misterhille Gepost April 24 Share Gepost April 24 Zojuist zei JanVertonghen: Hopen op drie potten schorsing Ik vind dit wel 3 wedstrijden schorsing waard, hoor! xD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost April 24 Share Gepost April 24 Bergwijn Goed hoor dit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost April 24 Share Gepost April 24 In de Kuip werd Bergwijn nog gespaard maar nu alsnog op herhaling. Wat een domme domme domme jongen is dit toch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost April 24 Share Gepost April 24 Veel te zwaar gestraft toch met rood? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost April 24 Share Gepost April 24 Nou benieuwd of onze meester tacticus, die met elf al bang is om initiatief te tonen nu iets moois neer gaat zetten. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost April 24 Share Gepost April 24 Zojuist zei Thierryvane: Veel te zwaar gestraft toch met rood? Ik denk dat ze hem tellen als doorgebroken/directe scoringskans ontnomen. Kan ik me ergens wel in vinden hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost April 24 Share Gepost April 24 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: In de Kuip werd Bergwijn nog gespaard maar nu alsnog op herhaling. Wat een domme domme domme jongen is dit toch. Veelzeggend voor dit seizoen ook dat zo'n domme jongen aanvoerder is bij de grootste club van Nederland. Gaat je gewoon deze pot kosten. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost April 24 Share Gepost April 24 1 minuut geleden zei Thierryvane: Veel te zwaar gestraft toch met rood? Het zal beoordeeld zijn als ontnemen van een scoringskans. Als je dat met een niet-voetbalactie doet is het wel rood. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost April 24 Share Gepost April 24 Ik ben zo blij met mezelf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost April 24 Share Gepost April 24 Akpom? Ben benieuwd kan zelf geen variant bedenken waarbij ik nu aan hem zou denken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost April 24 Share Gepost April 24 Zojuist zei timpy00: Akpom? Ben benieuwd kan zelf geen variant bedenken waarbij ik nu aan hem zou denken. Never mind blessure. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost April 24 Share Gepost April 24 Brobbey heeft wel een beetje korte hamstrings volgens mij? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jj1 Gepost April 24 Share Gepost April 24 Ben je toch blij dat je thuis zit en gewoon een boek kan lezen nu. wat een graf club is het geworden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost April 24 Share Gepost April 24 4 minuten geleden zei Michaelinho*: Ik denk dat ze hem tellen als doorgebroken/directe scoringskans ontnomen. Kan ik me ergens wel in vinden hoor. Vind het een 50/50. Ach, een speelronde zonder Bergwijn is geen straf. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost April 24 Share Gepost April 24 Nouja, gaat weer genieten worden 2e helft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost April 24 Share Gepost April 24 8 minuten geleden zei Thierryvane: Vind het een 50/50. Ach, een speelronde zonder Bergwijn is geen straf. Eén heel seizoen ook niet hè. Toch totaal niet gebracht wat je van hem mag verwachten. Hopelijk komt Pottertje snel, kunnen we altijd nog professioneel zwerkballen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost April 24 Share Gepost April 24 8 minuten geleden zei ElPrincipito: Eén heel seizoen ook niet hè. Toch totaal niet gebracht wat je van hem mag verwachten. Hopelijk komt Pottertje snel, kunnen we altijd nog professioneel zwerkballen. Met MvP als de Golden Snitch? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arles Gepost April 24 Share Gepost April 24 Mijn hemel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost April 24 Share Gepost April 24 @timpy00 welke tactische meesterzet zou hij nu aan het bedenken zijn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost April 24 Share Gepost April 24 Standaard Rensch moment ook weer geweest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost April 24 Share Gepost April 24 2 minuten geleden zei JanVertonghen: @timpy00 welke tactische meesterzet zou hij nu aan het bedenken zijn? Wat de snelste manier is om naar Ibiza te gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost April 24 Share Gepost April 24 1 minuut geleden zei JanVertonghen: @timpy00 welke tactische meesterzet zou hij nu aan het bedenken zijn? Je hebt alleen Rijkhoff als aanvaller. En je hebt ook niet echt een aanvallende middenvelder op de bank. Waarschijnlijk ga je door de stand zo veel de bal krijgen. Dan maar diepgang vanaf je backs zou ik nu kiezen. Godts vrije rol om Akpom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost April 24 Share Gepost April 24 1 minuut geleden zei timpy00: Je hebt alleen Rijkhoff als aanvaller. En je hebt ook niet echt een aanvallende middenvelder op de bank. Waarschijnlijk ga je door de stand zo veel de bal krijgen. Dan maar diepgang vanaf je backs zou ik nu kiezen. Godts vrije rol om Akpom. Zoiets bedenkt John niet hoor. Zou zelf nu ook wel graag Gaaei zien inderdaad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost April 24 Share Gepost April 24 Zojuist zei JanVertonghen: Zoiets bedenkt John niet hoor. Zou zelf nu ook wel graag Gaaei zien inderdaad. Godts ergens deze wedstrijd wisselen is opgeven in elk geval. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost April 24 Share Gepost April 24 Wat een leuke kleine doekjes houden ze vast trouwens achter het doel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts