Spring naar bijdragen

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei Chiemel:

Gebeurt genoeg begin januari. 

Akpom wordt ook in verband gebracht met een transfer. Weet niet of dit relaistisch. Zo wel, dan vraag ik mij af wat het idee hierachter is (Rijkhoff als 2e spits? Andere spits halen?)

Rijkhoff zou voor Jong zijn, gezien daar geen spits is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2379

• Chiemel

1905

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1530

1 uur geleden zei Chiemel:

Gebeurt genoeg begin januari. 

Akpom wordt ook in verband gebracht met een transfer. Weet niet of dit relaistisch. Zo wel, dan vraag ik mij af wat het idee hierachter is (Rijkhoff als 2e spits? Andere spits halen?)

Zie Akpom ook niet snel vertrekken, zeker niet na vertrek Mikautadze… Tenzij ze 20m+ krijgen voor hem natuurlijk, maar die kans acht ik nihil…. 🤪

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Lazy:

Zie Akpom ook niet snel vertrekken, zeker niet na vertrek Mikautadze… Tenzij ze 20m+ krijgen voor hem natuurlijk, maar die kans acht ik nihil…. 🤪

Een Engelse club zou nog een redelijk bedrag kunnen neerleggen. Maar de hoogte van het bedrag is alleen interessant zodra we weten wat het plan is van Ajax. Als het puur geld vrijmaken is voor een vroege transferzomer (of directe vervanger), dan is een hoog bedrag interessant. Als het de weg vrijmaken is voor talent, dan is het bedrag minder belangrijk. Nu is dit laatste vrijwel zeker uit te sluiten. Ruilen met Zirkzee + 10M mag best.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is pas net weg. 

Jaren terug de ideale vervanger voor Frenkie. Geen idee hoe goed hij nu nog is. 

Mag komen. 

Hell no. 

8en hebben we genoeg. 

Moet eerst bewijzen of hij fysiek nog niveau Vites aankan. Lijkt me niet meer iets voor ons. 

Nee blij dat hij ging. Als we dit type gaan halen dan liever klaassen. 

Mag wel komen. 

Heel graag. 

Denk onvoldoende niveau. Beetje soort rench qua urgentie besef in het veld ook. 

Spits niet nodig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Chiemel:

Wat vinden jullie van de namen (uit pakschaal podcast met name):

• Klaassen
  • Midtsjo
  • Tete
  • Weghorst
  • Proper
  • Propper
  • Dani de Wit
  • Matusiwa
  • De Vrij
  • Riedewald
  • Dallinga

Hey Midtsjo noemde ik gister toevallig bij zaalvoetbal, was een leuke speler bij AZ.

Klaassen neeuh

Tete komt nooit

Weghorst heeft kut maniertjes

Proper leuke speler

Propper altijd geblesseerd

Dani de Wit nee

Matusiwa geen idee, vond toen zijn ene wedstrijd tegen Groningen(?) wel leuk

Komt nooit

Meh

Komt nooit om achter Brobbey te staan

Babadi mag trouwens wel even snel een contractje aangeboden krijgen en die van Heerenveen mag je ook wel wat voor neerleggen. Ziyech lijkt ook niet helemaal gelukkig in Turkije, heeft die dit seizoen nog minuten gemaakt voor Chella? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Chiemel:

• Klaassen
  • Midtsjo
  • Tete
  • Weghorst
  • Proper
  • Propper
  • Dani de Wit
  • Matusiwa
  • De Vrij
  • Riedewald
  • Dallinga

Arremoe. Zijn die gasten serieus?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klaassen en Weghorst werden meer genoemd voor hun spirit.

De podcast mannen zelf vonden Midsjo en Tete wel goede kandidaten. Matusiwa lijkt financieel al redelijk onhaalbaar.

In de podcast kwamen ze allemaal ben wat namen en gingen ze ja en nee roepen, dus niet heel erg serieus nee.

Wat misschien ook wel een leuk idee is; als je in FM24 een haalbare goede en ervaren middenvelder moet halen met sterke leiderschap en een goede persoonlijkheid, bij wie kom je dan uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Treurig dat dat de namen zijn waar ze mee komen. Middenvelder van een degradatiekandidaat uit Turkije, en een back die veel te duur is voor wat hij brengt. Geeft maar weer aan dat het bord op schoot scouting stukje van dat soort prominente supporters weer lekker aanwezig is. Komen gewoon niet verder dan de bekende weg, dat creëert toch een sfeer rondom de club, of het nou serieus is of niet. 

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Chiemel:

• Klaassen, liever niet. Had niet weg gehoeven maar gepasseerd station
  • Midtsjo, was bij AZ goede speler. Als hij dat niveau zou halen zou hij prima zijn. Maar twijfels of hij ineens de man gaat zijn daar.
  • Tete, meest overschatte verdediger die Ajax ooit gehad heeft. Liever niet.
  • Weghorst, We hebben geen spits nodig.
  • Proper, We hebben al genoeg jonge talentvolle middenvelders
  • Propper, speelt echt op zijn top. Waar zou hij moeten gaan spelen?
  • Dani de Wit, Thankyou next.
  • Matusiwa, in Frankrijk niet gezien. Maar zou heel veel stappen gezet moeten hebben wil hij ineens goed genoeg zijn.
  • De Vrij, onbetaalbaar en ik zou Sutalo niet vervangen
  • Riedewald, Niet echt een carriereverloop gehad waardoor je denkt versterking.
  • Dallinga, We hebben geen spits nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-12-2023 om 17:51 zei Hakai:

Rulli gaat vertrekken volgens VI, Pasveer stopt waarschijnlijk deze zomer, zou het wel geniaal vinden als Ajax daarom met Etienne Vaessen komt  Grappige gast die de sfeer in de groep verbetert en zich jarenlang bewezen bij RKC. Transfervrij deze zomer. 

Ajax houdt serieus rekening met een vertrek van doelman Gerónimo Rulli. Om daarop voor te sorteren, hebben de Amsterdammers geïnformeerd naar RKC Waalwijk-keeper Etienne Vaessen. Dat meldt journalist Mounir Boualin van FCUpdate. Naast Ajax zouden ook PSV en 'een Turkse grootmacht' interesse hebben in Vaessen.

Lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-1-2024 om 12:21 zei Kyrill:

Landskampioen en vooralsnog zeer verrassend in CL, maar in de competitie dit jaar 7 verliespunten (10 punten) achter op de koploper in de winterstop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Hwb:

Landskampioen en vooralsnog zeer verrassend in CL, maar in de competitie dit jaar 7 verliespunten (10 punten) achter op de koploper in de winterstop.

Waarbij Twente V PSV M  spiegelt met 33 uit 11. Iedereen zou het vreemd vinden als Feyenoord nu zou zeggen dat Slot aan het eind van het seizoen moet vertrekken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei MetalMichael:

Waarbij Twente V PSV M  spiegelt met 33 uit 11. Iedereen zou het vreemd vinden als Feyenoord nu zou zeggen dat Slot aan het eind van het seizoen moet vertrekken. 

Zeker waar. Mijn reactie was ook zeker niet bedoeld als "het is zeer terecht". Wel als nuance bij dat ze het heel goed doet, verreweg de meeste mensen (weet niet of Kyrill daarbij hoort) hebben geen idee van de Eredivisie en baseren hun mening puur op de CL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei MetalMichael:

Waarbij de kanttekening is dat de vrouwen eredivisie in de top uit Twente en Ajax bestaat en de rest echt ver daar van vandaan zit. Veel groter verschil dan mannen eredivisie.

Maar ben het wel met je punt eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daphne Koster heeft op de site van de club een uitleg gegeven. Weinig concreet, maar gaat wel duidelijk dat het gaat om doorontwikkeling richting de toekomst. Einde van een contract is dan een moment om daar een beslissing over te nemen.

Het Parool denkt bovendien (en voert daarvoor 'ingewijden' aan) dat het spel een factor is, dat zou te matig en te weinig dominant zijn.

Las ik tenminste op Ajaxshowtime.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei timpy00:

Waarbij de kanttekening is dat de vrouwen eredivisie in de top uit Twente en Ajax bestaat en de rest echt ver daar van vandaan zit. Veel groter verschil dan mannen eredivisie.

Maar ben het wel met je punt eens.

Fortuna doet dit jaar behoorlijk goed mee en daar zit redelijk wat geld in. En de ambities van PSV zijn ook hoger dan waar ze nu staan lijkt me. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei timpy00:

Komen lichte geruchten dat Henderson na het weekend wel eens rond zou kunnen komen.

Heb zelf nog steeds twijfels of dat echt gaat lukken, maar dacht ik deel het hier.

Volgens Mike Verweij is Van Kooperen betrokken. Dezelfde man die boos was dat Mislintat spelers haalde op de positie van zijn cliënt Vos :-D Droeftoeter

Link naar opmerking
Deel via andere websites