus ook ouwe viespeuk #schippiebal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni 3 minuten geleden zei Bolderbast: John is dus ook ouwe viespeuk #schippiebal 'Mijn vrouw had ook mooie.' Vraag me af of het niet fake is. Zou wel héél erg dom zijn... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten