Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei cimbomcu:

Het heeft ook gewoon met lichtingen te maken he. Hoewel ik zeker geloof in Jonk.

Maar iemand met als website www.teamjonk.nl hoef ik niet bij m'n club te hebben. Of je stelt hem gewoon alleen aan, maar niet hem en nog 10 Jonk minions erbij in je organisatie

Ja dat. Heeft hij al twee keer laten zien wat voor gezeik daar van komt.

bewerkt door timpy00
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2359

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

We weten niet hoe het achter de schermen daadwerkelijk er aan toe ging dus het is vooral speculeren en afgeven op iets waar overduidelijk wel een idee en een filosofie achter zit die past bij Ajax en waar Ajax op dit moment heel ver van verwijderd is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Optie Conceicao dus gelicht. Scheelt een behoorlijk salaris en 10 miljoen erbij. Denk niet verkeerd. Hoop wel dat een rechtsbuiten bovenaan het Lijstje staat wat betreft inkomende spelers. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Becks:

We weten niet hoe het achter de schermen daadwerkelijk er aan toe ging dus het is vooral speculeren en afgeven op iets waar overduidelijk wel een idee en een filosofie achter zit die past bij Ajax en waar Ajax op dit moment heel ver van verwijderd is. 

Vind je dat bij de jeugdteams ook?

Best wel veel potentie in de oudste lichtingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei timpy00:

Vind je dat bij de jeugdteams ook?

Best wel veel potentie in de oudste lichtingen.

Krijg het alleen via de socialmediakanalen mee, dus kan niet een goede inschatting maken maar er zitten zeker leuke spelers bij inderdaad.

Citaat

De inhoudelijke koers zal bepaald gaan worden door Beuker. Dit met ondersteuning van het hoofd van de bovenbouw, middenbouw en onderbouw die in hun leeftijdscategorie specifieke kennis inbrengen. 'De hand van Beuker moet vooral in de jeugdopleiding zichtbaar gaan worden. De ooit zo toonaangevende levensader van Ajax is de laatste jaren zijn innovatieve en kwalitatieve voorsprong kwijtgeraakt aan clubs als AZ, Feyenoord en PSV', besluit het medium.

Doel vooral op die laatste zin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Thierryvane:

Metz gaat waarschijnlijk Mikautadze voor die 10 miljoen overnemen om 'm vervolgens door te verkopen, aldus VI. @La Pulga #NoMikauNoParty

En ze verwachten ook een vertrek van bergwijn, Berghuis en akpom en in mindere mate Forbs. Kortom: behalve Brobbey je gehele voorhoede incl. wissels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Hebben ze deze zaakwaarnemer ook zo'n bizarre tekenpremie gegeven?

Haha, tja. Iedereen helemaal happy met die 10/11 miljoen voor Chico terug naar Porto. Blijkt dat die destijds 4 miljoen tekengeld heeft gekregen plus een bizar salaris.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Thierryvane:

Haha, tja. Iedereen helemaal happy met die 10/11 miljoen voor Chico terug naar Porto. Blijkt dat die destijds 4 miljoen tekengeld heeft gekregen plus een bizar salaris.

Oftewel eerder verlies gemaakt dan winst. ;c Heftig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wtf is Chico? Verder zou ik het goed vinden voor Ajax als types als Bergwijn, Berghuis Akpom weggaan. De laatste kun je nog twijfels over hebben maar de eerste 2 (en met name huis) lijken me stoorzenders in een groepsproces waarin een nieuw team gesmeed moet worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Arezo:

Wtf is Chico? Verder zou ik het goed vinden voor Ajax als types als Bergwijn, Berghuis Akpom weggaan. De laatste kun je nog twijfels over hebben maar de eerste 2 (en met name huis) lijken me stoorzenders in een groepsproces waarin een nieuw team gesmeed moet worden.

https://www.parool.nl/sport/ajax-ziet-francisco-conceicao-niet-meer-terug-aanvaller-voor-10-miljoen-verkocht-aan-fc-porto~ba119132/?referrer=https://www.google.com/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Thierryvane:

Haha maat, die man heeft 5 wedstrijden voor Ajax gespeeld. Is hij dan een bijnaam waard? Cruyff = Jopie. Sjaak Swart = Sjakie maar deze passant is gewoon Conceicao (of de zoon van Sergio desnoods). Wel lekker dat je er er 10 miljoen - een heleboel bonussen voor krijgt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Thierryvane:

Die tekenpremie las ik ook pas gisteren ja. Ongekend. En dat salaris is toch juist positief nu ;) Dat salaris zijn we kwijt.

Ik zit dat artikel van vi te lezen: https://www.vi.nl/pro/operatie-schoon-schip-zo-groot-is-de-renovatie-die-ajax-wacht

Kijk bij verdedigers en zie een rood boletje bij Baas staan, terwijl Sosa en Avila een oranje bolletje hebben. Vervolgens alle verdedigers toegelicht, maar geen Baas. Zou die jongen best een kans willen geven als backup linksback. Doet het bij Nec iig prima en vond hem bij jong Ajax ook altijd dik in orde. Die paar potjes in Ajax 1 vielen tegen, maar denk dat je dit soort eigen jeugd niet zomaar weg moet doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Gert:

Kijk bij verdedigers en zie een rood boletje bij Baas staan, terwijl Sosa en Avila een oranje bolletje hebben. Vervolgens alle verdedigers toegelicht, maar geen Baas. Zou die jongen best een kans willen geven als backup linksback. Doet het bij Nec iig prima en vond hem bij jong Ajax ook altijd dik in orde. Die paar potjes in Ajax 1 vielen tegen, maar denk dat je dit soort eigen jeugd niet zomaar weg moet doen.

Ik denk dat je met Baas een jongen hebt die een prima back-up is en in een iets beter Ajax ook best overeind kan blijven als hij sober speelt. Slechter dan Avila kan hij toch nauwelijks zijn. Benieuwd of Wijndal onder een nieuwe trainer ook nog een kans gaat krijgen. Heeft het niet heel slecht gedaan in België volgens mij? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Arezo:

Haha maat, die man heeft 5 wedstrijden voor Ajax gespeeld. Is hij dan een bijnaam waard? Cruyff = Jopie. Sjaak Swart = Sjakie maar deze passant is gewoon Conceicao (of de zoon van Sergio desnoods). Wel lekker dat je er er 10 miljoen - een heleboel bonussen voor krijgt. 

Zijn roepnaam is Chico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei ElMarcos:

Ik denk dat je met Baas een jongen hebt die een prima back-up is en in een iets beter Ajax ook best overeind kan blijven als hij sober speelt. Slechter dan Avila kan hij toch nauwelijks zijn. Benieuwd of Wijndal onder een nieuwe trainer ook nog een kans gaat krijgen. Heeft het niet heel slecht gedaan in België volgens mij? 

Ja, de lat is wat lager geworden bij ons. Easy easy. Dus misschien kan hij de goede flow meenemen (als hij die daadwerkelijk te pakken heeft in België). Kan een Belg dit bevestigen/ontkennen? @Bogatyrbijv? De AZ Wijndal was iig altijd genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Gert:

Ik zit dat artikel van vi te lezen: https://www.vi.nl/pro/operatie-schoon-schip-zo-groot-is-de-renovatie-die-ajax-wacht

Eens over Baas, maar het gele bolletje bij Ávila is natuurlijk vooral omdat niemand hem gaat kopen met zijn blessure. Die zal anders zeker een rood bolletje hebben gekregen lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Hebben ze deze zaakwaarnemer ook zo'n bizarre tekenpremie gegeven?

Yup. Bij elke transfersom onder Svennetje mag je een miljoen of 3/4 bijrekenen aan tekenpremie speler en zaakwaarnemer. Die van Chuba nog een pak hoger. Mag je 20 miljoen voor vangen komende zomer. ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites