Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2359

• Chiemel

1893

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

2 minuten geleden zei La Pulga:

We zien de foto's wel weer in desbetreffende topic.

Terug naar Ajax, is Weghorst al verkocht?

Welke? Je weet het is ingewikkeld voor mij

Wat eet je nu  of waar eet MU?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Gert:

Prima standin als hij dat zelf ook inziet. Desalniettemin een heel enge vent. Doe maar niet.

Meen je dat echt? Ik hoef hem absoluut niet bij Ajax hoor, daar komt die echt kwaliteit voor te kort. Maar ik heb wel gigantisch respect voor zijn inzet en manier van doen. Die heeft toch puur op inzet een gigantische carrière gehad. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Elsjorro1990:

Meen je dat echt? Ik hoef hem absoluut niet bij Ajax hoor, daar komt die echt kwaliteit voor te kort. Maar ik heb wel gigantisch respect voor zijn inzet en manier van doen. Die heeft toch puur op inzet een gigantische carrière gehad. 

Beetje de voetballende Voeckler qua mentale toestand. Niet mijn type karakter. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Bayern have approached Porto and expressed their interest in winger Francisco Conceição (21). The Portuguese international has a €30m release clause, valid until 15 July, that goes up to €45m after that date. Chelsea, Atlético Madrid, Dortmund and Leipzig have also shown interest. [@Record_Portugal]

Begint allemaal wel pijnlijk te worden zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Thierryvane:

Als Ajax hem niet met die clausule had verhuurd had hij nu toch niet in deze positie gezeten?

Zelf nog helemaal niet overtuigd van hem eigenlijk. Al was een rechtsbuiten wel fijn geweest 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Thierryvane:

Niet helemaal:

Ajax zal de recente ontwikkelingen rondom Francisco Conceição op de voet volgen. De Amsterdammers bedingen een doorverkooppercentage bij een volgende transfer van de Portugese aanvaller, weet Voetbal International.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komen op deze manier toch weer aardig wat miljoenen binnen, verliezen blijven zeker na afschrijvingen beperkt dan wel winst. Weghorst wel het type speler qua mentaliteit wat Ajax mist. Zal ook wel zijn minuten gaan maken Brobbey had toch wel wat klachten einde jaar door het dubbele programma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sluit mij aan bij @Gert en @Elsjorro1990. Ik hoef die vent niet in een Ajaxshirt te zien. Lekker naar Twente laten vertrekken. Succes en tot nooit.

Ben overigens wel benieuwd of Berghuis vertrekt bij Ajax. Pieter Zwart schetste een beeld waarin Berghuis weleens heel gelukkig zou kunnen worden van een trainer als Farioli en die hem wellicht dus ook terug aan boord haalt. Als hij weer op het middenveld gaat voetballen zou ik het qua ervaring geen keuze vinden. Zolang we die Henderson maar weer weg doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Becks:

Waarom? Zo'n type speler (ervaren, aanjager) kunnen we mits fit toch prima gebruiken momenteel? 

Hij heeft echt zeer weinig toegevoegd. Voetballend is het niet meer dan middelmatig, vaak niet fit en los van een duel tegen PSV heb ik ook niet het idee dat zijn aanwezigheid in het veld echt een groot verschil maakt. Voor het salaris dat hij volgens zeggen opstrijkt is het echt veel en veel te weinig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ElMarcos:

Hij heeft echt zeer weinig toegevoegd. Voetballend is het niet meer dan middelmatig, vaak niet fit en los van een duel tegen PSV heb ik ook niet het idee dat zijn aanwezigheid in het veld echt een groot verschil maakt. Voor het salaris dat hij volgens zeggen opstrijkt is het echt veel en veel te weinig. 

Je hebt zeker een punt. Tot nu toe wel ja, maar halverwege het seizoen beginnen is nooit ideaal en volgens mij kwam hij al met een lichte blessure binnen. In mijn ogen kan het nog wel wat worden. We schrijven spelers soms echt veel te snel af, vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Becks:

Je hebt zeker een punt. Tot nu toe wel ja, maar halverwege het seizoen beginnen is nooit ideaal en volgens mij kwam hij al met een lichte blessure binnen. In mijn ogen kan het nog wel wat worden. We schrijven spelers soms echt veel te snel af, vind ik.

Dat laatste ben ik met je eens, maar Henderson is 33 jaar en de kans dat hij blijft kwakkelen of gewoon niet meer de speler is waar wij op hopen is groter dan met een Tahirovic, Mannsverk en dat soort gasten, die een stuk jonger zijn. Daarbij denk ik dat zijn salaris best fors drukt op de begroting. Dus als er een club komt, dan zou ik als ik Ajax was altijd luisteren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites